het beste advies. Doe er wat mee ts en je hebt alle tijd.quote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn.![]()
Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
en dit is IMO het beste adviesquote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Chulaa het volgende:
focus je niet op je maagdelijkheid maar op je zelfvertrouwen en een leuk lief aardig meisje.. wees jezelf en spontaan en het komt vast goed
thnxquote:
Beste advies van deze topic!quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Chulaa het volgende:
focus je niet op je maagdelijkheid maar op je zelfvertrouwen en een leuk lief aardig meisje.. wees jezelf en spontaan en het komt vast goed
Seks met jezelf?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef belangerijk1 het volgende:
ik ben fucking 16 en heb al sex gehad
en zelfs ik ben onzeker en stotter danmaar zet me er altijd over heen
OK, maar niet iedereen heeft zin in een koe, zo zou iedereen op zn 12e al kunnenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef belangerijk1 het volgende:
ik ben fucking 16 en heb al sex gehad
Hij zegt toch dat hij een serieuze relatie wil?quote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef turnazz het volgende:
als je zo graag ontmaagd wil zijn, ga je naar de hoeren..
[b] Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef DeBassist het volgende:[/b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
We zitten hier dan ook op FOK!quote:Op zondag 14 november 2010 17:21 schreef DeBassist het volgende:
22.000 views
TS, volgensmij ben je niet de enige
daar heb je een goed puntquote:Op zondag 14 november 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We zitten hier dan ook op FOK!
niet zo overzelfverzekerd jijquote:
Is prima hoor, het is alleen dat ik vaker van mensen hoor dat ik een punt hebquote:
ach het is herkenbaar dus vooruitquote:Op zondag 14 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is prima hoor, het is alleen dat ik vaker van mensen hoor dat ik een punt heb
Gelukkig maar dat ik op je goedkeuring kon rekenenquote:Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ach het is herkenbaar dus vooruit
altijdquote:Op zondag 14 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik op je goedkeuring kon rekenen
quote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom begin je elke zin op een nieuwe regel?
Ik denk van de vrouwen wel hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Miss_Dragon het volgende:
Ik ben 33 en ook nog steeds maagd....ben ik hier nu recordhouder?
Mannen zijn niet zo kieskeurig hoor. Ik denk dat het eerder te maken heeft met terughoudendheid of een afwachtende houding, wat wel past bij een pestverleden helaas. Heb je wel eens geprobeerd daar iets mee te doen? (Waarmee ik je niet de schuld wil geven, het is nou eenmaal zo gelopen.)quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Miss_Dragon het volgende:
Maar ja, te verlegen, met dank aan mijn pestverleden op school. Op de HAVO zeiden ze dat ik te lelijk voor een vriendje was. Ik begin ze steeds meer te geloven, ookal zijn we nu zo' n 18 jaar verder.
Hoe jong ben je nu dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Miss_Dragon het volgende:
Nee, ik ben nogal verlegen als het op seks aankomt. Bovendien was ik met de eerste keer zoenen ook al laat, pas op mijn 23e.
Ik ben 2 keer in de gelegenheid geweest om me te laten ontmaagden; maar die jongen kende ik pas 1 avond en ik was behoorlijk dronken., dus leek het me beter van niet. De 2e keer dat zich de kans voordeed was met een goede vriend (gay) van me die wilde uitzoeken of hij bi was. Op zich is hij aantrekkelijk maar om het even uit te proberen? Ik heb hem verteld dat de hoeren een beter idee zou zijn.
Zelf ben ik ook bi, ik wordt van zowel mannen als vrouwen opgewonden. Maar ja, te verlegen, met dank aan mijn pestverleden op school. Op de HAVO zeiden ze dat ik te lelijk voor een vriendje was. Ik begin ze steeds meer te geloven, ookal zijn we nu zo' n 18 jaar verder.
Moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ook nog maagd. Om eerlijk te zijn zit ik er niet zo mee.
Doe normaal joh, mongool. Er staat geen leeftijd.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doe normaal joh, mongool. Er staat geen leeftijd.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Miss_Dragon het volgende:
Ik ben 33 en ook nog steeds maagd....ben ik hier nu recordhouder?
Oh, in een eerdere post, niet gezien.quote:
Je kan echt niet lezen hè? Ik was niet degene die "lezen, dwaas:')" zei...quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh, in een eerdere post, niet gezien.
Je bent nog steeds een mongool vanwege je taalgebruik.
Ik ben niet echt scherp geloof ik, sorry.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef Caesura het volgende:
[..]
Je kan echt niet lezen hè? Ik was niet degene die "lezen, dwaas:')" zei...
Wel fijn dat je de klappen voor me opvangtquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef Caesura het volgende:
[..]
Je kan echt niet lezen hè? Ik was niet degene die "lezen, dwaas:')" zei...
Een vrouw de klappen voor je op laten vangen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de klappen voor me opvangt
Lastig...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Miss_Dragon het volgende:
Nee, ik ben nogal verlegen als het op seks aankomt. Bovendien was ik met de eerste keer zoenen ook al laat, pas op mijn 23e.
Ik ben 2 keer in de gelegenheid geweest om me te laten ontmaagden; maar die jongen kende ik pas 1 avond en ik was behoorlijk dronken., dus leek het me beter van niet. De 2e keer dat zich de kans voordeed was met een goede vriend (gay) van me die wilde uitzoeken of hij bi was. Op zich is hij aantrekkelijk maar om het even uit te proberen? Ik heb hem verteld dat de hoeren een beter idee zou zijn.
Zelf ben ik ook bi, ik wordt van zowel mannen als vrouwen opgewonden. Maar ja, te verlegen, met dank aan mijn pestverleden op school. Op de HAVO zeiden ze dat ik te lelijk voor een vriendje was. Ik begin ze steeds meer te geloven, ookal zijn we nu zo' n 18 jaar verder.
Maagdquote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.
Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.
Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.
Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.
Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
Op wat voor beginnersfouten doel je dan concreet?quote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach joh, ik had een vriend en die was op zijn 27e nog maagd. Heeft uiteindelijk best een knappe vriendin gekregen.
Enige nadeel is dat ze een knipperlicht relatie hebben aangezien hij niet heeft geoefend met relaties en alle beginnersfouten nu maakt. Terwijl ik die maakte toen ik 17 was.
(En ik heb het over beginnersfouten in een relatie niet met seks).
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:11 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Op wat voor beginnersfouten doel je dan concreet?
Shiitttt wat een tjappie zeg hahaha dit is echt mega kansloos.quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef quroi het volgende:
[..]
Tips; vinden van een meisje
Ik ging wel vaak op stap, maar net als jij durfde ik alsnog geen meisjes te benaderen.
Hoe ga ik verder?
Smsen! Dit is niet zo eng als bellen.
Afspreken?
Na een tijdje te hebben gesmst - denk aan een week - kun je haar vragen of ze zin heeft om eens wat af te spreken. Dit kan ook langer dan een week duren, dat moet je zelf aanvoelen. Maar doe het niet na 1 avond smsen... Indien zij zin heeft om afspreken, dan kan het zijn dat ze de eerste keer misschien afzegt, omdat ze het eng vindt.
Tijdens de date
Wees ervan bewust dat jullie beide nerveus zijn.
Na de date
Sms haar niet direct na de date dat je het leuk vond. Doe dit een paar uur later, of nog beter de volgende dag.
sommige mensen hebben het eenmaal moeilijker met contact van het andere geslacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:27 schreef U4E het volgende:
[..]
Shiitttt wat een tjappie zeg hahaha dit is echt mega kansloos.
Zowieso, vrouwen in nachtclubs is voor mij een echte NEE. Heel veel moeite doen (concurreren met andere mannen) Voor iets wat weinig waard is (Een vrouwelijke vampier die als enige doen het uitzuigen van mannen heeft)
En daarbij, Hoe heb je je vriendje leren kennen? In de kroeg! Dat zegt geen vrouw graag.
SMSen is niet zo eng als bellen? DUDE WTF Als zij jou leuk genoeg vond dat je haar telefoon nummer krijgt dan zou je die kans op je knietjes moeten aannemen en haar bellen en een SOCIALE BAND MET HAAR OPBOUWEN LOL dat gaat niet via de sms of ze is heel wanhopig voor je, maar dat betwijfel ik.
En nee, vrouwen zijn niet nerveus, geloof mij, ze vervelen zich dood, jij bent nerveus niet zij. terweil jij nerveus loopt te ratelen fantaseert zij over het gepompt worden van haar ALPHA EX en denkt zij daarna dude get over it ik vind je schattig maar je maakt het jezelf heel moelijk. EN dan daarna een dag wachten met smsen, dan denkt die vrouw meteeen, wat loopt hij voor vreemde spellen te spelen..................................
Oeh... een echte internet held!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef U4E het volgende:
Wow gasten, wat een hoop gezwets hier. Ik heb me doodgelachen en tegelijkertijd met heel veel mensen medeleiden gehad, zoveel dat ik hier geregistreerd heb en ga bijdragen.
blahblabla...
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
okequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Exacte vakken.
Alles wat duidelijk is.
precies en niet teveel luisteren naar vriendinnen oid die pochen dat ze het al zoveel keer hebben gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn.![]()
Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
Wishful thinking van jouw kant.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:55 schreef rubje het volgende:
[..]
precies en niet teveel luisteren naar vriendinnen oid die pochen dat ze het al zoveel keer hebben gedaanwant geen enkele vent die wil een meid die al tig keer is uitgewoond,
dus dit soort vriendinnen die prijzen zichzelf uit de markt op langer termijn.
Nee? Het zijn geen alfa's he. Wat zijn het dan wel? Vertel maar wat je daar voor oplossing voor hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nerdies staat niet gelijk aan beta's.
Vertel.quote:Ik bedoel er iets anders mee....lama
Ik ben ook meer een alfa (al had ik N&G profiel), maar mij zou je ook nerdie kunnen noemen bijv.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee? Het zijn geen alfa's he. Wat zijn het dan wel? Vertel maar wat je daar voor oplossing voor hebt.
[..]
Vertel.
lol..quote:Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen
vooral het 1e gedeelte
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 05:16 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het niet de "lompe boeren"die je je van het lijf moeten schattebout; wat dacht je van de mocromooiboois en de 50-cent relnegerts ?
Hey, je zag mij alleen lachen, verder boeit het me totaal niet wat anderen vinden van die mooiboys of wiggers.quote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
die vallen toch ook onder categorie lompe boer?
Aan die vreselijke stem kun je iets doen hoorquote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
En alles mee kan delen.
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.
Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
nee helamaal niet stommer dan nu, precies hetzelfde want oneerlijk. het is geen tijdelijk probleem. het is nog precies hetzelfde en even frustrerend dus nu is ook nog stsom. het gaat gewoon door hoor aardbei!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je zijn andere topic niet gezien, hiergaanwedan? Ik krijg nogsteeds schizo vibes, hij kan beter hulp zoeken.
God wat stom om eigen posts van 3jr terug te lezen
Rustig, hoe gaat het nu met de therapie en zo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee helamaal niet stommer dan nu, precies hetzelfde want oneerlijk. het is geen tijdelijk probleem. het is nog precies hetzelfde en even frustrerend dus nu is ook nog stsom. het gaat gewoon door hoor aardbei!
ja dat gebeurd er! zo gaat dat met sommige!
kansloos, klotewereld! alles/!!!! het is oneerlijk
de hoop vasthouden op ooit wel gelukkig kunnen worden wordt ssteeds minder, en de jaloezie en haatgevoelens worden steeds meer als je dan nog ouder wordt
voor mij persoonlijk niets gebeurd en nu al bijna 26(of tellen hoeren ook mee?). behalve 1 keer gratis zoenen gebeurd in die 3 jaar. en toen bleek ze later al een vriendje te hebben, ik dacht dat alleen een jongen haar leuk vond maar bleek al veel meer te zijn...
ik zezi het toch! kansloos. als ik nou eens garantie mocht krijgen dat het ooit goed kwam zou ik veel gelukkiger zijn.
allemaal ongelukkig hier, ik heb ook wel medelijden met ts want het is heel erg. hij is verdoemt
ik snap het niet.
denk maar niet dat er een meisje is die op een gewone leuke manier met je wil afspreken. of je moet een profiel maken met als hobby seks en dan daar iets mee gaan doen als er een eng meisje op reageert die een one-nightstand wil ofzo.
moet je wel als "maagd" op "dat"soort dingen ingaan enzo. ook niet zo leuk
ik heb geen therapie allemaal wachtlijsten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rustig, hoe gaat het nu met de therapie en zo?Maak je niet te druk.
het zit je niet mee hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen therapie allemaal wachtlijsten.
maar ik voel me nu wel meer eenpersoon VAN de samenleving ofzoiets ipv dat alles zwart wordt of wegvalt ofzo, en er delen van me denkvermogen weg zijn ofzoiets.
haat aan de wereld geen-vriendin kunnen krijgen blijft want dat is gewoon waarheid. zie die meid hierboven, beetje trots kunnen wezen op dat ze een vriendje heeft. ja wat gaat dat allemaal makkelijk he en helemaal vanzelf voor haar., ik wacht al jaren op oziets.1 haatgevoelens en jaloezie tegen iedereen krijg je ervan wat in mij helemaal escaleert.
en niemand die er wat aan kan doen, want het is gewoon oneerlijk tegenwoordig, de moderne samenleving enzo/ ! en moraal,of misschieniets met dubbele moraal. etcetc.
klotewereld.
een beetje zicht op een kans daarop zou me al veel gelukkiger maken. maar de waarheid is dat het onmogelijk is
als mijn leven iets erger wordt dan dit maak ik er denk ik wel een einde aan, als ik dat dan durf.
Ohja, dat is natuurlijk zo. Nog even op wachten dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen therapie allemaal wachtlijsten.
Omdat je nu niet psychotisch bent waarschijnlijk.quote:maar ik voel me nu wel meer eenpersoon VAN de samenleving ofzoiets ipv dat alles zwart wordt of wegvalt ofzo, en er delen van me denkvermogen weg zijn ofzoiets.
Ja maar lieve schat, hoe denk je dat dat komt dan? Je kan de wereld daar niet de schuld van geven. Het is niet onmogelijk maar wel op de manier zoals je nu leeft, dus het is goed als daar verandering in komt.quote:haat aan de wereld geen-vriendin kunnen krijgen blijft want dat is gewoon waarheid. zie die meid hierboven, beetje trots kunnen wezen op dat ze een vriendje heeft. ja wat gaat dat allemaal makkelijk he en helemaal vanzelf voor haar., ik wacht al jaren op oziets.1 haatgevoelens en jaloezie tegen iedereen krijg je ervan wat in mij helemaal escaleert.
en niemand die er wat aan kan doen, want het is gewoon oneerlijk tegenwoordig, de moderne samenleving enzo/ ! en moraal,of misschieniets met dubbele moraal. etcetc.
klotewereld.
een beetje zicht op een kans daarop zou me al veel gelukkiger maken. maar de waarheid is dat het onmogelijk is
Het wordt vanzelf beter als je hulp krijgt, onthoud dat maar. Je blijft je niet altijd zo voelen.quote:als mijn leven iets erger wordt dan dit maak ik er denk ik wel een einde aan, als ik dat dan durf.
Met 19 niet nee. Mits een beetje redelijk opgeleid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:05 schreef ApplePieToo het volgende:
Er zal echt geen enkel meisje zijn die er problemen mee heeft dat je nog maagd bent, en als ze dat wel heeft is ze een tokkiesnol die de moeite niet waard is.
Uiteraardquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met 19 niet nee. Mits een beetje redelijk opgeleid.
Volgens de nieuwe cijfers van de Rutgers stichting is de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd al vier jaar aan het stijgen. Gemiddeld is het nu 18.2 jaar. 18 voor meisjes en 18.4 voor jongens. Met 19 zul je er nog niet eens een halve standaarddeviatie vandaan zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef Eenliefmeisje het volgende:
Het komt inderdaad nog weinig voor dat er 19 jarigen nog maagd zijn, dus wees ook een beetje trots.
Hey, iemand die cijfers gebruikt in zijn argumentatie bij dit onderwerpquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe cijfers van de Rutgers stichting is de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd al vier jaar aan het stijgen. Gemiddeld is het nu 18.2 jaar. 18 voor meisjes en 18.4 voor jongens. Met 19 zul je er nog niet eens een halve standaarddeviatie vandaan zitten.
Echt, stijgen? Ik dacht trouwens dat het gemiddelde op 16 lag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe cijfers van de Rutgers stichting is de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd al vier jaar aan het stijgen. Gemiddeld is het nu 18.2 jaar. 18 voor meisjes en 18.4 voor jongens. Met 19 zul je er nog niet eens een halve standaarddeviatie vandaan zitten.
Leuke info.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt al meer bereikt dan ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor mij persoonlijk niets gebeurd en nu al bijna 26(of tellen hoeren ook mee?). behalve 1 keer gratis zoenen gebeurd in die 3 jaar. en toen bleek ze later al een vriendje te hebben, ik dacht dat alleen een jongen haar leuk vond maar bleek al veel meer te zijn...
Niemand kan je ooit garanties geven.quote:ik zezi het toch! kansloos. als ik nou eens garantie mocht krijgen dat het ooit goed kwam zou ik veel gelukkiger zijn.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:38 schreef sausagin het volgende:
Ik ben net 20 en ook nog maagd. En het ziet er niet naar uit dat het snel gaat veranderen.
Als ik het zo lees vind jij het relatiegedeelte belangrijker dan seks. Dus zal ik proberen mijn advies daarop te enten.quote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,
Ben nu 19.
En alles mee kan delen.
Hehe escortje of Amsterdam?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:18 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees vind jij het relatiegedeelte belangrijker dan seks. Dus zal ik proberen mijn advies daarop te enten.
Het begint er al mee dat je geen vrienden hebt. Vrouwen ontmoet je juist via sociale contacten, dus ik zou gauw een sport of andere activiteit zoeken waarbij je vrouwen ontmoet. Het is cliché, en ik zal niet zeggen dat je een casanova wordt als je een leuke vriendenkring hebt, maar nu zien vrouwen je niet (in veel gevallen letterlijk, omdat je nooit eens uitgaat).
Wat betreft je onzekerheid, men zegt dat vrouwen dit op een mijl afstand kunnen ruiken. Nu is dat overtrokken, want vrouwen zijn niet telepathisch begaafd, maar het valt toch wel op, en wat dat betreft kan ik je alleen maar adviseren om alcohol te drinken omdat je daar wat losser van wordt, maar natuurlijk niet totdat je straalbezopen/ziek wordt, want een comazuiper zitten vrouwen natuurlijk ook niet op te wachten. Of dat, of je moet goed leren acteren. Het zou je verbazen wat voor geheimen, onzekerheden etc. een mens kan verbergen.
En als het niet lukt, dan is er altijd de optie om een prostituee te bezoeken. Ik heb zelf met de dames van plezier zeer goede ervaringen gehad, dus het is zeer aan te raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |