Shiitttt wat een tjappie zeg hahaha dit is echt mega kansloos.quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef quroi het volgende:
[..]
Tips; vinden van een meisje
Ik ging wel vaak op stap, maar net als jij durfde ik alsnog geen meisjes te benaderen.
Hoe ga ik verder?
Smsen! Dit is niet zo eng als bellen.
Afspreken?
Na een tijdje te hebben gesmst - denk aan een week - kun je haar vragen of ze zin heeft om eens wat af te spreken. Dit kan ook langer dan een week duren, dat moet je zelf aanvoelen. Maar doe het niet na 1 avond smsen... Indien zij zin heeft om afspreken, dan kan het zijn dat ze de eerste keer misschien afzegt, omdat ze het eng vindt.
Tijdens de date
Wees ervan bewust dat jullie beide nerveus zijn.
Na de date
Sms haar niet direct na de date dat je het leuk vond. Doe dit een paar uur later, of nog beter de volgende dag.
sommige mensen hebben het eenmaal moeilijker met contact van het andere geslacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:27 schreef U4E het volgende:
[..]
Shiitttt wat een tjappie zeg hahaha dit is echt mega kansloos.
Zowieso, vrouwen in nachtclubs is voor mij een echte NEE. Heel veel moeite doen (concurreren met andere mannen) Voor iets wat weinig waard is (Een vrouwelijke vampier die als enige doen het uitzuigen van mannen heeft)
En daarbij, Hoe heb je je vriendje leren kennen? In de kroeg! Dat zegt geen vrouw graag.
SMSen is niet zo eng als bellen? DUDE WTF Als zij jou leuk genoeg vond dat je haar telefoon nummer krijgt dan zou je die kans op je knietjes moeten aannemen en haar bellen en een SOCIALE BAND MET HAAR OPBOUWEN LOL dat gaat niet via de sms of ze is heel wanhopig voor je, maar dat betwijfel ik.
En nee, vrouwen zijn niet nerveus, geloof mij, ze vervelen zich dood, jij bent nerveus niet zij. terweil jij nerveus loopt te ratelen fantaseert zij over het gepompt worden van haar ALPHA EX en denkt zij daarna dude get over it ik vind je schattig maar je maakt het jezelf heel moelijk. EN dan daarna een dag wachten met smsen, dan denkt die vrouw meteeen, wat loopt hij voor vreemde spellen te spelen..................................
Oeh... een echte internet held!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef U4E het volgende:
Wow gasten, wat een hoop gezwets hier. Ik heb me doodgelachen en tegelijkertijd met heel veel mensen medeleiden gehad, zoveel dat ik hier geregistreerd heb en ga bijdragen.
blahblabla...
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
okequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Exacte vakken.
Alles wat duidelijk is.
precies en niet teveel luisteren naar vriendinnen oid die pochen dat ze het al zoveel keer hebben gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn.![]()
Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
Wishful thinking van jouw kant.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:55 schreef rubje het volgende:
[..]
precies en niet teveel luisteren naar vriendinnen oid die pochen dat ze het al zoveel keer hebben gedaanwant geen enkele vent die wil een meid die al tig keer is uitgewoond,
dus dit soort vriendinnen die prijzen zichzelf uit de markt op langer termijn.
Nee? Het zijn geen alfa's he. Wat zijn het dan wel? Vertel maar wat je daar voor oplossing voor hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nerdies staat niet gelijk aan beta's.
Vertel.quote:Ik bedoel er iets anders mee....lama
Ik ben ook meer een alfa (al had ik N&G profiel), maar mij zou je ook nerdie kunnen noemen bijv.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee? Het zijn geen alfa's he. Wat zijn het dan wel? Vertel maar wat je daar voor oplossing voor hebt.
[..]
Vertel.
lol..quote:Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen
vooral het 1e gedeelte
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 05:16 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het niet de "lompe boeren"die je je van het lijf moeten schattebout; wat dacht je van de mocromooiboois en de 50-cent relnegerts ?
Hey, je zag mij alleen lachen, verder boeit het me totaal niet wat anderen vinden van die mooiboys of wiggers.quote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
die vallen toch ook onder categorie lompe boer?
Aan die vreselijke stem kun je iets doen hoorquote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.
Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.
Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.
Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.
Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |