abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88706336
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef DeBassist het volgende:

[..]

ach het is herkenbaar dus vooruit :')
Gelukkig maar dat ik op je goedkeuring kon rekenen
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 18:09:55 #227
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_88706374
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat ik op je goedkeuring kon rekenen
altijd ^O^
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_88706473
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef DeBassist het volgende:

[..]

altijd ^O^
:D
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  maandag 15 november 2010 @ 03:14:42 #229
299503 laldans
herrrrp derp
pi_88727057
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom begin je elke zin op een nieuwe regel?
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:04:34 #230
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_88771341
Luuster, stuur ff je bankrekeningnummer op dan wordt er pas gepraat over een vriendin zo werkt die business;)
t komt vanzelf en anders zou ik als ik jou was even wat kipfilet halen bij de slager, je teddybeer opensnijden kipfilet erin en oefenen maar.

Nee maar zonder dollen heb geduld het komt vanzelf en zoek inderdaad wat vrienden!!
pi_88900029
Ik ben 33 en ook nog steeds maagd....ben ik hier nu recordhouder?
pi_88900803
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Miss_Dragon het volgende:
Ik denk van de vrouwen wel hoor!

Maar waarom wacht je zo lang dan? Wil je eerst trouwen ofzo?
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:06:20 #233
325682 SuperSimon
Wat nou Superman?
pi_88901085
26 en maagd, no problem with it!
Aangepast op speciaal verzoek!
pi_88901909
Nee, ik ben nogal verlegen als het op seks aankomt. Bovendien was ik met de eerste keer zoenen ook al laat, pas op mijn 23e.
Ik ben 2 keer in de gelegenheid geweest om me te laten ontmaagden; maar die jongen kende ik pas 1 avond en ik was behoorlijk dronken., dus leek het me beter van niet. De 2e keer dat zich de kans voordeed was met een goede vriend (gay) van me die wilde uitzoeken of hij bi was. Op zich is hij aantrekkelijk maar om het even uit te proberen? Ik heb hem verteld dat de hoeren een beter idee zou zijn.
Zelf ben ik ook bi, ik wordt van zowel mannen als vrouwen opgewonden. Maar ja, te verlegen, met dank aan mijn pestverleden op school. Op de HAVO zeiden ze dat ik te lelijk voor een vriendje was. Ik begin ze steeds meer te geloven, ookal zijn we nu zo' n 18 jaar verder.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:31:44 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88902174
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Miss_Dragon het volgende:
Maar ja, te verlegen, met dank aan mijn pestverleden op school. Op de HAVO zeiden ze dat ik te lelijk voor een vriendje was. Ik begin ze steeds meer te geloven, ookal zijn we nu zo' n 18 jaar verder.
Mannen zijn niet zo kieskeurig hoor. Ik denk dat het eerder te maken heeft met terughoudendheid of een afwachtende houding, wat wel past bij een pestverleden helaas. Heb je wel eens geprobeerd daar iets mee te doen? (Waarmee ik je niet de schuld wil geven, het is nou eenmaal zo gelopen.)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88942467
Ben ook nog maagd. Om eerlijk te zijn zit ik er niet zo mee.
signatuurloos
pi_88942611
quote:
Nee, ik ben nogal verlegen als het op seks aankomt. Bovendien was ik met de eerste keer zoenen ook al laat, pas op mijn 23e.
Ik ben 2 keer in de gelegenheid geweest om me te laten ontmaagden; maar die jongen kende ik pas 1 avond en ik was behoorlijk dronken., dus leek het me beter van niet. De 2e keer dat zich de kans voordeed was met een goede vriend (gay) van me die wilde uitzoeken of hij bi was. Op zich is hij aantrekkelijk maar om het even uit te proberen? Ik heb hem verteld dat de hoeren een beter idee zou zijn.
Zelf ben ik ook bi, ik wordt van zowel mannen als vrouwen opgewonden. Maar ja, te verlegen, met dank aan mijn pestverleden op school. Op de HAVO zeiden ze dat ik te lelijk voor een vriendje was. Ik begin ze steeds meer te geloven, ookal zijn we nu zo' n 18 jaar verder.
Hoe jong ben je nu dan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88942700
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ook nog maagd. Om eerlijk te zijn zit ik er niet zo mee.
Moet je ook niet doen :)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88951212
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoe jong ben je nu dan?
lezen, dwaas :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_88951278
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:08 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

lezen, dwaas :')
Doe normaal joh, mongool. Er staat geen leeftijd.
pi_88951570
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Doe normaal joh, mongool. Er staat geen leeftijd.
|:(
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Miss_Dragon het volgende:
pi_88951681
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:18 schreef Caesura het volgende:

[..]

|:(

[..]

Oh, in een eerdere post, niet gezien.

Je bent nog steeds een mongool vanwege je taalgebruik.
pi_88952494
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh, in een eerdere post, niet gezien.

Je bent nog steeds een mongool vanwege je taalgebruik.
Je kan echt niet lezen hè? Ik was niet degene die "lezen, dwaas:')" zei... :')
pi_88952801
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef Caesura het volgende:

[..]

Ik ben niet echt scherp geloof ik, sorry. :D
pi_88954068
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef Caesura het volgende:

[..]

Wel fijn dat je de klappen voor me opvangt ;)
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_88954344
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:23 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Wel fijn dat je de klappen voor me opvangt ;)
Een vrouw de klappen voor je op laten vangen... :N
pi_88954858
quote:
Lastig... :{ succes iig...
pi_88987920
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.

Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.

Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.

Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.

Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)

Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.

Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?

Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
Maagd
Jouw probleem is niet zo bijzonder. Ik was 18 jaar toen ik mijn eerste vriendin had en dat liep niet uit op seks. Vervolgens op mijn 19de weer een vriendin, geen seks (in de zin van geslachtsgemeenschap). Na 5 jaar geen vriendin gehad te hebben, had ik op mijn 24ste weer een vriendin. De ontmaagding is geschiedt. Net als jij wilde ik vaak dat ik al sex had gehad. Maar eigenlijk heb ik er nooit veel moeite mee gehad dat ik nog maagd was, ik vind ook niet dat jij je daar zorgen over hoeft te maken. Misschien ben ik een beetje meisjesachtig, maar ik wilde ook graag ontmaagd worden door een ECHT leuk meisje waar ik verliefd op was/ben.

Onzekerheid; meisje benaderen
Ik ben ook een onzeker type als het aankomt op een meisje aanspreken tijdens het uitgaan. Dit heb ik dan ook bijna nooit gedaan. Een meisje aanspreken op straat heb ik nog NOOIT gedaan. Ik ken ook weinig jongens die dat durven. Indien ze het wel doen, heeft het vaak geen succes.

Onzekerheid; Monotone stem
Ik heb ook een monotone stem, net als jij. Het is lang zo erg niet als je denkt! In het eerste jaar van mijn studie hoorde ik na een presentatie dat ik een 'aangename rustige stem' had. Dit verbaasde mij! Nu hoor ik het vaker en ik ben me er ook bewust van. Laat je stem je dan ook zeker niet in de weg zitten. Mensen hebben er (bijna) nooit problemen mee -- ik heb 'bijna' tussen haakjes omdat het bij mij nog nooit is voorgekomen dat iemand er moeite mee had. En je zou eens moeten horen hoe monotoon mijn stem is. Enthousiasme valt daardoor bij mij dan ook niet snel te horen.

Tips; vinden van een meisje
Ik ging wel vaak op stap, maar net als jij durfde ik alsnog geen meisjes te benaderen. Op straat het ik het nooit gedaan. Wat je kan doen is meisjes benaderen in je klas (of elders op school), op je werk, in je kennissenkring, in het fitnesscentrum (of andere sportclub), etc... Probeer een raakvlak te zien. Maak een opmerking op wat ze doen. Vervolgens moet je ze aan de praat houden, maar wees niet te pusherig. Zij moet ook uit haarzelf terug praten, doet ze dit niet dan is ze niet geinteresseerd. En als je te pusherig bent, dan geef je haar direct 'alle macht'. Vraag uiteindelijk of je haar telefoonnummer mag. Bij een meisje uit je klas, die je vaker ziet, hoef je dit niet direct te vragen, dat kan ook de derde keer als je naast haar zit.

Hoe ga ik verder?
Smsen! Dit is niet zo eng als bellen. Begin simpel en vraag wat ze aan het doen is. Wacht geduldig op een antwoord, dring jezelf niet teveel op. Geeft ze helemaal geen antwoord, vermijdt ze contact in de klas dan wordt het niets (geen probleem!). Antwoord ze met 'Ik doe niets, en jij?' Dan toont ze interesse in jou. Sms weer wat terug. Laat ook tijdig weten dat je haar 'een beetje leuk' vind. Op een speelse manier, 'ik vind je eigenlijk wel een beetje leuk..'. Dit werkt altijd bij de meisjes die ik leuk vind, maar elk meisje is verschillend. Als je het niet op tijd laat weten dat je haar leuk vind, dan heb je kans dat ze jou als 'een vriend' gaat zien, en dan wordt het NIETS meer.

Afspreken?
Na een tijdje te hebben gesmst - denk aan een week - kun je haar vragen of ze zin heeft om eens wat af te spreken. Dit kan ook langer dan een week duren, dat moet je zelf aanvoelen. Maar doe het niet na 1 avond smsen... Indien zij zin heeft om afspreken, dan kan het zijn dat ze de eerste keer misschien afzegt, omdat ze het eng vindt. Laat je hierdoor niet afschrikken. Doet ze dit een aantal keren achter elkaar, dan is er natuurlijk wel een probleem. Maar over het algemeen geeft een positieve reactie van haar om af te spreken aan dat zij jou ook leuk vindt, of interessant vindt. Nu hoef je dus eigenlijk nergens meer onzeker over te zijn! Je weet dat zij weet hoe jij eruit ziet (dat vindt ze dus prima) en ze weet van jouw stem af (ook prima) en ze weet een beetje hoe je bent (ook goed!). Je bent op het goede pad!

Waar spreek je af?
Ik zou afspreken bij jou of bij haar thuis. Het beste is als er verder niemand thuis is. Ga samen op de bank een dvdtje kijken. Niet om de geweldige film, maar om tegen haar aan te kunnen zitten in een omgeving waar je privacy hebt. Je kunt tijdens de film prima met haar praten en als je niets te zeggen hebt dan kijk je naar de film.

Je kunt ook uit eten gaan, of ergens gezellig wat drinken. Hier is het moeilijker om intiem te worden. In een bioscoop kun je wel gaan zoenen, maar veel meisjes vinden een uitje bioscoop niet een 'echte date', aangezien je daar niet echt met elkaar kunt praten.

Tijdens de date
Wees ervan bewust dat jullie beide nerveus zijn. Tenzij een van jullie een gemakklijke kletskous is, zullen er vaak 'pijnlijke' stiltes vallen. Hou in je achterhoofd dat deze stiltes helemaal niet pijnlijk zijn. Dit is een prima gelegenheid om dichter tegen haar aan te komen zitten. Het is waarschijnlijk jouw doel om met haar te zoenen. De meeste meisjes willen dan ook graag gezoend worden tijdens zo'n date. Probeer dit niet zomaar uit het niets te doen, dat durf je toch niet! Pak eerst haar hand vast. Streel elkaars handen een beetje, oid. Doet zij dit ook bij jou, dan weet je dat je goed zit! Geef haar op den duur een kusje op haar lippen. Je kunt je met één hand haar gezicht een beetje naar je toe draaien. Of als je elkaar al aankijkt, kun je tijdens een stilte wat dichter bij haar gezicht komen. Indien je haar lippen hebt gekust, dan volgt de rest vanzelf. Ga niet direct over tot haar strelen tussen de benen, over de borsten, of haar broek los doen. Het is een eerste date en bij een zoen heb je een geweldig succes gehad! Bij het te ver gaan, kun je dat verpesten.

Na de date
Sms haar niet direct na de date dat je het leuk vond. Doe dit een paar uur later, of nog beter de volgende dag. Indien zij jou wel direct zou smsen dan kun je daar een half uur later op reageren. Let op dat je nog in een soort 'speelfase' zit. Als jij continue alla minuut terug smst en zij niet bij jou, dan verlies je 'respect' (ik weet niet hoe ik dat anders moet noemen). Maar het is niet leuk als je het gevoel krijgt dat je niets hoeft te doen voor een meisje > dat zal zij bij jou ook hebben. Probeer vervolgens minimaal elke week te daten. Push jezelf niet teveel en laat haar ook een beetje het tempo bepalen (of voel het aan). Vervolgens gaat de rest van zelf. Als zij geen initiatief neemt om verder te gaan (qua seks) dan kun je gerust zelf een beetje verder proberen te gaan. Streel haar tussen haar benen (bij de clitoris). Als ze dit niet wil dan doet ze jouw hand weg. Als ze het toe laat, probeer dan of je haar broek ook los mag doen. Uiteindelijk kun je haar gaan vingeren. Jouw broek los. Etc. Dat is iets wat je met haar moet doen, daar kan ik verder geen advies over geven hoe je dat moet aanpakken. Je kunt haar ook smsen of ze ook een keer zin heeft om verder te gaan dan zoenen, indien je niet zelf verder durft te gaan.

Veel pleizer!

P.s. Als je echt snel ontmaagd wil worden, dan kun je dat voor 50eu doen bij de hoeren =)

[ Bericht 0% gewijzigd door quroi op 21-11-2010 21:00:49 (typo) ]
pi_89049268
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach joh, ik had een vriend en die was op zijn 27e nog maagd. Heeft uiteindelijk best een knappe vriendin gekregen.
Enige nadeel is dat ze een knipperlicht relatie hebben aangezien hij niet heeft geoefend met relaties en alle beginnersfouten nu maakt. Terwijl ik die maakte toen ik 17 was.
(En ik heb het over beginnersfouten in een relatie niet met seks).
Op wat voor beginnersfouten doel je dan concreet? :)
pi_89221971
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:11 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Op wat voor beginnersfouten doel je dan concreet? :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')