quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:Hallo,
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.
Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.
Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.
Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.
Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
MaagdJouw probleem is niet zo bijzonder. Ik was 18 jaar toen ik mijn eerste vriendin had en dat liep niet uit op seks. Vervolgens op mijn 19de weer een vriendin, geen seks (in de zin van geslachtsgemeenschap). Na 5 jaar geen vriendin gehad te hebben, had ik op mijn 24ste weer een vriendin. De ontmaagding is geschiedt. Net als jij wilde ik vaak dat ik al sex had gehad. Maar eigenlijk heb ik er nooit veel moeite mee gehad dat ik nog maagd was, ik vind ook niet dat jij je daar zorgen over hoeft te maken. Misschien ben ik een beetje meisjesachtig, maar ik wilde ook graag ontmaagd worden door een ECHT leuk meisje waar ik verliefd op was/ben.
Onzekerheid; meisje benaderenIk ben ook een onzeker type als het aankomt op een meisje aanspreken tijdens het uitgaan. Dit heb ik dan ook bijna nooit gedaan. Een meisje aanspreken op straat heb ik nog NOOIT gedaan. Ik ken ook weinig jongens die dat durven. Indien ze het wel doen, heeft het vaak geen succes.
Onzekerheid; Monotone stemIk heb ook een monotone stem, net als jij. Het is lang zo erg niet als je denkt! In het eerste jaar van mijn studie hoorde ik na een presentatie dat ik een 'aangename rustige stem' had. Dit verbaasde mij! Nu hoor ik het vaker en ik ben me er ook bewust van. Laat je stem je dan ook zeker niet in de weg zitten. Mensen hebben er (bijna) nooit problemen mee -- ik heb 'bijna' tussen haakjes omdat het bij mij nog nooit is voorgekomen dat iemand er moeite mee had. En je zou eens moeten horen hoe monotoon mijn stem is. Enthousiasme valt daardoor bij mij dan ook niet snel te horen.
Tips; vinden van een meisjeIk ging wel vaak op stap, maar net als jij durfde ik alsnog geen meisjes te benaderen. Op straat het ik het nooit gedaan. Wat je kan doen is meisjes benaderen in je klas (of elders op school), op je werk, in je kennissenkring, in het fitnesscentrum (of andere sportclub), etc... Probeer een raakvlak te zien. Maak een opmerking op wat ze doen. Vervolgens moet je ze aan de praat houden, maar wees niet te pusherig. Zij moet ook uit haarzelf terug praten, doet ze dit niet dan is ze niet geinteresseerd. En als je te pusherig bent, dan geef je haar direct 'alle macht'. Vraag uiteindelijk of je haar telefoonnummer mag. Bij een meisje uit je klas, die je vaker ziet, hoef je dit niet direct te vragen, dat kan ook de derde keer als je naast haar zit.
Hoe ga ik verder?Smsen! Dit is niet zo eng als bellen. Begin simpel en vraag wat ze aan het doen is. Wacht geduldig op een antwoord, dring jezelf niet teveel op. Geeft ze helemaal geen antwoord, vermijdt ze contact in de klas dan wordt het niets (geen probleem!). Antwoord ze met 'Ik doe niets, en jij?' Dan toont ze interesse in jou. Sms weer wat terug. Laat ook tijdig weten dat je haar 'een beetje leuk' vind. Op een speelse manier, 'ik vind je eigenlijk wel een beetje leuk..'. Dit werkt altijd bij de meisjes die ik leuk vind, maar elk meisje is verschillend. Als je het niet op tijd laat weten dat je haar leuk vind, dan heb je kans dat ze jou als 'een vriend' gaat zien, en dan wordt het NIETS meer.
Afspreken?Na een tijdje te hebben gesmst - denk aan een week - kun je haar vragen of ze zin heeft om eens wat af te spreken. Dit kan ook langer dan een week duren, dat moet je zelf aanvoelen. Maar doe het niet na 1 avond smsen... Indien zij zin heeft om afspreken, dan kan het zijn dat ze de eerste keer misschien afzegt, omdat ze het eng vindt. Laat je hierdoor niet afschrikken. Doet ze dit een aantal keren achter elkaar, dan is er natuurlijk wel een probleem. Maar over het algemeen geeft een positieve reactie van haar om af te spreken aan dat zij jou ook leuk vindt, of interessant vindt. Nu hoef je dus eigenlijk nergens meer onzeker over te zijn! Je weet dat zij weet hoe jij eruit ziet (dat vindt ze dus prima) en ze weet van jouw stem af (ook prima) en ze weet een beetje hoe je bent (ook goed!). Je bent op het goede pad!
Waar spreek je af?Ik zou afspreken bij jou of bij haar thuis. Het beste is als er verder niemand thuis is. Ga samen op de bank een dvdtje kijken. Niet om de geweldige film, maar om tegen haar aan te kunnen zitten in een omgeving waar je privacy hebt. Je kunt tijdens de film prima met haar praten en als je niets te zeggen hebt dan kijk je naar de film.
Je kunt ook uit eten gaan, of ergens gezellig wat drinken. Hier is het moeilijker om intiem te worden. In een bioscoop kun je wel gaan zoenen, maar veel meisjes vinden een uitje bioscoop niet een 'echte date', aangezien je daar niet echt met elkaar kunt praten.
Tijdens de dateWees ervan bewust dat jullie beide nerveus zijn. Tenzij een van jullie een gemakklijke kletskous is, zullen er vaak 'pijnlijke' stiltes vallen. Hou in je achterhoofd dat deze stiltes helemaal niet pijnlijk zijn. Dit is een prima gelegenheid om dichter tegen haar aan te komen zitten. Het is waarschijnlijk jouw doel om met haar te zoenen. De meeste meisjes willen dan ook graag gezoend worden tijdens zo'n date. Probeer dit niet zomaar uit het niets te doen, dat durf je toch niet! Pak eerst haar hand vast. Streel elkaars handen een beetje, oid. Doet zij dit ook bij jou, dan weet je dat je goed zit! Geef haar op den duur een kusje op haar lippen. Je kunt je met één hand haar gezicht een beetje naar je toe draaien. Of als je elkaar al aankijkt, kun je tijdens een stilte wat dichter bij haar gezicht komen. Indien je haar lippen hebt gekust, dan volgt de rest vanzelf. Ga niet direct over tot haar strelen tussen de benen, over de borsten, of haar broek los doen. Het is een eerste date en bij een zoen heb je een geweldig succes gehad! Bij het te ver gaan, kun je dat verpesten.
Na de dateSms haar niet direct na de date dat je het leuk vond. Doe dit een paar uur later, of nog beter de volgende dag. Indien zij jou wel direct zou smsen dan kun je daar een half uur later op reageren. Let op dat je nog in een soort 'speelfase' zit. Als jij continue alla minuut terug smst en zij niet bij jou, dan verlies je 'respect' (ik weet niet hoe ik dat anders moet noemen). Maar het is niet leuk als je het gevoel krijgt dat je niets hoeft te doen voor een meisje > dat zal zij bij jou ook hebben. Probeer vervolgens minimaal elke week te daten. Push jezelf niet teveel en laat haar ook een beetje het tempo bepalen (of voel het aan). Vervolgens gaat de rest van zelf. Als zij geen initiatief neemt om verder te gaan (qua seks) dan kun je gerust zelf een beetje verder proberen te gaan. Streel haar tussen haar benen (bij de clitoris). Als ze dit niet wil dan doet ze jouw hand weg. Als ze het toe laat, probeer dan of je haar broek ook los mag doen. Uiteindelijk kun je haar gaan vingeren. Jouw broek los. Etc. Dat is iets wat je met haar moet doen, daar kan ik verder geen advies over geven hoe je dat moet aanpakken. Je kunt haar ook smsen of ze ook een keer zin heeft om verder te gaan dan zoenen, indien je niet zelf verder durft te gaan.
Veel pleizer!
P.s. Als je echt snel ontmaagd wil worden, dan kun je dat voor 50eu doen bij de hoeren =)
[ Bericht 0% gewijzigd door quroi op 21-11-2010 21:00:49 (typo) ]