quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:Hallo,
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.
Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.
Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.
Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.
Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?