abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86083778
Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.

Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.

Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.

Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.

Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)

Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.

Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?

Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste

[ Bericht 0% gewijzigd door hannekam op 05-09-2010 11:44:01 ]
  zondag 5 september 2010 @ 11:34:38 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86083820
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn. ^O^

Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_86083827
Waarom begin je elke zin op een nieuwe regel?
pi_86083872
quote:
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen.
Ik stel voor om hier de spreekwoorden 'nooit geschoten is altijd mis' en 'wie niet waagt, die niet wint' bij te gebruiken. Gewoon keer op keer blijven proberen dus.
  zondag 5 september 2010 @ 11:37:26 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86083879
Ach joh, ik had een vriend en die was op zijn 27e nog maagd. Heeft uiteindelijk best een knappe vriendin gekregen.
Enige nadeel is dat ze een knipperlicht relatie hebben aangezien hij niet heeft geoefend met relaties en alle beginnersfouten nu maakt. Terwijl ik die maakte toen ik 17 was.
(En ik heb het over beginnersfouten in een relatie niet met seks).
pi_86083881
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:

Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen schaam ik me kapot dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Je bent dus slachtoffer van meeloperij en de standaard die men denkt te hanteren.

Vraag jezelf af of je ook zon meelopert bent, je zo laat beinvloeden door geluiden van anderen. Je bent dan met niets anders bezig jouw maatstaven door anderen te laten bepalen. Ik vind dat best zielig eerlijk gezegt.
pi_86083886
Je OP lijkt wel op een gedicht, man.
  zondag 5 september 2010 @ 11:37:57 #8
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86083894
als je zo graag ontmaagd wil zijn, ga je naar de hoeren.. ^O^
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
  zondag 5 september 2010 @ 11:38:09 #9
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86083896
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn. ^O^

Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
dat dus. Als je nou 40 was, ja dan zou ik me maar zorgen gaan maken

maar 19 en maagd? Who fucking cares
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 5 september 2010 @ 11:38:17 #10
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_86083898
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Je bent dus slachtoffer van meeloperij en de standaard die men denkt te hanteren.

Vraag jezelf af of je ook zon meelopert bent, je zo laat beinvloeden door geluiden van anderen. Je bent dan met niets anders bezig jouw maatstaven door anderen te laten bepalen. Ik vind dat best zielig eerlijk gezegt.
:')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 5 september 2010 @ 11:38:27 #11
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86083903
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef turnazz het volgende:
als je zo graag ontmaagd wil zijn, ga je naar de hoeren.. ^O^
en dat moet je dus niet doen :')
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  zondag 5 september 2010 @ 11:39:40 #12
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86083927
quote:

En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)

anders moet je moet gewoon rappen als je met een chick staat te praten.. :')
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_86083950
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
het komt vanzelf een keer!
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagd. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_86083976
quote:

[..]

Hoezo? Je wordt altijd wel beïnvloed door je omgeving, bewust en onbewust. Als je van anderen hoort dat ze allemaal al seks hebben e.d, dan is het toch normaal om het 'probleem' bij jezelf te zoeken? Of dat terecht is of niet, dat is een tweede.
pi_86083991
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Hoezo? Je wordt altijd wel beïnvloed door je omgeving, bewust en onbewust. Als je van anderen hoort dat ze allemaal al seks hebben e.d, dan is het toch normaal om het 'probleem' bij jezelf te zoeken? Of dat terecht is of niet, dat is een tweede.
De fout die je maakt is aan te nemen dat er sprake van een probleem is.
  zondag 5 september 2010 @ 11:42:51 #16
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86083999
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef FreezePop het volgende:
Je OP lijkt wel op een gedicht, man.
dat wilde ik net zeggen
vooral het 1e gedeelte :P
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 11:43:57 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_86084020
quote:

Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen schaam ik me kapot dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben.
De meesten van die 'praters' zijn ook nog gewoon maagd hoor. Gewoon ook zelf stoere verhalen verzinnen en meepraten.
F.K.A. SuperwormJim
pi_86084036
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

De meesten van die 'praters' zijn ook nog gewoon maagd hoor. Gewoon ook zelf stoere verhalen verzinnen en meepraten.
Klopt. Dat is ook nog eens een keer zo.
pi_86084048
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Vandaar de aanhalingstekens.
  zondag 5 september 2010 @ 11:46:28 #20
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_86084066
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:44 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Klopt. Dat is ook nog eens een keer zo.
Mensen die wel seks hebben willen het daar nauwelijks over hebben. Zo hou je de maagden en niet-maagden uit elkaar.
Feyenoord Rotterdam
pi_86084072
quote:

[..]

Ik ben zeker geen meeloper. ik schaam me er niet over maar ik voel me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog geen dates heb gehad evt een vriendin.
  zondag 5 september 2010 @ 11:46:57 #22
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86084078
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

denk eerlijk gezegd dat je sneller aan sex komt als je het maagd zijn niet als een probleem ziet
Het maakt je alleen maar onnodig onzeker
pi_86084093
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:46 schreef o.us het volgende:

[..]

Mensen die wel seks hebben willen het daar nauwelijks over hebben. Zo hou je de maagden en niet-maagden uit elkaar.
Mijn moeder is anders zeer openhartig.
pi_86084111
Wanneer het je primair om een relatie gaat en niet om snelle seks is er niets mis met datingsites hoor ^O^.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 5 september 2010 @ 11:48:34 #25
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86084115
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Mijn moeder is anders zeer openhartig.
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')