Ik stel voor om hier de spreekwoorden 'nooit geschoten is altijd mis' en 'wie niet waagt, die niet wint' bij te gebruiken. Gewoon keer op keer blijven proberen dus.quote:En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen.
Je bent dus slachtoffer van meeloperij en de standaard die men denkt te hanteren.quote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen schaam ik me kapot dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
dat dus. Als je nou 40 was, ja dan zou ik me maar zorgen gaan makenquote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn.![]()
Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
quote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je bent dus slachtoffer van meeloperij en de standaard die men denkt te hanteren.
Vraag jezelf af of je ook zon meelopert bent, je zo laat beinvloeden door geluiden van anderen. Je bent dan met niets anders bezig jouw maatstaven door anderen te laten bepalen. Ik vind dat best zielig eerlijk gezegt.
en dat moet je dus niet doenquote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef turnazz het volgende:
als je zo graag ontmaagd wil zijn, ga je naar de hoeren..
anders moet je moet gewoon rappen als je met een chick staat te praten..quote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagd.quote:
Hoezo? Je wordt altijd wel beïnvloed door je omgeving, bewust en onbewust. Als je van anderen hoort dat ze allemaal al seks hebben e.d, dan is het toch normaal om het 'probleem' bij jezelf te zoeken? Of dat terecht is of niet, dat is een tweede.quote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je bent dus slachtoffer van meeloperij en de standaard die men denkt te hanteren.
Vraag jezelf af of je ook zon meelopert bent, je zo laat beinvloeden door geluiden van anderen. Je bent dan met niets anders bezig jouw maatstaven door anderen te laten bepalen. Ik vind dat best zielig eerlijk gezegt.
De fout die je maakt is aan te nemen dat er sprake van een probleem is.quote:Op zondag 5 september 2010 11:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hoezo? Je wordt altijd wel beïnvloed door je omgeving, bewust en onbewust. Als je van anderen hoort dat ze allemaal al seks hebben e.d, dan is het toch normaal om het 'probleem' bij jezelf te zoeken? Of dat terecht is of niet, dat is een tweede.
dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef FreezePop het volgende:
Je OP lijkt wel op een gedicht, man.
De meesten van die 'praters' zijn ook nog gewoon maagd hoor. Gewoon ook zelf stoere verhalen verzinnen en meepraten.quote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen schaam ik me kapot dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben.
Klopt. Dat is ook nog eens een keer zo.quote:Op zondag 5 september 2010 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De meesten van die 'praters' zijn ook nog gewoon maagd hoor. Gewoon ook zelf stoere verhalen verzinnen en meepraten.
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
De fout die je maakt is aan te nemen dat er sprake van een probleem is.
Mensen die wel seks hebben willen het daar nauwelijks over hebben. Zo hou je de maagden en niet-maagden uit elkaar.quote:Op zondag 5 september 2010 11:44 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook nog eens een keer zo.
Ik ben zeker geen meeloper. ik schaam me er niet over maar ik voel me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog geen dates heb gehad evt een vriendin.quote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
denk eerlijk gezegd dat je sneller aan sex komt als je het maagd zijn niet als een probleem zietquote:Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
De fout die je maakt is aan te nemen dat er sprake van een probleem is.
Mijn moeder is anders zeer openhartig.quote:Op zondag 5 september 2010 11:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die wel seks hebben willen het daar nauwelijks over hebben. Zo hou je de maagden en niet-maagden uit elkaar.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn moeder is anders zeer openhartig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |