Ameland.

1: Leuke detailfoto. Beeld mooi helemaal gevuld, lekkere scherptediepte... Vrij weinig mis mee.
2: De wolkformatie is best wel aardig, maar eigenlijk doet de foto me niet zoveel. Er is niet zo gek veel te zien, hij is ook wat donker en er zit trouwens een vlek in de blauwe lucht.
3: Wederom een leuke detailfoto, wel jammer dat niet de hele scherp schelp is, maar de kleur springt er wel lekker uit. Grappig ook overigens dat vrijwel alle foto's in de showcase zandkleurig + hemelblauw zijn, en diezelfde blauwe kleur in de schelp ook weer terugkomt.
4: Mwah, zee. Niets te zien eigenlijk...
5: Ook weer een leuk detail (ik hou van details

), maar een beetje rommelig. Was mooier geweest denk ik als alleen het patroon van de bodem zelf en die hartjes e.d. te zien waren... De voetafdruk (?) linksboven en het losse zand eromheen maakt het in mijn ogen wat te chaotisch.
6: Mooi.

Misschien was wat meer nadruk op die 'zebraschaduw' onderin nog interessanter geweest.
7: Ik weet niet zo goed waar ik naar zit te kijken eigenlijk... Komen er twee stromen samen of zo?
8: In foto #4 heb je de horizon akelig recht en mooi op 1/3 staan. Heel zonde dat 'ie juist in deze foto behoorlijk scheef en net iets te laag staat. Had liever ietsje meer van de duinen onderaan gezien dan van het lege stuk blauwe lucht bovenin.

9: Op zich een prima duinfoto, maar niet heel bijzonder, heb er eigenlijk niet zoveel over te zeggen. (ook niets negatiefs dus)
10: Ook mooi, die lijn trekt je lekker door het beeld heen en het monumentbordje geeft nog lekker wat in de voorgrond om naar te kijken.
11: Waar is de mooiste vuurtoren van Nederland?