quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:27 schreef Hondenfluitje het volgende:
Dus als ik op eject druk dan kan ik 'm meteen verwijderen zonder dat er iets in beeld komt te staan? Er gaat dan een lampje knipperen op de USB, dat wel... Maar dat doet ´ie ook als je klikt op 'verwijder Udisk'.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:19 schreef nietzman het volgende:
Als je 'm niet meer in de Finder ziet kun je 'm d'r uittrekken.
Ik zie sowieso geen IDisk in de Finder staan maar goed ik heb CMD+E gedaan en dan lukt het ook!quote:
gewoon de hele Mac in de vuilbak flikkeren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
gewoon de hele usb in de vuilbak flikkeren.
Wie trekt iDisk er ineens met de haren bij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:33 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen IDisk in de Finder staan maar goed ik heb CMD+E gedaan en dan lukt het ook!
Thanks!!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:19 schreef trancethrust het volgende:
Door op eject te drukken. Anders dan bij MS is er wel over dingen nagedacht en krijg je niet meer dan 9000 dialoogvensters om een usb-disk eruit te trekken.
Doeiquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
gewoon de hele Mac in de vuilbak flikkeren.
Maar ja, dat is mogelijk al teveel voor een Mac-gebruiker. Niet voor niets bleef in de tijd van de 2-knops muis Apple heel lang aan de 1-knops muis vasthouden met als argument dat meer knoppen te ingewikkeld was voor een gebruiker, terwijl de rest van de wereld al bezig was de 3-knops muis in te voeren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In Windows is het ook slechts een kwestie van 2 muisklikken heur.
Nu hebben we multitouch trackpads met meer gestures dan alle x-knopsmuizen in de rest van de wereldquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:43 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Maar ja, dat is mogelijk al teveel voor een Mac-gebruiker. Niet voor niets bleef in de tijd van de 2-knops muis Apple heel lang aan de 1-knops muis vasthouden met als argument dat meer knoppen te ingewikkeld was voor een gebruiker, terwijl de rest van de wereld al bezig was de 3-knops muis in te voeren.
Ja, want hoe meer knoppen hoe beter.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:43 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Maar ja, dat is mogelijk al teveel voor een Mac-gebruiker. Niet voor niets bleef in de tijd van de 2-knops muis Apple heel lang aan de 1-knops muis vasthouden met als argument dat meer knoppen te ingewikkeld was voor een gebruiker, terwijl de rest van de wereld al bezig was de 3-knops muis in te voeren.
Juist ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, want hoe meer knoppen hoe beter.
Apple heeft gelukkig door dat innovatie qua computerbesturing niet ligt in het tóevoegen van knoppen (complexer), maar in het wéglaten van knoppen (simpeler) en het in de plaats daarvan gebruiken van gestures (intuïtiever).
Denk je dat je over 15 jaar een twintigknops muis hebt of dat je zit te werken op een 40" touchscreen?quote:
Over 15 jaar zullen beiden zeer waarschijnlijk als 'antiek' en (zeer) inefficient worden beschouwd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Denk je dat je over 15 jaar een twintigknops muis hebt of dat je zit te werken op een 40" touchscreen?
Wellicht is er tegen die tijd iets nieuws, maar denk je dat de twintigknopsmuis of multitouch meer kans heeft om als "tussenstation" te dienen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Over 15 jaar zullen beiden zeer waarschijnlijk als 'antiek' en (zeer) inefficient worden beschouwd.
Lekker gamen met één muisknop.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, want hoe meer knoppen hoe beter.
Apple heeft gelukkig door dat innovatie qua computerbesturing niet ligt in het tóevoegen van knoppen (complexer), maar in het wéglaten van knoppen (simpeler) en het in de plaats daarvan gebruiken van gestures (intuïtiever).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |