SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
na bh;s en strings stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:17 schreef Tassiepassie het volgende:
Heerlijk gewinkeld![]()
2 bh's,3 strings,een jurkje,een tuniekblouse,een giletje,een blueray dvd voor Michel,duivelshoorntjes voor fout feest deze maand en 2 slabbetjes met geinige tekst erop voor zwangere vriendin
Ik ook, en ik heb helemaal nergens zin in..quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:45 schreef vosss het volgende:
Godver het is lekker weer.
En ik zit de hele dag binnen
Ik heb wel ergens zin in en daar zit ik nu mee te chattenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb helemaal nergens zin in..
Zo zie je maar weer: Een vosss verliest zijn streken niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in en daar zit ik nu mee te chatten
de heilige madonna Brenniequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in en daar zit ik nu mee te chatten
Hoorntjes ook voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:17 schreef Tassiepassie het volgende:
Heerlijk gewinkeld![]()
2 bh's,3 strings,een jurkje,een tuniekblouse,een giletje,een blueray dvd voor Michel,duivelshoorntjes voor fout feest deze maand en 2 slabbetjes met geinige tekst erop voor zwangere vriendin
Zijn Scandalous en Jerney tegenwoordig ook nog in het wild te bewonderen? Op FOK! zie ik die niet meer zo gek vaak voorbij komen, maar dat komt vast ook omdat ik zelf niet meer zo actief ben.quote:
al een tijd niet meer gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn Scandalous en Jerney tegenwoordig ook nog in het wild te bewonderen? Op FOK! zie ik die niet meer zo gek vaak voorbij komen, maar dat komt vast ook omdat ik zelf niet meer zo actief ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |