Krijg je dan spataderen om de oren geworpen?quote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
En als iemand dan begint met "Hoe moet dat nou met het kabinet?", dan gooi ik er een "Vloerverwarming, wat is jouw visie daarop?" in.
Ja, dat zou pas burgerlijk zijn! Ik ga maar eens op zoek.quote:Op zondag 5 september 2010 14:07 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een minnaar on the side.
Ik ben opgegroeid temidden van zulke gesprekken. Ik heb er niets van onthouden, tot grote teleurstelling van de mensen die enthousiast reageren als ik vertel een tuindersdochter te zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Het groeiproces van diverse groenten. Toegegeven, dat ís ook machtig interessant.
Dit klinkt me allemaal heel Nijmeegs en vooral linksig in de oren.quote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef ShadyLane het volgende:
Eentje heeft een volkstuin en een ander vindt dat fascinerend. Het gaat vooral over het groeiproces van diverse groenten en wat daar allemaal voor nodig is.
Ja, daar heb ik me ook al enige tijd geleden over opgewonden hier (en nee, niet de seksuele variant).quote:Op zondag 5 september 2010 18:14 schreef Thisbe het volgende:
En vooral die Marlies Dekkers-bh's die je overal tevoorschijn ziet komen boven shirtjes.
Als het wat wordt dan wordt het een liter of 30 dus kan je wel een flesje komen halen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef Gellius het volgende:
Ik zag iets voorbijkomen over ciderproductie, Z. Loffelijk streven! Cider is een voortreffelijke drank, en nergens te krijgen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |