50 euro. En dat is dan een gedeelte van de rekening.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ze dik was, dat is het meest essentiele verschil. Dat maakt de dagelijkse hellenangst en pijn nog enigszins draaglijk!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:21 schreef Ringo het volgende:
Mensen die zeggen dat ze met een zeug zijn getrouwd, die ze liever kwijt zijn dan rijk, die wantrouw ik in al mijn vezels. Ten minste verwijt ik hen grove leugenachtigheid. Waarom ben je dan niet allang van haar weggelopen, denk ik dan? Ik prijs degenen die mij ooit hebben verlaten omdat ze elders beter zouden vinden, en ik prijs mijzelf voor de keren dat ik zelf dat voortouw heb genomen.
En een dikke zeug, een dikke zeug godverdomme — hoe ziet zij jou wel niet? Dikke vrouwen zijn nog altijd méér vrouw dan magere vrouwen en alleen al daarom zou je ze moeten vereren. Veertien jaar hoofdknikkend samenzijn, tegen beter weten in, staat daar ongeveer gelijk aan, aan verering. Dat besef je zelf ook, Korstje.
Dus: óf je liegt, óf je spreekt kwaad. Over je eigen wijf, over jóuw liefde. Schande.
Werk van Janak heb ik wel eens gezien op een uiterst aardige tentoonstelling over Tsjechisch design (in Gent).quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Vierde foto. Rechts zie je drie vakjes. In het onderste vakje staan drie vaasjes. Twee Japanse en het bewuste vaasje van Pavel Janak.
Ongeveer deze:
[ afbeelding ]
En je vrouw, die is natuurlijk zielsgelukkig met jou?quote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef Korstje het volgende:
Och, ik ben al jaren getrouwd met een zeug die ik liever kwijt ben dan rijk. Maar ze kookt zelfs na veertien jaar elke dag braaf voor me en het smaakt nog steeds naar meer.
Hoeveel vrouwen passen er in één dikke vrouw? Ik bedoel maar: méér. En die wijsheid, dat is geen Oprah Winfrey, dat is Fellini. Ken je klassieken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:37 schreef Korstje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze dik was, dat is het meest essentiele verschil. Dat maakt de dagelijkse hellenangst en pijn nog enigszins draaglijk!
Wat een onzin trouwens dat dikke vrouwen meer vrouw zijn dan magere vrouwen. Waar haal je die Oprah-wijsheid vandaan? Of geef ik nu zelf het antwoord al?
Ja, vast.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef Korstje het volgende:
Aan haar continue tevreden glimlach te zien, heeft ze geen reden tot klagen,.
Ik heb die Italiaanse cinema nooit gemogen, op Umberto D. na dan. Maar goed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen passen er in één dikke vrouw? Ik bedoel maar: méér. En die wijsheid, dat is geen Oprah Winfrey, dat is Fellini. Ken je klassieken.
Welnee. Oprah zou dat nooit zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:16 schreef Gellius het volgende:
Natuurlijk is het wel een énórme Oprah-wijsheid om te stellen dat dikke vrouwen op de één of andere manier 'meer vrouw' zijn. En beledigend voor dunne vrouwen, niet te vergeten.
Echt niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:18 schreef Gellius het volgende:
Ze zou het zelfs bij herhaling zeggen, Lienekien. Laten we wel wezen.
Ach man, Oprah blaat alleen nog maar over 'being your authentic self'. Dat deed ze toen nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Dat is waar, maar vroeger, toen ik nog een werkloze, indolente uitvreter was, heb ik héél veel Oprah gekeken. Dus ik durf hier gerust te stellen dat dit een echte, onvervalste Oprah-wijsheid is.
Robert Vuijsje al gelezen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:35 schreef Ringo het volgende:
Met dunne vrouwen heb ik uitstekende seks gehad, en goede gesprekken. Laat daar geen twijfel over bestaan. Ik vind dikke vrouwen gewoon geil om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |