abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86142483
Ik droom wekelijks dat ik rook ook al doe ik dat al vijf jaar niet meer.
Aldus.
pi_86142562
Ik vang beter mollen dan Hond. Het staat 2-0. Maar goed, hij mag niet graven, en dat heeft 'ie zowaar al aardig afgeleerd.

Het viel me vreselijk zwaar. Daar had ik dan weer helemaal geen rekening mee gehouden dus ik werd er door overvallen en toen schoot ik in de paniek en ik had bijna het beest ergens ingeleverd dan wel mezelf voor eeuwig teruggetrokken onder de dekens.
Bovendien valt dat van die katten niet mee, ik ben erg gehecht aan het hebben van katten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86143455
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Je gaat toch niet bijdehand doen, hè? Anders breek ik je beentjes.
Je mag me zelfs even optillen zoodje. Gerust. Gif in je thee natuurlijk, maar rest assured.
  maandag 6 september 2010 @ 21:43:09 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86143587
Ook al huur je de duurste binnenhuisarchitect in: zonder poes is het allemaal waardeloos.
The love you take is equal to the love you make.
pi_86143663
Daarover gesproken; ik heb foto's van m'n interieur gepost. Dat voelt nogal intiem, dus ga ze bekijken voor ik besluit ze weer weg te halen.
  maandag 6 september 2010 @ 21:46:21 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86143769
Ik heb ze natuurlijk bekeken (go Sigme!), maar dat was niet de aanleiding voor mijn citaat. Dat was waren de scheurkalender van Mainport, de opmerkingen over de honden en het gemis van de katten.
pi_86143946
It's time to put on make up; it's time to dress up right:

.
pi_86144128
Stijlvolle crib, k_mannetje!
Spelenderwijs wijzer worden.
pi_86144216
Ik weet niet zeker of ik deze al gepost had eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 21:55:04 ]
pi_86144248
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef k_man het volgende:
Daarover gesproken; ik heb foto's van m'n interieur gepost. Dat voelt nogal intiem, dus ga ze bekijken voor ik besluit ze weer weg te halen.
Ik had ze gezien, het is minder strak en designerig dan ik had verwacht. Ik zie helaas dat fraaie zwartwitte vaasje niet dat je eens hier gepost hebt.

Lienekien, het doet me deugd een aanmoediging te horen / medestander te treffen. Ik overweeg nog er een topic aan te wijden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86144449
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
Ik had ze gezien, het is minder strak en designerig dan ik had verwacht. Ik zie helaas dat fraaie zwartwitte vaasje niet dat je eens hier gepost hebt.
Het is wel vaag te zien. Het staat verscholen in een hoekje van de keuken, achter twee Japanse vaasjes.
pi_86144507
Dat vaasje was 'n mooi ding inderdaad.
pi_86144792
Ik zie het vaasje nu staan.
  maandag 6 september 2010 @ 22:05:32 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86144962
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Lienekien, het doet me deugd een aanmoediging te horen / medestander te treffen. Ik overweeg nog er een topic aan te wijden.
Aaah, nieuwe muis! Aah, post weg. :(

Enfin. Ik heb me in het bewuste topic van commentaar onthouden, want heb ik recht van spreken als ik geen foto's van mijn eigen interieur durf/wil plaatsen?

Maar sigme, ik vind jouw huisje en interieur echt helemaal sigme. O+

En stiekem gruw en griezel ik lekker bij al dat foeilelijke behang dat bijna iedereen mooi schijnt te vinden, de afgelopen jaren.
pi_86145325
Ik zie het vaasje maar niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 6 september 2010 @ 22:11:47 #241
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86145393
Ik zal mijn spinrag ook es op de kiek zetten. En de zakken vuilnis in de hoek. De lege flessen; en het opgedroogde braaksel waar al jaren een doekje overheen ligt. O+.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86145743
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie het vaasje maar niet.
Vierde foto. Rechts zie je drie vakjes. In het onderste vakje staan drie vaasjes. Twee Japanse en het bewuste vaasje van Pavel Janak. :)

Ongeveer deze:

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 22:19:26 ]
pi_86145883
Zeur niet over jullie woonplaatsen, ik woon in Amersfoort. En ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat dit werkelijk de éllendigste plek is waar ik ooit gewoond heb. Ik kus de grond van elke stad waar ik kom, als het maar geen Amersfoort is.
Nog drie maanden, maximaal.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_86145906
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Vierde foto. Rechts zie je drie vakjes. In het onderste vakje staan drie vaasjes. Twee Japanse en het bewuste vaasje van Pavel Janak. :)
Oh, ik wist niet dat dat vaasjes waren.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86145961
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Thisbe het volgende:
Zeur niet over jullie woonplaatsen, ik woon in Amersfoort. En ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat dit werkelijk de éllendigste plek is waar ik ooit gewoond heb. Ik kus de grond van elke stad waar ik kom, als het maar geen Amersfoort is.
Nog drie maanden, maximaal.
Jij verdient een toekomstige baan in Terneuzen. }:|
  maandag 6 september 2010 @ 22:22:52 #246
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86146110
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Ongeveer deze:

[ afbeelding ]
Oeh, dat is wel een bijzonder geil ding.
  maandag 6 september 2010 @ 22:27:10 #247
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86146401
Gisteren sprak ik een Spaanse dame en die woonde met haar man in Winterswijk. Haar mond spoot gif als ze erover sprak. Maar jullie hebben toch een prachtig huis, opperde iemand nog. Tevergeefs natuurlijk.
pi_86146493
Qyroz had ooit een blog over hoe ellendig het was om in Amersfoort te wonen. Nu woont ie in Utrecht.
pi_86146556
Zelfs Terneuzen zal niet zo erg kunnen wezen. Bovendien ben ik niet van plan om in dezelfde plaats te gaan wonen als waar ik werk.
Echt een mannenappartement trouwens K_man. En volstrekt het tegenovergestelde van mijn appartement.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 6 september 2010 @ 22:31:39 #250
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86146683
Vrienden van mij wonen er heel gelukkig. Maar die worden, deo volente, snoezepoezend oud in malkanders armen, dus al zet je ze op de Noordpool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')