Je mag me zelfs even optillen zoodje. Gerust. Gif in je thee natuurlijk, maar rest assured.quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bijdehand doen, hè? Anders breek ik je beentjes.
Ik had ze gezien, het is minder strak en designerig dan ik had verwacht. Ik zie helaas dat fraaie zwartwitte vaasje niet dat je eens hier gepost hebt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef k_man het volgende:
Daarover gesproken; ik heb foto's van m'n interieur gepost. Dat voelt nogal intiem, dus ga ze bekijken voor ik besluit ze weer weg te halen.
Het is wel vaag te zien. Het staat verscholen in een hoekje van de keuken, achter twee Japanse vaasjes.quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
Ik had ze gezien, het is minder strak en designerig dan ik had verwacht. Ik zie helaas dat fraaie zwartwitte vaasje niet dat je eens hier gepost hebt.
Aaah, nieuwe muis! Aah, post weg.quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had ze gezien, het is minder strak en designerig dan ik had verwacht. Ik zie helaas dat fraaie zwartwitte vaasje niet dat je eens hier gepost hebt.
Lienekien, het doet me deugd een aanmoediging te horen / medestander te treffen. Ik overweeg nog er een topic aan te wijden.
Vierde foto. Rechts zie je drie vakjes. In het onderste vakje staan drie vaasjes. Twee Japanse en het bewuste vaasje van Pavel Janak.quote:
Oh, ik wist niet dat dat vaasjes waren.quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Vierde foto. Rechts zie je drie vakjes. In het onderste vakje staan drie vaasjes. Twee Japanse en het bewuste vaasje van Pavel Janak.
Jij verdient een toekomstige baan in Terneuzen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Thisbe het volgende:
Zeur niet over jullie woonplaatsen, ik woon in Amersfoort. En ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat dit werkelijk de éllendigste plek is waar ik ooit gewoond heb. Ik kus de grond van elke stad waar ik kom, als het maar geen Amersfoort is.
Nog drie maanden, maximaal.
Oeh, dat is wel een bijzonder geil ding.quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Vierde foto. Rechts zie je drie vakjes. In het onderste vakje staan drie vaasjes. Twee Japanse en het bewuste vaasje van Pavel Janak.
Ongeveer deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |