Angry Birds werkte op mijn Desire ook direct. Heerlijk verslavend.quote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef funrider het volgende:
Gisteren toevallig ook AngryBirds Lite (beta) bij mn vriendin op haar HTC Desire geprobeerd. Werkte prima. Ik heb zelf een iPhone 3GS en merkte weinig verschil qua workaround.
Gaat niet lukken. De trial-versie werkt niet op woensdag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:48 schreef mac_this het volgende:
[..]
dankj, ik ga morgen even proberen. kan echt nooit uit mijn nest komen...
Dan verzet je de datum zodat het b.v. donderdag isquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. De trial-versie werkt niet op woensdag.
Vind het alleen een beetje een fragiel ding.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:01 schreef mvdlubbe het volgende:
DAMN, die Galaxy S is een tof apparaat.
Ik heb hem in mijn handen gehad en vond het te plastic achtig. Erg licht en een beetje buigzaam. Was net of ik een speelgoed iets in mijn handen had.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het een fragiel ding? In welk opzicht?
Argh! KUTquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. De trial-versie werkt niet op woensdag.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:01 schreef mvdlubbe het volgende:
DAMN, die Galaxy S is een tof apparaat.
waar heb je die gezien? ik wil er 2!quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Broder het volgende:
Weet niet of dit al in een ander topic is besproken maar weet iemand misschien wanneer deze komt?
[ afbeelding ]
Wel een must have![]()
http://www.samsunggalaxys(...)-de-samsung-galaxy-squote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
waar heb je die gezien? ik wil er 2!
Ik zie ook steeds meer android telefoons in het wild.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef Moron het volgende:
En we lopen in!![]()
![]()
http://www.marketingfacts(...)er_in_op_apples_ios/
Zo lelijk vind ik 'm niet.. zelfs qua kleur gewoon aan te passen. Van de browsers die ik het geprobeerd (en dat zijn dezelfde als jij) is Dolphin HD veruit het best. Zeer snel te navigeren naar bookmarks en tussen tabs, gestures zijn erg fijn en flash afspelen gaat vloeiend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
Welke browser gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb er 4 geprobeerd maar ze hebben allemaal nadelen.
-Dolphin HD: Ontzettend lelijk design, zelfde probleem met selecteren
Standaard HTC Sense Browser.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
Welke browser gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb er 4 geprobeerd maar ze hebben allemaal nadelen.
- Standaard browser: Onhandig van tabs wisselen, je kan maar 4 tabs openen en als ik een link in een ander tabblad wil open gaat hij vaak de tekst selecteren.
-Dolphin HD: Ontzettend lelijk design, zelfde probleem met selecteren
-Opera mini: Werkt erg prettig maar doet geen Flash
-xScope Lite: Tot nu toe de beste en snelste, maar speelt sommige Flash filmpjes niet af
Komt de gewone Opera eigenlijk nog naar Android?
Vind het geen gezicht, al die balken nemen mijn halve scherm in beslag (heb een Desire). Echt niet om aan te zien. En die gestures vond ik alleen maar vervelend, probeer je opzij te scrollen komt er weer een of ander kut menuutje tevoorschijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zo lelijk vind ik 'm niet.. zelfs qua kleur gewoon aan te passen. Van de browsers die ik het geprobeerd (en dat zijn dezelfde als jij) is Dolphin HD veruit het best. Zeer snel te navigeren naar bookmarks en tussen tabs, gestures zijn erg fijn en flash afspelen gaat vloeiend.
Dan vink je toch gewoon de optie aan waardoor die balken verborgen blijven? Je moet 't wel langer dan 2 minuten proberen voordat je 't opgeeft natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Vind het geen gezicht, al die balken nemen mijn halve scherm in beslag (heb een Desire). Echt niet om aan te zien. En die gestures vond ik alleen maar vervelend, probeer je opzij te scrollen komt er weer een of ander kut menuutje tevoorschijn.
Weet ik wel, maar dan zitten al die functies weer zo ver weg. Heb het er echt wel een paar dagen op gehad. Ik vond het gewoon niks, en ik was blij toen ik die xScope vond. Maar daar zitten helaas ook weer nadelen aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan vink je toch gewoon de optie aan waardoor die balken verborgen blijven? Je moet 't wel langer dan 2 minuten proberen voordat je 't opgeeft natuurlijk.
Wat moet je er mee dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef Rivalo het volgende:
Kut HTC Sync![]()
Het werkt zoals gewoonlijk weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |