Op het forum vind je een sticky topic met een link naar Paypal, je kan met Paypal gewoon betalen zonder account en met creditcard..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind alleen dit als homepage;
http://www.launcherpro.com/
Wat niet meer is als een veredelde changelog
Nice, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Op het forum vind je een sticky topic met een link naar Paypal, je kan met Paypal gewoon betalen zonder account en met creditcard..
WidgetLocker Lockscreenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef jampot het volgende:
Q: Ik zie vaag dit lockscherm bij screenshots van Android telefoons:
http://images.intomobile.(...).0.1-lock-screen.png
Zelf heb ik een ander scherm, een soort donkere layer over het scherm die je weg moet schuiven.
Is het scherm van het plaatje specifiek bij een bepaalde telefoon, of android versie oid? Ik vind het lockscherm wat ik heb niet erg fijn..
Als je paypal gebruikt is er geen vertraging met overboeken. Net zo snel als een creditcard. Gratis vind ik geen optie aangezien die mensen er ook tijd en energie in steken om het te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:11 schreef Rivalo het volgende:
Launcherpro is soms wel irritant. Ik heb niet de Plus versie dus als ik een Widget verplaats komt er vaak zo'n vergroot menutje en als je daar uitwilt krijgt je steeds een keuzemenu dat je moet activeren of gewoon doorgaan.
Iemand nog een idee om gewoon Launcher Pro Plus te gebruiken? Alleen dan gratis of zonder paypal (Wil ik gewoon niet. vertraging met overboeken enzo...)
Wat wil je met de software op de cd gaan doen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een cd bij mijn telefoon gekregen, maar die is voor de pc en ik heb een apple.. kan ik die ergens downloaden want ik kan het niet vinden op de samsung en de apple site (samsung galaxy spica)
Mijn smsjes bewaren zodat ik mijn telefoon kan resetten & de nieuwe android er op zetten als dat luktquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:04 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat wil je met de software op de cd gaan doen?
Probeer eens SMS Backup & Restorequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn smsjes bewaren zodat ik mijn telefoon kan resetten & de nieuwe android er op zetten als dat lukt
Dat is vanaf Android 2.0.1 het standaard lockscreen. De fabrikant van je telefoon heeft voor een ander lockscreen gekozen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef jampot het volgende:
Q: Ik zie vaag dit lockscherm bij screenshots van Android telefoons:
http://images.intomobile.(...).0.1-lock-screen.png
Zelf heb ik een ander scherm, een soort donkere layer over het scherm die je weg moet schuiven.
Is het scherm van het plaatje specifiek bij een bepaalde telefoon, of android versie oid? Ik vind het lockscherm wat ik heb niet erg fijn..
Ok, dus het is de schuld van Samsungquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is vanaf Android 2.0.1 het standaard lockscreen. De fabrikant van je telefoon heeft voor een ander lockscreen gekozen.
quote:
Symbian zal sowieso gaan verdwijnen of in ieder geval minder belangrijk worden denk ik als Nokia het niet meer gaat gebruiken. Ben alleen benieuwd wat Maemo gaat doen dan.quote:Nokia stopt in 2012 met het uitbrengen van high-end toestellen gebaseerd op het Symbian-besturingssysteem. Tegen die tijd zal Maemo het standaardbesturingssysteem worden voor de high-end N-serie.
Tja fijn... (wedstrijdje)quote:
Gewoon een eigen betere versie maken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:27 schreef Gkhn het volgende:
Waarom maken ze geen app waarmee je ook iPhone Apps kan draaien ?
Net zoals die programma's waarmee je ook windows op een mac kan draaien.
Alsof ik weet hoe je apps moet makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja fijn... (wedstrijdje)
[..]
Gewoon een eigen betere versie maken.
En zolang app2sd nog geen gemeengoed is zijn Iphone apps vaak te groot.
Is het makkelijk de nieuwe android op je telefoon te zetten? Ik heb firmware versie 1.5quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Probeer eens SMS Backup & RestoreDeze maakt een backup van je SMSjes naar je SD kaart, zodat je ze later ook weer kan importeren.
In de screenshot is rechts ook een Android versie vermeld. Zal wel niet lang duren gok ik zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
Afgrijselijk filmpje, maar best een leuke app geloof ik.
www.my6sense.com
Of kan dat niet? Ik volg het namelijk niet helemaal en ik wil graag pingen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is het makkelijk de nieuwe android op je telefoon te zetten? Ik heb firmware versie 1.5
Bij mij vind hij 'm overigens niet, maar dat zou nog kunnen omdat; Wildfirequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is er al?
http://mobiputing.com/201(...)our-social-networks/
[ afbeelding ]
Ik heb het dan ook over de alkunnende 'ze', net als jijzelf deed immers.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Alsof ik weet hoe je apps moet maken.
Maar lijkt mij wel een potentieel goudmijntje. En dan gewoon 10 euro ofz vragen.
Mwah, het is niet zo 1,2,3 te doen als de fabrikant van je toestel er geen update voor uitbrengt. Dan kom je al snel in het gebied van custom ROM's, en een hoop geneuzel. En voor wat? Ik denk sowieso niet dat je toestel 2.1 / 2.2 gaat trekken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stel ik hele domme vragen of weet niemand het antwoord?
Spica hè? Kijk hier eens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stel ik hele domme vragen of weet niemand het antwoord?
Wat is settings..ik heb geen gegevensverbindingquote:Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
Rebooten bedoel je? of echt hard reset? Ik heb zo af en toe (eens in de 2 weken ofzo?) weleens dat hij geen gegevensverbinding krijgt. Dan zet ik die ff uit bij settings, en meteen weer aan (de gegevensverbinding dus) en dan werkt het weer
Dank je! Het klinkt nog een beetje als abracadabra plus ik heb max os x en geen windows.. Dus ik moet nog even kijken of het dan wel kan? Of ik moet even kijken of bootcamp aan kan, dan heb ik wel windows..quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Spica hè? Kijk hier eens.
De mijne trekt 2.1 makkelijk incl. Live Wallpapers.
De links in de OP van dat topic kloppen niet allemaal meer dus kijk tegen het eind van het topic voor meer info daarover. (waar je de images kunt downloaden)
Heb je het tegen mijquote:Op zondag 12 september 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
Het kan volgens mij wel, alleen het "pingen" voor Android gaat via Whatsapp of PingChat, en is dus niet compatible met BBM he. Dus het is niet echt pingen.
Geen idee of het dan gaat werken aangezien de Spica nogal gevoelig is voor wat betreft drivers. (oftewel: er zijn voor Windows al geen fatsoenlijke drivers )quote:Op zondag 12 september 2010 01:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dank je! Het klinkt nog een beetje als abracadabra plus ik heb max os x en geen windows.. Dus ik moet nog even kijken of het dan wel kan? Of ik moet even kijken of bootcamp aan kan, dan heb ik wel windows..
Wat heeft pingen te maken met het flashen van een firmware?quote:Op zondag 12 september 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
Het kan volgens mij wel, alleen het "pingen" voor Android gaat via Whatsapp of PingChat, en is dus niet compatible met BBM he. Dus het is niet echt pingen.
quote:Op zondag 12 september 2010 09:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat heeft pingen te maken met het flashen van een firmware?
(of wat mis ik?)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of kan dat niet? Ik volg het namelijk niet helemaal en ik wil graag pingen!
Whatsapp draait alleen op android 2.1 en hoger, gok ik.quote:Op zondag 12 september 2010 09:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geen idee of het dan gaat werken aangezien de Spica nogal gevoelig is voor wat betreft drivers. (oftewel: er zijn voor Windows al geen fatsoenlijke drivers )
Kun je niet een Windows laptopje of zo lenen?
[..]
(of wat mis ik?)
Mijn vaderr heeft geloof ik wel ergens windows, maar geen vistaquote:Op zondag 12 september 2010 09:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geen idee of het dan gaat werken aangezien de Spica nogal gevoelig is voor wat betreft drivers. (oftewel: er zijn voor Windows al geen fatsoenlijke drivers )
Kun je niet een Windows laptopje of zo lenen?
[..]
(of wat mis ik?)
Ja dat is het enige wat ik wel snap, daarom wil ik 2.1quote:Op zondag 12 september 2010 10:59 schreef Alxander het volgende:
[..]
Whatsapp draait alleen op android 2.1 en hoger, gok ik.
O... Het ligt misschien aan mij maar ik vind het verwarrend, al die onbekende afkortingen...quote:Op zondag 12 september 2010 12:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Ik wist het ook niet hoorquote:Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O... Het ligt misschien aan mij maar ik vind het verwarrend, al die onbekende afkortingen...
En ik ben dan wel een meisje maar ik wil het ook gewoon snappen/kunnen
O ja ik weet dat ik dan whatsapp moet gebruiken! Ik snapte je zin niet helemaal maar nu wel. En het is gewoon sowieso leuker om de nieuwste versie te hebben (vind ik)quote:Op zondag 12 september 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
O ik dacht dat je bedoelde van, omg, gebruik googlequote:Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoorMaar Google bood uitkomst
edit.. ff kijken hoor..quote:Op zondag 12 september 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
Sms'en via het internet.quote:Op zondag 12 september 2010 13:35 schreef SolidasRock het volgende:
Wordt met pingen nou het detecteren van een IP bedoelt of het gratis sms versturen of mis ik iets? Whatsapp heb ik al vaker langs zien komen maar nog niet de moeite genomen om te kijken wat het is.
Oke, klinkt leuk voor mensen zonder smsabbo. Maar de providers zullen wel weer een halt toe roepen als whatsapp te populair is...quote:
Natuurlijk niet. Sowieso is het niet echt smsen omdat het versturen van berichten niet via het SMS-protocol gaat. Het is een sms-achtige dienst, maar de ontvanger moet ook Whatsapp/PingChat hebben.quote:Op zondag 12 september 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, klinkt leuk voor mensen zonder smsabbo. Maar de providers zullen wel weer een halt toe roepen als whatsapp te populair is...
Nah.. Ik ken nu een stuk of 5 mensen die het gebruiken in mijn contactenlijst dus heel erg interessant is het nog niet. Ook komen ping berichtjes bij mij soms te laat aan etc dus het mag eerst nog wel wat betrouwbaarder en groter worden.quote:Op zondag 12 september 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, klinkt leuk voor mensen zonder smsabbo. Maar de providers zullen wel weer een halt toe roepen als whatsapp te populair is...
Zo is Tweakersquote:Op zondag 12 september 2010 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit nu ook op tweakers hahahaMaar daar leggen ze alles nog ingewikkelder uit dan hier
!!
Als ze überhaupt al iets uitleggen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit nu ook op tweakers hahahaMaar daar leggen ze alles nog ingewikkelder uit dan hier
!!
Ik vind ze tot nu toe vrij behulpzaamquote:Op zondag 12 september 2010 15:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ze überhaupt al iets uitleggen.
Pas op! Stel géén vragen op Tweakers, dan wordt je reactie ge-edit met het bericht "doe zelf eens wat moeite", krijg je een Google-roeper zelfs al krijg je 10 nutteloze resultaten op Google, en moet je oppassen dat je geen "Officiële Waarschuwing" krijgtquote:Op zondag 12 september 2010 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
!!
Valt allemaal reuze mee hoorquote:Op zondag 12 september 2010 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pas op! Stel géén vragen op Tweakers, dan wordt je reactie ge-edit met het bericht "doe zelf eens wat moeite", krijg je een Google-roeper zelfs al krijg je 10 nutteloze resultaten op Google, en moet je oppassen dat je geen "Officiële Waarschuwing" krijgt.
misschien een top 5 van meest gebruikte apps?quote:Op zondag 12 september 2010 19:22 schreef Devolution het volgende:
Iemand nog dingen die je graag in een uitbreiding van de OP (FAQ) wil zien? Ik wil er sowieso inzetten hoe je het uiterlijk van de software aan kunt passen (Launcherpro), wat pingen is en hoe je dit kunt doen op Android, enkele handige programma's, hoe te betalen in de Market zonder creditcard, informatie over Froyo (soort changelog), informatie over de voordelen en nadelen van Taskkillers, informatie over rooten/custom ROM's, informatie over batterijduur, enkele toffe games, APN Settings...
En sowieso moeten er nog een hoop dingetjes aan de OP zelf aangepast/geupdate moeten worden.
Lees jij dan heen over al die constant terugkerende vragen?quote:Op zondag 12 september 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:
Ik stel voor om geen OP te doen, de ontwikkelingen gaan zo snel dat de kans groot is dat de OP al verouderd is voordat het topic dicht is.
Ik vind dit wel heel belangrijk, ik wordt een beetje moe van die constante (eindeloze) discussie over taskkillers.quote:Op zondag 12 september 2010 19:22 schreef Devolution het volgende:
Iemand nog dingen die je graag in een uitbreiding van de OP (FAQ) wil zien? Ik wil er sowieso inzetten hoe je het uiterlijk van de software aan kunt passen (Launcherpro), wat pingen is en hoe je dit kunt doen op Android, enkele handige programma's, hoe te betalen in de Market zonder creditcard, informatie over Froyo (soort changelog), informatie over de voordelen en nadelen van Taskkillers, informatie over rooten/custom ROM's, informatie over batterijduur, enkele toffe games, APN Settings...
En sowieso moeten er nog een hoop dingetjes aan de OP zelf aangepast/geupdate moeten worden.
Tbh snap ik het nog steeds nietquote:Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel belangrijk, ik wordt een beetje moe van die constante (eindeloze) discussie over taskkillers.
Dat kan zijn, en ik snap het ook niet helemaal. Maar ik zou toch zeggen doe er zelf research naar want elke keer dat iemand hier een vraag daarover stelt krijg je een ellenlange ja/nee discussie en daar wordt ik een beetje moe van.quote:
Ik vind de browser ook traag geworden na de update (heb een desire). Er zijn wel veel alternatieven, alleen nog geen zin gehad ze uit te proberen.quote:Op zondag 12 september 2010 12:32 schreef Soldier2000 het volgende:
Gebruiken jullie nog de standaard Android browser? Ik vind hem aardig traag geworden wat betreft topics door scrollen op Fok na froyo.
En heeft iemand een tip voor een goede videoplayer? Die ook avi's kan afspelen?
Rockplayer is wel stukken beterquote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Ik vind de browser ook traag geworden na de update (heb een desire). Er zijn wel veel alternatieven, alleen nog geen zin gehad ze uit te proberen.
Wat betreft je tweede vraag: mVideoPlayer speelt volgens mij bijna alles af.
Samsung-software installeren en laten controleren op updates?quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nu windows XP draaien op mijn MacBook, of moet het per se met vista?
Ga ik doen!quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Samsung-software installeren en laten controleren op updates?
Iemand?quote:Op zondag 12 september 2010 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik gebruik nu phone armor, om ongewenste inkomende telefoontjes tegen te gaan omdat ik doof ben heb ik hekel aan dat iemand mij prive of met nr belt.
Ik ben echter niet zo tevreden met phone armor omdat ik niet kan zien of iemand mij nog steeds belt. Handcent kan smsjes blokkeren en indien nodig deze weergeven. Bestaat er ook zoiets voor inkomende telefoontjes?
Héél belangrijk is dat ie je Spica herkent. (en er geen onbekend usb-device van maakt)quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nu windows XP draaien op mijn MacBook, of moet het per se met vista?
Hmm oke.. Ik kon sowieso niets installeren want hij denkt dat mijn computer vol zit?quote:Op zondag 12 september 2010 23:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Héél belangrijk is dat ie je Spica herkent. (en er geen onbekend usb-device van maakt)
De Samsung drivers rammelen nogal namelijk.
Da's denk ik een ander probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 23:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmm oke.. Ik kon sowieso niets installeren want hij denkt dat mijn computer vol zit?
http://www.appbrain.com/app/be.hcpl.android.backupquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Probeer eens SMS Backup & RestoreDeze maakt een backup van je SMSjes naar je SD kaart, zodat je ze later ook weer kan importeren.
Verkopen en een Desire kopenquote:Op maandag 13 september 2010 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb spijt dat ik de HTC Disere niet heb genomen ipv HTC Legend die niet alles levert.
Misschien sla ik het op de verkeerde plek op of zo, ach ja..quote:Op maandag 13 september 2010 07:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's denk ik een ander probleem.(met je mac)
Toch maar eens een XP machientje lenen links of rechts?
Vraagsteller heeft een WinMobile telefoon...quote:Op maandag 13 september 2010 07:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
http://www.appbrain.com/app/be.hcpl.android.backup
deze logt smsjes en beltijd naar je google calendar, smsjes kun je gewoon daar lezen
Je kan op zich alsnog de Legend verkopen en Desire kopen he, je abo wordt er niet anders om, alleen qua garantie van de Legend zit het dan een beetje raar.quote:Op maandag 13 september 2010 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb hem gratis met een abonnement van 2 jaar afgesloten...heb er vreselijk spijt van
Ik mag in november alweer verlengenquote:Op maandag 13 september 2010 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb spijt dat ik de HTC Disere niet heb genomen ipv HTC Legend die niet alles levert.
Ik mag ook verlengen maar ga denk ik voor de Desire HDquote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik mag in november alweer verlengen. Dan neem ik lekker een Galaxy S.
Ik heb de Legend sinds 9 augustus. Nog een andere vraag is de peep weer eraf ..bij mij doet ie het niet..Alhoewel ik wel tweetdeck op mijn desktop heb geinstalleerd. Zal daar de oorzaak zijn dat ik geen peep kan gebruiken? ik heb draadloos internet. ik vind de tweetdeck wel leuk.quote:Op maandag 13 september 2010 15:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Je kan op zich alsnog de Legend verkopen en Desire kopen he, je abo wordt er niet anders om, alleen qua garantie van de Legend zit het dan een beetje raar.
Had jij niet een Desire of vergis ik mequote:Op maandag 13 september 2010 16:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik mag ook verlengen maar ga denk ik voor de Desire HD
TouchPro is toch een WinMo telefoon? Hoe krijg je daar dan Android 2.2 op?quote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er hier ook mensen die adroid 2.2 op een htc touch pro hebben gezet?
Ik heb het in principe erop staan alleen soms valt er ineens een toets functie weg
Er op installeren met een linux boot.quote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
TouchPro is toch een WinMo telefoon? Hoe krijg je daar dan Android 2.2 op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |