Bij mij vind hij 'm overigens niet, maar dat zou nog kunnen omdat; Wildfirequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is er al?
http://mobiputing.com/201(...)our-social-networks/
[ afbeelding ]
Ik heb het dan ook over de alkunnende 'ze', net als jijzelf deed immers.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Alsof ik weet hoe je apps moet maken.
Maar lijkt mij wel een potentieel goudmijntje. En dan gewoon 10 euro ofz vragen.
Mwah, het is niet zo 1,2,3 te doen als de fabrikant van je toestel er geen update voor uitbrengt. Dan kom je al snel in het gebied van custom ROM's, en een hoop geneuzel. En voor wat? Ik denk sowieso niet dat je toestel 2.1 / 2.2 gaat trekken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stel ik hele domme vragen of weet niemand het antwoord?
Spica hè? Kijk hier eens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stel ik hele domme vragen of weet niemand het antwoord?
Wat is settings..ik heb geen gegevensverbindingquote:Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
Rebooten bedoel je? of echt hard reset? Ik heb zo af en toe (eens in de 2 weken ofzo?) weleens dat hij geen gegevensverbinding krijgt. Dan zet ik die ff uit bij settings, en meteen weer aan (de gegevensverbinding dus) en dan werkt het weer
Dank je! Het klinkt nog een beetje als abracadabra plus ik heb max os x en geen windows.. Dus ik moet nog even kijken of het dan wel kan? Of ik moet even kijken of bootcamp aan kan, dan heb ik wel windows..quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Spica hè? Kijk hier eens.
De mijne trekt 2.1 makkelijk incl. Live Wallpapers.
De links in de OP van dat topic kloppen niet allemaal meer dus kijk tegen het eind van het topic voor meer info daarover. (waar je de images kunt downloaden)
Heb je het tegen mijquote:Op zondag 12 september 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
Het kan volgens mij wel, alleen het "pingen" voor Android gaat via Whatsapp of PingChat, en is dus niet compatible met BBM he. Dus het is niet echt pingen.
Geen idee of het dan gaat werken aangezien de Spica nogal gevoelig is voor wat betreft drivers. (oftewel: er zijn voor Windows al geen fatsoenlijke drivers )quote:Op zondag 12 september 2010 01:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dank je! Het klinkt nog een beetje als abracadabra plus ik heb max os x en geen windows.. Dus ik moet nog even kijken of het dan wel kan? Of ik moet even kijken of bootcamp aan kan, dan heb ik wel windows..
Wat heeft pingen te maken met het flashen van een firmware?quote:Op zondag 12 september 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
Het kan volgens mij wel, alleen het "pingen" voor Android gaat via Whatsapp of PingChat, en is dus niet compatible met BBM he. Dus het is niet echt pingen.
quote:Op zondag 12 september 2010 09:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat heeft pingen te maken met het flashen van een firmware?
(of wat mis ik?)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of kan dat niet? Ik volg het namelijk niet helemaal en ik wil graag pingen!
Whatsapp draait alleen op android 2.1 en hoger, gok ik.quote:Op zondag 12 september 2010 09:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geen idee of het dan gaat werken aangezien de Spica nogal gevoelig is voor wat betreft drivers. (oftewel: er zijn voor Windows al geen fatsoenlijke drivers )
Kun je niet een Windows laptopje of zo lenen?
[..]
(of wat mis ik?)
Mijn vaderr heeft geloof ik wel ergens windows, maar geen vistaquote:Op zondag 12 september 2010 09:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geen idee of het dan gaat werken aangezien de Spica nogal gevoelig is voor wat betreft drivers. (oftewel: er zijn voor Windows al geen fatsoenlijke drivers )
Kun je niet een Windows laptopje of zo lenen?
[..]
(of wat mis ik?)
Ja dat is het enige wat ik wel snap, daarom wil ik 2.1quote:Op zondag 12 september 2010 10:59 schreef Alxander het volgende:
[..]
Whatsapp draait alleen op android 2.1 en hoger, gok ik.
O... Het ligt misschien aan mij maar ik vind het verwarrend, al die onbekende afkortingen...quote:Op zondag 12 september 2010 12:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Ik wist het ook niet hoorquote:Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O... Het ligt misschien aan mij maar ik vind het verwarrend, al die onbekende afkortingen...
En ik ben dan wel een meisje maar ik wil het ook gewoon snappen/kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |