1 woord!quote:
Second thatquote:Op maandag 6 september 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1 woord!
GENIAAAAAAL
Ik heb nog nooit zo hard gelachen!
Doeiquote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, met die roze parade hier stop ik met posten hoor!
*dreig*
Hiquote:
Neeheeeeeee magenta! Jezus zeg! Hoe dom van je!quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, met die roze parade hier stop ik met posten hoor!
*dreig*
quote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Neeheeeeeee magenta! Jezus zeg! Hoe dom van je!!
*LOL* Krijg nu de vraag van een vriendin of ik zin heb mee te gaan naar Ginger Ninja in de effenaar 19 septquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Vlarp het volgende:
21 september naar Ginger Ninja in Rotown
Dat was mijn eerste plan, maar was voor Vlarp niet zo handig.quote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Krijg nu de vraag van een vriendin of ik zin heb mee te gaan naar Ginger Ninja in de effenaar 19 sept
Steve vroeg het me ook eerst voor de 19equote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Krijg nu de vraag van een vriendin of ik zin heb mee te gaan naar Ginger Ninja in de effenaar 19 sept
Ik dacht tot aan 4.59: Waarom moeten mensen hier zo om lachen maar daarna ging ik ook stuk.... die klapquote:
Ik ben er de 19equote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik doe het lekker welEn volgens mij gaat TV daar ook.
Da's dan toch veel leuker? Besides, tis een zondag
Imbruglia...quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht tot aan 4.59: Waarom moeten mensen hier zo om lachen maar daarna ging ik ook stuk.... die klap
En niet weten wie Natalie Umbruglia is is sowieso al
Torn
Natalie
Ik dus misschien ookquote:
En een werkdag wel?quote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Vlarp het volgende:
Ja, nou, weet je, ik wilde daar ook wel, maar op zondag is dat echt niet handig voor mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |