Veel plezier Remlof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, maar ben lui, zal er wel tegen half zeven zijn.
Maar het is toch hoe later hoe leuker
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, maar ben lui, zal er wel tegen half zeven zijn.
Maar het is toch hoe later hoe leuker
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
alle meesters veel plezier met elkaaren maak er wat van en zorg dat jullie wel de laatste trein halen want op station slapen is nu veels te koud
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!
Nee joh! Het is dan gewoon een beetje kijken en wat kletsen met de vegers van de NS en de junkies en de andere mensen die hun trein hebben gemist!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.
nou denk dat je nu eruit gezet wordt met de mededeling, leger des heils is verderop
nou oke jij je zin, maar denk dat amsterdam cs je eruit zet en wil je niet roepen ze gelijk de spoorwegpliesie echt waar hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Het is dan gewoon een beetje kijken en wat kletsen met de vegers van de NS en de junkies en de andere mensen die hun trein hebben gemist!
De meet is toch in Utrecht?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou oke jij je zin, maar denk dat amsterdam cs je eruit zet en wil je niet roepen ze gelijk de spoorwegpliesie echt waar hoor
Mira was leuker om te beglurenquote:
Natuurlijk gaat dat goed. Pech zal toch wel een keer ophoudenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat we gauw wat horen over Disana en dat alles goed gaat.
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De meet is toch in Utrecht?
[..]
Mira was leuker om te begluren
oh dat bedoel ik niet, met goed gaan dat ze lekker weer gauw opknapt enzo, echt wat een lijdensweg heeft die meid nu hopen dat ze gauw weer thuis komt en wat op FOK neer kan zetten, mis haar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat goed. Pech zal toch wel een keer ophouden
Als je niet van vette dikke mannen houdt moet je ook niet naar vette dikke mannen kijken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.
bah snap niet dat mensen daar naar kijken, zal wel aan mij liggenmaar nee is niet zo mijn ding.
Half vijf om zaterdag onder het mes?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat we gauw wat horen over Disana en dat alles goed gaat.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.
bah snap niet dat mensen daar naar kijken, zal wel aan mij liggenmaar nee is niet zo mijn ding.
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewachtquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!
Ja ik ook, ook een paar keer in Den Bosch en dat was wel leuk! Taxi-oorlog ruzie tussen Marokkanen en Turken. Meestal als ik echt lang moet wachten ga ik gewoon wat rondlopen. Meestal als je een praatje maakt met een nachtportier krijg je er een gratis koek en warme koffie bij!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewacht
Was ik vannacht niet van plan
Dat ligt niet aan je toetsenbord maar aan je brein; meesters is wel een bestaand woord en meeters in principe niet... ik maakte exact dezelfde fout maar zag het voor ik het woord goed en wel af hadquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.
nou denk dat je nu eruit gezet wordt met de mededeling, leger des heils is verderop
ohhhhhh hahaha ik wist wel dat het verkeerd stond maar moest het eerst 4 keer lezen voor het echt door drong wat er precies verkeerd aan stond je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je toetsenbord maar aan je brein; meesters is wel een bestaand woord en meeters in principe niet... ik maakte exact dezelfde fout maar zag het voor ik het woord goed en wel af had
Soms doet het brein dat.... in dit plaatje doet het brein in de meeste gevallen gewoon een autoherstel:
[ afbeelding ]
hey schiet eens een beetje op Remlof, ze zitten op je te wachten daar, en veel plezierquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewacht
Was ik vannacht niet van plan
Die hele filmquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:35 schreef Dementor het volgende:
Vanavond deze film kijken.
http://www.agorathemovie.com/
Heb hem al gezien! Daarom zeg ik! :quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien en dan pas een oordeel vellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |