Als ik 'historisch correcte zaken' wil zien kijk ik wel een docu of lees ik een boek.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn achtergrond? Wat weet jij over mijn achtergrond?![]()
Nee, ik heb het over dat de Romeinen in die tijd een andere uitrusting droegen, de tweelingen Romulus en Remus bij de Lupa Capitolina, dat het Suez-kanaal zichtbaar is op de satellietbeelden et cetera. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het verhaal.
Die dikkeman woont bij Vlemmix achter he?quote:Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Aan de slag voor een custom-made, handmade iPhone hoesje.
Serieus?quote:Op zondag 5 september 2010 10:44 schreef Dementor het volgende:
Die dikkeman woont bij Vlemmix achter he?
http://dwaalhaas.nl/quote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Hij maakt ook lillike schilderijen? Of is hij de buurman die 's zomers op het bankje voor zijn huis zit. In zijn blote reet, mee un kratje pils durneffe?
Hij heeft toch wel zeker vier mails gestuurd...quote:Op zondag 5 september 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
En waarom hebben we hem nooit in SV gezien? Geknipte gast ervoor!
Nou augur, voorspel mij de toekomst die de Goden in petto hebben en onthul de nevelen van mijn verleden?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn achtergrond? Wat weet jij over mijn achtergrond?![]()
Fijn dat het leuk was?quote:Op zondag 5 september 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Zo dat was leuk in de stairway, hoop rls'ers daar irl gezien. Mera en ian zijn lekkere dingen, liesje en sp3c zijn tof, heb hem niet op z'n bek geslagen en pietje is ook ok
En bob is gewoon bob
En dat heeft te maken dat andere mijn achtergrond denken te kennen? Dat is een vorm van Geschiedenis waar ik wel benieuwd naar ben. Als mensen conclusie Y. trekken aan de hand van mijn vermoedelijk verleden Y. Dus ik ben benieuwd wat onze aruspex, Dementor over mijn geschiedenis te melden heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Je studeert/studeerde toch geschiedenis? Zo moeilijk is die duiding toch niet?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht al dat zoiets zou steken gezien je achtergrond, ik heb die kritieken ook gelezen maar het blijft maar een film.
Geschiedenis blijft toch altijd een versie van de waarheid.
En waarom zou een film mij dan steken?quote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... je achtergrond als Geschiedenisstudent suggereert toch een bepaalde kennis van de Oudheid?
Kweenie ...
Ik vermoed meer dat Dementor doelt op de anti-christelijke boodschap van de film, maar Dementor komt dat zo wel even uitleggen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
De historische onjuistheden. Lijkt mij hoor.
Heeft Dementor zo diep zijn hand in je reet trouwens dat je zijn praatpop bent of kan ie niet voor zichzelf spreken?quote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat dat een gimmick van je was.
Maar nu ik je felle reacties lees, ben ik daar niet meer zo zeker van.
Newsflash ... ik bemoei me overal tegenaan waar ik me tegenaan wil bemoeien. Dat ben ik gewend op een discussieforum.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft Dementor zo diep zijn hand in je reet trouwens dat je zijn praatpop bent of kan ie niet voor zichzelf spreken?
Ok.quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash ... ik bemoei me overal tegenaan waar ik me tegenaan wil bemoeien. Dat ben ik gewend op een discussieforum.
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 08:48 schreef Noek het volgende:
Leuk dat het leuk was jongens. Was je ex-schoonvader daar, Lies?
Vluchtgedrag, laf!!quote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En die wilde ik niet zien dus vluchte ik naar binnen, gingen ze daar eten. Toen zijn sp3c en ik een uurtje gevlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |