Nou blijf ik er zelf ook wel wakker van maar hele trays gaan er bij mij niet in.
Ik heb er, na 2 examens 4 op volgens mij! Dan sta ik vast niet boven aan
Lange dagen....
En nu moet ik nog wiskunde leren nou dat lukt dus echt niet meer he, volgens mij kan ik het vergeten en moet ik nog een jaar....
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga zodat ik morgen wel weer goed wakker ben en zet de wekker gewoon wat vroeger om nog wat sommen te oefenenen. Maar helaas ben ik altijd al slecht in wiskunde geweest.
Maar goed ik dwaal helemaal af, 0 dus
Cannobio => The Place To Be
Just A Few Weeks To Go !!!
THE RED BULL TEAM
quote:Jij doet ITO???
Op woensdag 22 mei 2002 22:14 schreef rbman het volgende:
Ik en Patje zijn de One And Only RB Mannen op de hele WERELD BOL !!!!
RB RULES![]()
Cannobio => The Place To Be
![]()
Just A Few Weeks To Go !!!THE RED BULL TEAM
quote:Ik vind Goedemorgen! lekkerder!
Op woensdag 22 mei 2002 22:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik beperk me nog steeds tot Wake Up! drinkontbijt en schoolkoffie tijdens het examen.
maar goed red bull rulezzzzz
quote:En wat vind je van 'Golden Power' of 'Bullit'?
Op woensdag 22 mei 2002 22:18 schreef D_Elyashkavich het volgende:
maar goed red bull rulezzzzz![]()
Werkt volgens mij even goed?
quote:'t komt uit dezelfde fabriek en ze hebben dezelfde samenstelling... Golden power smaakt alleen íets sterker...
Op woensdag 22 mei 2002 22:19 schreef Nerd het volgende:[..]
En wat vind je van 'Golden Power' of 'Bullit'?
Werkt volgens mij even goed?
quote:en het is 2,5 keer zo goedkoop
Op woensdag 22 mei 2002 22:21 schreef Reintje het volgende:[..]
't komt uit dezelfde fabriek en ze hebben dezelfde samenstelling... Golden power smaakt alleen íets sterker...
alleen het blikje is minder mooi
maarja...voor mij bullit dus
Verder ben ik ook aan de voedingssuplementen (vitaminepillen, maar dat andere staat vetter )
maar ff kijken:
nl examen: 2 blikjes
bio examen: 1 blikje
natuurkunde examen: 2 blikjes
werkt goed, zeker in combinatie met 6 repen bisc&mars per examen! oja en een flesje spa blauw om het weg te spoelen (als de red bull op is )
quote:Hier ook Wake Up als ontbijt. En ook Coolbest.
Op woensdag 22 mei 2002 22:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik beperk me nog steeds tot Wake Up! drinkontbijt en schoolkoffie tijdens het examen.
En vandaag tijdens m'n examen 1/3 liter water, 1 pakje taksi, 1/4 liter extran en 1 kop schoolthee.
Volgens mij..
Ik begin de dag trouwens met een kop chocokoffie (vraag me af of daar uberhaupt caffeine in zit). Ik heb thuis wel partypillen van de etos, die staan ook garant voor 3-6 koppen koffie, maar die schakel ik denk ik alleen in voor wis b. Tijdens mn examen drink ik niet veel, van cola ofzo moet ik alleen maar boeren, en dat is best storend.. (Burp, oops..) Ik heb wel een lading chocola liggen naast mn tafeltje en voedzaam brood! Maar brood moet je eigenlijk wegspoelen en dat kan dus niet met koolzuurgas.. Dillema dillema..
Als ik mn diploma maar heb.. Ik ben trouwens nog niet onder een examen opgestaan om naar el toilet te gaan.. Iemand?
Marjolein
quote:Dat is echt goor, die Wake Up
Op donderdag 23 mei 2002 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hier ook Wake Up als ontbijt. En ook Coolbest.
En vandaag tijdens m'n examen 1/3 liter water, 1 pakje taksi, 1/4 liter extran en 1 kop schoolthee.
quote:euh...-==Spa blauw==- ??
Op donderdag 23 mei 2002 10:37 schreef Aphrodite het volgende:Maar brood moet je eigenlijk wegspoelen en dat kan dus niet met koolzuurgas.. Dillema dillema..
quote:Hoezo niet? Ging het fout?
Op donderdag 23 mei 2002 11:26 schreef maartenoei het volgende:
euh nee ben ook nog niet naar de wc geweest. Bij nl moest ik ECHT nodig zo 20 minuten voor het eind maar ik dacht, ach ik blijf ff zitten die 20 minuutjes.. (had ik beter niet kunnen doen)
ik heb sowieso een mega-snelle stofwisseling volgens mij, vrienden van me kunnen een hele avond door zonder naar de wc te gaan maar mij lukt dat dus ECHT niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |