Mja een sociaal leven is ook wat waard.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees maar blij, anders had je je komende deadlines helemaal niet gehaald. Als je het nu al zo druk hebt moet je echt blij zijn dat je niet bij een studentenvereniging zit.
I know maargoed. Ik ga volgend jaar wel als ik het dan nog wil.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gegaan zijn. Dit weekend was de ontgroening
Een ontgroening in het weekendquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gegaan zijn. Dit weekend was de ontgroening
Mja als je denkt dat je anders geen vrienden vindt moet je er inderdaad maar bij gaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja een sociaal leven is ook wat waard
Doordeweeks hebben ze gewoon collegequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een ontgroening in het weekend
Ja so? Gelijk na college of anders skip je maar wat collegesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doordeweeks hebben ze gewoon college.
Nouja dat niet zozeer maar het is gewoon stommmmm omdat ik daar dus al best wel wat mensen ken. Die ik nu zegmaar nooit zie. Nu gaat het langer durenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja als je denkt dat je anders geen vrienden vindt moet je er inderdaad maar bij gaan
Weeeeeeet ik veel, ik studeer niet in Eindhoven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja so? Gelijk na college of anders skip je maar wat colleges
Eindhoven is een stuk liever wat dat betreft geloof ik. Jullie KMT duurt zeker ook maar een week?
Die mensen kan je niet 'los' zien?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja dat niet zozeer maar het is gewoon stommmmm omdat ik daar dus al best wel wat mensen ken. Die ik nu zegmaar nooit zie. Nu gaat het langer durenen da's irritant.
Ohquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weeeeeeet ik veel, ik studeer niet in Eindhoven.
Kennis Makings Tijd.quote:
EN DAN KAN JE VRIENDINNETJES WORDEN MET NOORquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als ik bouwkunde ga doen, ga ik wel naar eindhoven hoor bart.
In Delft is de opleiding veel te "mooi".
J zou kunnen als ik het nummer zou hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die mensen kan je niet 'los' zien?
IS DAT NIET WONDERSCHOON <3quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
EN DAN KAN JE VRIENDINNETJES WORDEN MET NOOR
In Delft is het zweveriger.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
We hebben geen trio gedaan op Lowlands.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
IS DAT NIET WONDERSCHOON <3
Ik eindhoven hebben ze veel jongensquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We hebben geen trio gedaan op Lowlands.
Geen idee, ik ken alleen WO BK in Delft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En er waren problemen met mijn mobiel (zie topic in lollands forum) anders had ik wel je nummer aan bart gevraagd hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We hebben geen trio gedaan op Lowlands.
De gast die op Lowlands per ongeluk in mijn tent belandde speelt 31 oktober in de Effenaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik eindhoven hebben ze veel jongens
Ik heb het over WOquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen WO BK in Delft.
Teringquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
J zou kunnen als ik het nummer zou hebben.maar zitten allemaal in een ander jaar/andere studie enzo. En SSRE is ook van Fontys, niet alleen TU/e.
Hahaha oja je had er zo'n mooie foto op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En er waren problemen met mijn mobiel (zie topic in lollands forum) anders had ik wel je nummer aan bart gevraagd hoor
Je hebt toch havo gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |