Sorry, zei iemand hier pasta?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Jurk het volgende:
Basilicum, rozemarijn, oregano...Misschien is het wel de bedoeling om je mia naar een pasta-salade te doen geuren en de man "down under" te lokken. De liefde van de man gaat tenslotte door de maag
warmte en vocht zijn natuurlijk een bron van ongedierte en infectiesquote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ook maar ergens ter wereld voorkomt dat er beestjes in de vagina van een vrouw wonen...
ja maar het is ook heetquote:Op donderdag 9 september 2010 22:51 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan je doos nu droog worden van stoom. Stoom is toch water?
Zitten we straks samen in dat stoombad ...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:
Wat de neuk is dit dan![]()
Laat ik nou volgende maand in Bali zijn![]()
Maar neeeeeeeeeeeeee wil geen droge doos hoor!
wel gezellig tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zitten we straks samen in dat stoombad ...
Ik ben iig van de 5e tot de 7e oktober op Bali. Acclimatiseren in Sanur, dan vlieg ik voor een bruiloft van vrienden naar Yogya. En vanaf de 13e tot de 21ste waarschijnlijk weer Bali, dat beslis ik daar wel. Alle opties openhouden voor nu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:51 schreef MissJ het volgende:
wel gezellig toch![]()
Maarrr - offtopic - jij gaat dus ook naar Bali? Wanneer als ik vragen mag? Je mag me ook pm-en
ah ok, ik ga later, 19 oktober richting Java, daar rondreizen en daarna door naar Bali vanaf 27 oktober t/m 3 novemberquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben iig van de 5e tot de 7e oktober op Bali. Acclimatiseren in Sanur, dan vlieg ik voor een bruiloft van vrienden naar Yogya. En vanaf de 13e tot de 21ste waarschijnlijk weer Bali, dat beslis ik daar wel. Alle opties openhouden voor nu.
Jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |