[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 24-07-2000 13:22]
quote:Sorry, Robert dus. Verbal, kan jij de titel even voor me aanpassen?
Op 24 juli 2000 13:08 schreef Herald het volgende:
Robert Patrick was T1000 in Terminator 2
Jason Patrick speelde mee in Speed 2
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 24-07-2000 13:22]
quote:
Op 24 juli 2000 13:21 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, Robert dus. Verbal, kan jij de titel even voor me aanpassen?
Het zal de nieuwigheid zijn. Ik doe mijn best iig.
V
Een nieuw gezicht is goed vind ik. De verhaal lijn is goed genoeg en ik blijf zeker kijken. Ik heb tenslotte nog geen aflevering gemist
Maar goed, DD was de eerste afleveringen ook niks. Was ook de eeste keer dat ik RP in XF zag, dus wie weet wat het wordt.
Iemand enig idee of mulder in S9 nog meedoet? En scully zelfs?
Robert Patrick vind ik een goede vervanger, heb ik altijd wel een boeiende acteur gevonden en hij kan zeker meer dan alleen T-1000.
quote:Scully wel, Mulder is echt weg na Seizoen 8...
Iemand enig idee of mulder in S9 nog meedoet? En scully zelfs?
Ik vond idd al dat Doggett, die toch echt boven Scully stond, al wat "omlaag" kwam in de afgelopen afleveringen.
Je merkt trouwens wel duidelijk dat de combi gelovige-ongelovige weer aanwezig is, alleen is Scully nu de gelovige
Ook vind ik het bij Doggett sneller van sceptisch naar "hmm, je zou wel 's gelijk kunnen gaan hebben" gaan.
* Breuls volgt de X-files weer sinds het op zondag wordt uitgezonden en ik blijf voorlopig nog wel ff kijken
quote:ja idd. Robert Patrick is al sinds jaaaaaaren mijn favo B-acteur ( met wel degelijk A-kwaliteiten). Vooral de rol van T-1000 was erg goed. Vor de rest speelde hij vaak bijrollen en in kleinere TV-films.
Op maandag 17 september 2001 22:01 schreef speknek het volgende:
Robert Patrick is absoluut een goede acteur, maar het is jammer dat ie nu al zo goed met Scully omgaat. Het had me na al dat geklef tussen Mulder en Scully nu wel leuk geleken als ze twee botsende hoofdrolspelers hadden.
quote:-dit is geen nieuw topic
Op maandag 17 september 2001 22:56 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is oud nieuws was allang bekent
quote:ok pappa zal ut nooit meer doen
Op dinsdag 18 september 2001 13:22 schreef Breuls het volgende:[..]
-dit is geen nieuw topic
-dit is geen nieuwsbericht
-lekker constructieve reactie
quote:Die was best tof vond ik. Een beetje een Stephen King script, maar wel leuk.
Wat vonden jullie van de episode van gister?
Ik wist dat Patrick wel kon acteren, maar hij is echt stukken beter dan ik had verwacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |