Ja, en nu wel het hele topic hier blijven. Hoor je me!quote:
Ik wilde een naamtopic, so take it or leave itquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat geneendoreer begint mij ook een beetje de keel uit te hangen!
True. Ik vond het ook een beetje te veel mensen voor één aflevering.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Vanwege de plofbuik mag ik van mezelf geen brood eten. Heb dus ook geen brood gekocht en nu heb ik honger![]()
Overigens vond ik "What not to wear" leuker dan Missie Holland. Het was een beetje onaf vond ik, ook omdat ze alleen shoebi kleding mochten gebruiken.
Luister je naar Omrop Fryslan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef neen het volgende:
Ik luister dus nu voetbal he, als echt fan zit ik dus bij de radio te luisteren naar de lokale radio. Wat voor muziek tussendoor? Een fucking ballade van Mickael Jackson, working 9 till 5 van Dolly Parton en nu Uptown Girl van Westlife.
Nooit, Radio Mercurius natuurlijkquote:
Nog ergerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:20 schreef neen het volgende:
[..]
Nooit, Radio Mercurius natuurlijk
Haha! Nu zegt die gast: "Dit was natuurlijk Westlife met Upside Down"
Hier ben ik het uiteraard wel mee eens!quote:
Een glapje met een sausje van gemeend sentiment!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier ben ik het uiteraard wel mee eens!![]()
Of was dat de achterliggende gedachte niet?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een glapje met een sausje van gemeend sentiment!
Ja, je kunt een keer wat vergeten, maar als je je zaakjes op orde hebt hoeft dat helemaal niet. En strafwerk kan je iig helpen iets bewuster met je schoolwerk om te gaan, want veel leerlingen gooien er echt met de pet naar. Raak je iets kwijt, oh maakt niet uit, je krijgt wel een nieuw stencil van de leraar. Koop gewoon een dossiermap bij de HEMA en stop daar je papieren van de verschillende vakken in. En je kunt toch in je agenda zien welke vakken je hebt en welk huiswerk je mee moet nemen? En leerlingen die geen schrift meenemen, maar elke keer om een blaadje vragen en dan ook nog lijntjespapier wensen, hoepel toch opquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:12 schreef neen het volgende:
Je kan toch gewoon een keer wat vergeten? En je moet een keer boos worden op klas 2 als ze bij klas 1 de zaakjes niet op orde hebben.
Maar goed, ik houd maar op ik ben dan ook niet een vriend van de leraren maar iemand die veel over ze zeurt
Nou ik wil niet lullig zijn ofzo hoor, ik zeg ook niet dat je een slechte leraar bent als je strafwerk geeft kom zeg. Maar toch denk ik, het is nu 1 week. Hoeveel les hebben ze gehad? Ik vind dat je echt nog niet binnen 1 week zeggen welke lui er met de pet naar gooien, ongetwijfeld zul je die lui hebben maar ik geloof er gewoon niet zo in dat je dat al na 1 week weet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, je kunt een keer wat vergeten, maar als je je zaakjes op orde hebt hoeft dat helemaal niet. En strafwerk kan je iig helpen iets bewuster met je schoolwerk om te gaan, want veel leerlingen gooien er echt met de pet naar. Raak je iets kwijt, oh maakt niet uit, je krijgt wel een nieuw stencil van de leraar. Koop gewoon een dossiermap bij de HEMA en stop daar je papieren van de verschillende vakken in. En je kunt toch in je agenda zien welke vakken je hebt en welk huiswerk je mee moet nemen? En leerlingen die geen schrift meenemen, maar elke keer om een blaadje vragen en dan ook nog lijntjespapier wensen, hoepel toch op. En ik maar kopiëren, zó nutteloos.
Maar goed, jij hebt duidelijk nog nooit voor de klas gestaan.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ik wil niet lullig zijn ofzo hoor, ik zeg ook niet dat je een slechte leraar bent als je strafwerk geeft kom zeg. Maar toch denk ik, het is nu 1 week. Hoeveel les hebben ze gehad? Ik vind dat je echt nog niet binnen 1 week zeggen welke lui er met de pet naar gooien, ongetwijfeld zul je die lui hebben maar ik geloof er gewoon niet zo in dat je dat al na 1 week weet.
En die tip met een dossiermap, geef je ze die toch maar dat ding zullen ze ook wel niet meteen halen (luzac toch, dus tot 5 @ school?) maar misschien in het weekend en dit is het eerste weekend
Maar goed ik heb duidelijk nog nooit voor de klas gestaan dus ik zal wel niks weten.
Maar goed, laat maar
Schranzen is harde technoquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
Schranz schoenen? Ik verbind schranzen altijd met etenwat ik dus net heb gedaan. Vandaag geen lijstje
Of naar de bioscoopquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nog erger is als mensen "uitgaan" zeggen als ze een dagje winkelen met vriendinnen met pittige korte kapsels bedoelen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nog erger is als mensen "uitgaan" zeggen als ze een dagje winkelen met vriendinnen met pittige korte kapsels bedoelen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef Laureline het volgende:
Ik blijf het allerergste toch vinden als mensen het over een broodje hebben en ze dan met een boterham aankomen.
brood of een broodje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Ik eet trouwens ook brood en ga ook wel een stappen. Jullie zijn misschien te oud voor brood en stappen.
Oke, Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik zou beginnen met de hakken later de allstars aan doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Schranzen is harde technoLekker stampennnn en beukennnnn! (
)
Mieters!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga naar een fuif!!!!
Ben eigenlijk totaal niet op de hoogte van hoe de mode nu is, maar met jouw figuur wel. Maar dat geldt ook voor een jute zak.quote:
Ik nietquote:
Dat is heel groningsquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef Laureline het volgende:
Ik blijf het allerergste toch vinden als mensen het over een broodje hebben en ze dan met een boterham aankomen.
Dat is ook de leeftijd, vrees ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:39 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Tip: ga niet uitgebreid touwtjespringen als je het niet gewend bent wanneer je je de volgende dag elegant moet voorbewegen. Gelukkig hoef ik me niet elegant te bewegen.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:51 schreef Laureline het volgende:
Ik lees nu dat je het hebt over voorbewegen! Dan is er geen probleem hoor, als de hoofdbeweging uiteindelijk maar klopt. Een beetje nabewegen wil ook nog wel helpen.
Oooo, mijn grapjes zijn zo erg als ik nog geen koffie heb gehad![]()
Dat ga ik even verhelpen. Niet dat ik daarna plotseling heel leuk word, maar ik doe dan gewoon geen grapjes meer
Misschien hoef ik maandag niet te werken, maar dat weet ik nog niet zeker. Als ik niet hoef te werken ga ik even uitzoeken wat bikram yoga nou eigenlijk is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:48 schreef P.F. het volgende:
heb geen kaartje co, wie komt er maandag avond op mijn verjaardag, de enige voorwaarden is dat we elkaar van bikram yoga kennen
Had ik wel leuk gevonden, maar ik zit dan in de auto, op weg naar Frankrijk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:48 schreef P.F. het volgende:
heb geen kaartje co, wie komt er maandag avond op mijn verjaardag, de enige voorwaarden is dat we elkaar van bikram yoga kennen
Oja veel plezier! Dus je gaat in het oranje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Had ik wel leuk gevonden, maar ik zit dan in de auto, op weg naar Frankrijk!
Zo, er maar eens uit, ontbijtje fixen en outfit voor Valtifest proberen. (Ik ga als Baghwan aanhanger, wilde eerst als nonnetje, maar ik heb een hekel aan dingen op mijn hoofd.) Gelukkig wel aardig mooi weer vandaag!
Oranje is niet helemaal mijn kleur, dus ik vind rood goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja veel plezier! Dus je gaat in het oranje?
En jij ook veel plezier Tink! Lijkt me heerlijk om zo'n lekker lange vrije dag voor me te hebben (en dan in de natuur).
Jij hebt ook al een hele leuke baan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:studiegenootje heeft baan in een chocolade/bonbon winkel!
die had ik gewild
![]()
die niet genoeg verdientquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:54 schreef neen het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een hele leuke baan.
nee, dit verdient echt niet genoeg.. om rond te kunnen komen, ik sta nu alweer rood, voor het eerst in 2 jaar..., en ik heb in geen 2 weken geld van mn rekening gehaald.quote:
Dan kunnen we de TT ook wel alvast veranderenquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:52 schreef neen het volgende:
Ik heb heb gisteravond even generd met m'n huisgenoot. Nog 11 daagjesdan is de demo van m'n favo spelletje uit en hoef ik hier niet meer te posten
![]()
echt ziek maar alle nerds hebben er zin in hoor
Heb misschien ook werk als voorlichtinggever oid op scholen over m'n studie, zo sta ik voor de klas jeweetzelluf.
nooit meer wat van gehoord, wel gebeld, 'zijn nog bezig', net als de rest, gewoon niets van gehoord, zó frustrerendquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is er met die AH-baan gebeurd eigenlijk? Gaat dat niet door?
Is het omdat je te weinig verdient geen leuke baan meer dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dit verdient echt niet genoeg.. om rond te kunnen komen, ik sta nu alweer rood, voor het eerst in 2 jaar..., en ik heb in geen 2 weken geld van mn rekening gehaald.
ik heb nooit gezegd dat het niet leuk is, wél dat ik er niet van rond kan komen, en rondkomen is vrij belangrijk...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:57 schreef neen het volgende:
[..]
Is het omdat je te weinig verdient geen leuke baan meer dan?
Da's niet waar hoor neen. Ik verdien nu zo godvergeten veel, dat als iemand zou durven zeggen dat dit niet genoeg is, die persoon verbannen zou moeten worden.quote:
Ja maar je moet wel je huur kunnen betalen. En eten. Kijk als je een superleuk baantje hebt en je verdient niet heel veel maar je kunt er wel van leven, moet je dat doen. Maar als je gewoon geld tekort komt..quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:05 schreef neen het volgende:
Voldoende verdienen oke, maar als iemand mij iets laat doen van het dubbele wat ik er normaal voor krijg ik zeg oke dikke prima. Terwijl het ervoor ook al voldoende was. Het is wel jammer dat mensen niet vaak gewoon blij zijn met wat ze hebben, dat had ik bij moblo ook een beetje (sorry) dat ze meteen zei dat ze niet genoeg verdiende. Klinkt meteen wat negatief ipv ja het is wel leuk werk alleen moet hij me wel meer geld geven. Ofzo.
Verdien je dan te weinig of leef je dan te duur?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel je huur kunnen betalen. En eten. Kijk als je een superleuk baantje hebt en je verdient niet heel veel maar je kunt er wel van leven, moet je dat doen. Maar als je gewoon geld tekort komt..
Als je je huur en je eten en verzekeringen niet kan betalen, dan verdien je te weinig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:12 schreef neen het volgende:
[..]
Verdien je dan te weinig of leef je dan te duur?
in het algemeen, niet over iemand hier ofzo![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:12 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn geval het laatste maar volgens mij is bijvoorbeeld Mo best zuinig. Ik verdien trouwens redelijk voor een bijbaantje, dus ik heb dat probleem nu niet echt. Wel gehad.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:12 schreef neen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je je huur en je eten en verzekeringen niet kan betalen, dan verdien je te weinig.Het is voor Mo ook geen full time baan hè, dus per uur hoeft het dan niet eens te weinig te zijn, maar als je 500 euro nodig hebt om je vaste dingen te betalen en maar 400 binnenkrijgt (ik noem maar wat), dan verdien je te weinig in absolute zin, neen. Dan kan je het werk nog zo leuk vinden, maar dan is het niet genoeg.
Ik zoek ook nog steeds zo'n slijper!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:23 schreef Laureline het volgende:
Ik ben nu ook even alleen, de meneer en de mini zijn naar voetbal![]()
En wb straf op school: bij de mini moeten ze dan na schooltijd de potloden slijpen. Met de electrische puntenslijper!Dus de braafste meisjes uit de klas proberen dan ook te doen alsof ze moeten nablijven
Zelfstandigheid kwijtraken? Als Mr.Mo je eten een keer betaalt? Nah.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben al 2 weken in mineur, omdat ik mijn 'zelfstandigheid' dreig kwijt te raken, ondanks dat ik me de tering solliciteer en wéét dat ze een goede kracht gaan missen als ze me niet aannemen...
Zullen we nu beginnen met het bijhouden van een kasboek?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef Merel het volgende:
Oh, ja, geld. Dat is dat spul waarvan ik elke maand heel veel binnenkrijg, maar dat daarna wegvliegt en ik weet nooit waarheen.. Ik denk dat ik net ietsje luxer leef dan ik me kan veroorloven
ik bepaal zelf wel hoe ik mijn leven graag wil lijden, en ik wil dat niet, punt. Dat het binnenkort een keer gebeurt als ik niet snel wat vind, soit, maar blij ben ik er niet meequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfstandigheid kwijtraken? Als Mr.Mo je eten een keer betaalt? Nah.
Mmm beetje jammer...Dat callcenter is dus wel voornamelijk outbound....quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
'alles behalve outbound callcenter' is mijn criterium qua soort werk, de rest maakt me geen flikker uit.... verder niet onregelmatig, want daar kan ik écht niet tegen...
wat ik wil verdienen? 'Genoeg',kom van 14 euro per uur 2 jaar geleden, daarna al naar 12 euro gegaan en nu? Als ik maar werk heb..
[..]
ik bepaal zelf wel hoe ik mijn leven graag wil lijden, en ik wil dat niet, punt. Dat het binnenkort een keer gebeurt als ik niet snel wat vind, soit, maar blij ben ik er niet mee
TNS Nipo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmm beetje jammer...Dat callcenter is dus wel voornamelijk outbound....
Maar wel erg flexibel in de tijden én van huis uit
Gewoon je hoofd er op laten staan en er verder niet te veel aandacht aan besteden? Wie weet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Merel het volgende:
Ik had toch m'n hoofd op relatieplanet gegooid? Tussen de drie triljoen reacties zat wel 1 man die wel oké leek. Maar die begint nu na 2 mailtjes al met "ik vind dat je niet te lang moet blijven mailen en snel moet afspreken". En ik hoef ook niet eerst een half jaar te mailen ofzo, maar dit vind ik te pusherig en ik krijg er de creeps van. Experiment mislukt dus
Zaterdag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er christelijk aan een bank die op vrijdag dicht is?
Daar heb ik het verder ook niet over, ik verbeter je alleenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan vind ik het nog steeds niet heel christelijk!
Was dat grappig? Ik heb het zelf nog niet doorquote:
Omdat ie ook op zondag dicht is. Zijn ook niet te bereiken. Dat vind ik veel te Christelijk. Maar goed, dat was ik wel beetje gewend van Friesland en deze 'grote' stad.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
dat mag
maar dan nogmaals de vraag aan j.t.: wat is er christelijk aan een bank die op een andere dag dan zondag dicht is?
Voor mij wel. Was nog niet helemaal tot me doorgedrongen welke dag het vandaag isquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was dat grappig? Ik heb het zelf nog niet door![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor mij wel. Was nog niet helemaal tot me doorgedrongen welke dag het vandaag is
Mwah, sinds vorig weekend weet ik wel dat het echt over is. Kan het wat meer loslaten. En ik zal toch verder moeten hè?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk trouwens sowieso dat daten forceren terwijl je nog niet over je vorige vriend heen bent, geen succes is. Kijk, als je het nou echt zelf wil (voor de afleiding ofzo) is het een ander verhaal. Maar volgens mij heb jij er gewoon nog helemaal geen zin in?![]()
Nou ja, ik denk dat hij wel een punt heeft. Het is namelijk helemaal niet gezegd dat als het online klikt, dat het dan in het echt ook zo is. Je hoeft toch ook niet direct te gaan eten? Gewoon ergens koffie/borrel doen en dan zie je wel of je nog eens wil afspreken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Merel het volgende:
Ik had toch m'n hoofd op relatieplanet gegooid? Tussen de drie triljoen reacties zat wel 1 man die wel oké leek. Maar die begint nu na 2 mailtjes al met "ik vind dat je niet te lang moet blijven mailen en snel moet afspreken". En ik hoef ook niet eerst een half jaar te mailen ofzo, maar dit vind ik te pusherig en ik krijg er de creeps van. Experiment mislukt dus
Oh, dat weet ik ook niet. Heeft ze wel internet in haar nieuwe huisje?quote:
Nee dat is ook zo, maar dit was in zijn tweede mailtje al. Dus gisteren eerste contact, vandaag wil hij afspreken. Huuuuh.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:22 schreef conleche het volgende:
Nou ja, ik denk dat hij wel een punt heeft. Het is namelijk helemaal niet gezegd dat als het online klikt, dat het dan in het echt ook zo is.
Ja natuurlijk, maar dat hoeft niet gelijk mét een man, toch? Opgezadeld zitten met iemand "die wel gaat" wil je ook niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwah, sinds vorig weekend weet ik wel dat het echt over is. Kan het wat meer loslaten. En ik zal toch verder moeten hè?
Oh dat gaat wel heel snel dan ja. Heb je ook nog niet op MSN gezeten met hem? Dan heb je al wel een idee of hij een beetje adrem kan reageren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, maar dit was in zijn tweede mailtje al. Dus gisteren eerste contact, vandaag wil hij afspreken. Huuuuh.
ook in andere delen van het land zijn de banken niet op zondag open.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:17 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat ie ook op zondag dicht is. Zijn ook niet te bereiken. Dat vind ik veel te Christelijk. Maar goed, dat was ik wel beetje gewend van Friesland en deze 'grote' stad.
Uit het dorp waar ik vandaan kom, is alles het hele jaar door 7 dagen in de week geopend. Alleen de bank dan op zondag niet, maar dat is ze dan vergeven
Ik weet, dat is ze vergeven, maar zaterdag?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook in andere delen van het land zijn de banken niet op zondag open.
Ik kan me niet heugen dat banken wel open waren op zaterdag. Behalve de postbank die ook als postkantoor fungeerde. Maar dat was dan ook maar tot 12:00 geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik weet, dat is ze vergeven, maar zaterdag?![]()
Ik ga mn geluk weer beproeven met mn nieuwe auto .. tot later
ja.. hier ook. Alleen de TNT dingen dus.. tot 12.00uurquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat banken wel open waren op zaterdag. Behalve de postbank die ook als postkantoor fungeerde. Maar dat was dan ook maar tot 12:00 geloof ik.
Banken zijn steeds minder open, want dat kost geld aan balie personeel. Je regelt het maar via internet of op de 3 halve dagen dat ze wel open zijn (redeneert de rabobank in mijn oude dorp).quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef j.t het volgende:
[..]
Mannenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef loveli het volgende:
Mijn eerste ervaring op een datingsite, lang geleden. Profieltje neergezetn (zonder foto of te veel persoonlijke info, want schuchter), eerste berichtje van iemand gelezen, nadenken over wat ik zou antwoorden. Pats, boem, meteen berichtje overheen, "je hebt m'n berichtje gelezen, waarom antwoord je niet?"
Ik beetje flabbergasted dat berichtje gelezen. Pats boem volgend berichtje van zelfde frust: "Als je dan toch niet van plan bent te antwoorden, waarom schrijf je je dan in bij zo'n site?"
Tweede contact vertelde over MSN dat 'ie in het zwembad z'n zwembroek verloor en dat 'ie het genant vond om in z'n blote ** te zwemmen.
Nou, dat was een goeie binnenkomer.
Nummer 3 bespreek ik niet in het openbaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mannen. Dat je niet als een blok voor 'm gevallen bent loveli!
Ing in lwd is gewoon tot 5 uur open heur?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef j.t het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Beste Aisha, Je vooropleiding COLLOQUIUM DOCTUM is gecontroleerd door de onderwijsinstelling en/of DUO.
![]()
Nog maar 1 groen vinkje te gaan! (studielink)
naais!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Beste Aisha, Je vooropleiding COLLOQUIUM DOCTUM is gecontroleerd door de onderwijsinstelling en/of DUO.
![]()
Nog maar 1 groen vinkje te gaan! (studielink)
Mo, zou je overdag op een middelbare school willen werken? Weet niet of ze het programma ook in jouw regio hebben, maar rond Amsterdam bestaat de PAL, die is in dienst van de middelbare school en geeft (bij)les in het vak wat ze zelf studeren. Er bestaat volgens mij ook een variant voor niet-beta studies. Prima uurloon (12 bruto), flexibel en heeft met je studie te maken. Dacht, ik zeg het even (wie weet vind je het niets/is het niet mogelijk rond jouw woonplaats).quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ook nog maar bij de Bakker Bart gesolliciteerd!
Ik heb er net mijn profiel eens ingevuld en een foto erbij gezet. Zie net de eerste mail al binnenkomenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ja dat vind ik ook, maar ik kom IRL zo weinig mannen tegen dat ik het maar weer eens op waag. 80x koffiedrinken lijkt me zelf wel leukquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat hij wel een punt heeft. Het is namelijk helemaal niet gezegd dat als het online klikt, dat het dan in het echt ook zo is. Je hoeft toch ook niet direct te gaan eten? Gewoon ergens koffie/borrel doen en dan zie je wel of je nog eens wil afspreken.
Wat GB zegt is ook wel waar, misschien ben je er gewoon ook niet klaar voor. Ik denk ook niet dat ik het ga doen dat internetdaten. In het echte leven kom je maar zo weinig mensen tegen waar je je tot aangetrokken voelt, waarom zou dat anders zijn op RP. Dus dan moet je eerst 80x koffiedrinken met allemaal potentiele kandidaten, tot je een keer denkt: 'oh, misschien is dit wel wat'. Nou ja ik weet het ook niet hoor, maar ik laat het nog maar even op zijn beloop geloof ik
nee, dank je! Ga ik nu meteen doen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb je je al ingeschreven op studentenwerk.nl Mo?
Staan vaak leuke dingen bij vind ik.
een bank is een bedrijf dat beetje tussen winkel en kantoor in zit. aan de ene kant verwacht je dus dat ze op zaterdag open zijn, net als winkels. aan de andere kant hoef jij op kantoor ook niet op zaterdag te werken. bovendien zijn winkels vaak op maandag de hele dag of in elk geval 's ochtends dicht vanwege de zaterdagopening. ik vind het ook irritant en onhandig dat banken vaak volgens kantoortijden werken, maar ergens is het ook wel logisch...quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef j.t het volgende:
[..]
Ja gezellig!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Pief, als mn vader niet te lang blijft maandag (hij gaat spulletjes ophangen) wil ik zeker wel even langskomen! Maar mag ik dan zeggen dat ik je van kickboksen ken? Dat kan ik tenminste uitsprekenen is soort van waar.
Ik heb de Engelse scriptie van een vriendinnetje verbeterd toen ik nog op de middelbare school zat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind mezelf niet slim en goed genoeg om les te gevenkreeg laatst een aanbod van een medemod hier of ik zijn scriptie wilde lezen en verbeteren
maar dat durf ik na 1 jaar studie echt nog niet
Wut? Gratis eten bij de ouwelui? Daar pas ik dit weekend voor, ik moet mijn huishoudelijke taken doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
En nu moet ik wasophangen en douchen want ik stink en dan zal mijn ma wel bellen waar ik blijf en of ik nog van zins ben langs te komen vandaagBen ik trouwens wel van plan, lekker thuis eten *bokst met neen*
Maar eerst ff kijken wat voor berichtje ik heb op RP
Hij ziet er toch goed uit? Of bedoel je dat zijn profiel niet interessant zou zijn geweest?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik had mijn lief waarschijnlijk niet zien staan als ik hem via een datingsite had ontmoet
het gaat volgens mij om bijles, toch?. je staat heus wel boven de stof van de middelbare school hoor, echt waar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind mezelf niet slim en goed genoeg om les te gevenkreeg laatst een aanbod van een medemod hier of ik zijn scriptie wilde lezen en verbeteren
ik durf studiegenoten ook nooit iets uit te leggen als ik wel een voldoende hadquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat volgens mij om bijles, toch?. je staat heus wel boven de stof van de middelbare school hoor, echt waar.
vriend van mij heeft een bijbaan als "ouders-opbellen-van-spijbelaars en wacht-houden-in-het-detentie-lokaal" assistentook leuk!
De kunst is volgens mij juist om langzaam genoeg te kunnen meedenken met kinders die makkelijke stof niet begrijpen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat volgens mij om bijles, toch?. je staat heus wel boven de stof van de middelbare school hoor, echt waar.
vriend van mij heeft een bijbaan als "ouders-opbellen-van-spijbelaars en wacht-houden-in-het-detentie-lokaal" assistentook leuk!
als ie een foto met lang haar en sikje had geplaatst had ik m ws niet echt leuk gevonden. hij is sowieso in t echt veel leuker dan op foto's - zelfs met lang haar en sik. en zn profiel zou me misshcien afgeschrokken hebben, terwijl ik dat nu ik hem ken juist allemaal heel leuk en interessant vind.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij ziet er toch goed uit? Of bedoel je dat zijn profiel niet interessant zou zijn geweest?
daarom moet je juist boven de stof staan. dan kun je inzien wat de makkelijke en moeilijke punten zijn, en de denkstappen. als je het zelf "gewoon goed doet" omdat "het logisch" is kun je het idd. moeilijk uitleggen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
De kunst is volgens mij juist om langzaam genoeg te kunnen meedenken met kinders die makkelijke stof niet begrijpen.
Graag gedaan senorita!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
heb via studentenwerk meteen twee sollicitaties gestuurd, dank Shiny!!
*twijfel*quote:In deze functie zal je klanten bellen van een bekende verzekeraar. Je belt dus bekende/bestaande klanten. Jouw doel is om te inventariseren of alle gegevens van de klant nog juist zijn en eventueel de pakketen aangepast dienen te worden of uit te breiden. Jij maakt een afspraak met een van de adviseurs die persoonlijk bij de klant langsgaat. Daarnaast is er een ander project waarin je business to business belt om een verzekering aan te bieden. Je bespreekt samen voor welk project je aan de slag zou gaan!
Ow, das zeker bij de ING in Arnhem? Staat hier ook:quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*twijfel*
het is niet lastig vallen om geld te geven aan iets of wat dan ook, en dat ik nou zelf m'n verzekeringen en inboedel meuk wel op pijl houd, betekent niet dat andere mensen dat doen (en dan is 't er aan herinneren alleen maar goed) maar het blijft bellen/lastig vallen..
wat denken jullie?
als het die is heb ik daar al op gesolliciteerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow, das zeker bij de ING in Arnhem? Staat hier ook:
http://www.sparq.nl/conte(...)megen/705130-arn.xml
al weet ik nu al dat ik niet de topper ga worden, want 'nee' blijft 'nee' bij mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:18 schreef neen het volgende:
Precies, niet geschoten, altijd mis. Goed bezig!
Peil. Jeetjequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar is de peil/pijl/peijl/peyl weer.
Intercedent.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
heb vandaag al weer 6 sollicitaties verstuurd, yay...
kan ik niet gewoon als baan 'solliciteren' nemen?!
Je kan andermans brieven schrijven?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
heb vandaag al weer 6 sollicitaties verstuurd, yay...
kan ik niet gewoon als baan 'solliciteren' nemen?!
Twee jaar gedaanquote:
Het zal je waarschijnlijk verbazen hoeveel beter je bent geworden in Engels sinds de middelbare school. Het gaat ongemerkt, je merkt het niveauverschil pas als je een keer lesgeeft op een middelbare school. Na 1 jaar studie sta je meestal al ruim boven de stof. Ik ben in mn tweede jaar les gaan geven aan de bovenbouw vwo en zelfs daar lag het niveau al 10x lager dan op de uni.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
''Ons advies: Ga regelmatiger etenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:12 schreef neen het volgende:
http://www.voedingscentrum.nl/hetnieuweeten.aspx
Rondkomen is relatiefquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
bij mij is het ook redelijk voor het echie, omdat ik anders niet rond kan komen
euh.. nou, bagatelliseer het maar lekkerquote:
3 hamsters, 1 met volle wangenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel hamsters krijg je daarvoor?
*schuift glaasje roosvicee*quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
ondertussen zit ik wel met een stressniveau van 12 op een schaal van 1-10 te janken achter mn pc....
eerst maar eens onder de douche en de afwas doen. dan zien we daarna wel weer.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
ondertussen zit ik wel met een stressniveau van 12 op een schaal van 1-10 te janken achter mn pc....
Je wilt muscles en brains? Veeleisend hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:02 schreef Syrena het volgende:
Hopelijk krijg je snel hulp Kwak!
Ik hoef zelf alleen maar vrij simpele lessen in elkaar te zetten (zo van: aan het einde van de 1.5 uur weten ze wat Endnote is en hebben ze basiskennis wat je er mee kan). Al moeten we voor het eerste jaar nu een cyclus van lessen plannen, maar daar krijgen we hulp van docenten bij.
Tweede reactie op RP: fitnissI'm a taalnazi
Ja dat klinkt zeer herkenbaar, gelukkig al heel lang niet meer gehadquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
Een klein beetje brains wel. Muscle ook een beetjequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Je wilt muscles en brains? Veeleisend hoor.
Moet je gaat sporten in de fitnisszaal van de Uni!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een klein beetje brains wel. Muscle ook een beetje
Ahwquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook, op 1 klas na is er (soms met tegenzin maar toch) echt wel gewerkt tijdens de les, maar vooral in de bovenbouw nog geen beeld van wat ik nu precies wil/moet gaan doen allemaal. En heb, ook voor de leerlingen graag een duidelijke structuur. Dat er dan lesplannen liggen die gewoon totaal niet kloppen helpt dan niet. Overigens ook leuk dat ik er dan nog 101 dingen bij 'mag' doen natuurlijk...maandag ook maar eens even aankaarten allemaal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef kwakz0r het volgende:
heb net mn collega's maar gemaild dat ik er niet uitkom. ik moet echt álles zelf doen en ik snap het gewoon niet. ik wéét niet hoe ik mijn lesperiode in moet plannen, zeker als ik het toetsenplan niet helemaal snap, en ik wéét niet hoe ik "eventjes" een "studiewijzertje" maak. heb dat nog nooit gedaan.
het lesgeven zelf gaat best goed, maar ik doe maar wat qua stof nu heb ik het gevoel... hoop dat er iemand reageert, want
ik zit echt een vast en ik raak langzaam in paniek... geen
idee wat voor huiswerk ik op moet geven komende les als ik
nog niet weet wat we de volgende lessen gaan doen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Noukquote:
teh blind side is echt een mooie film!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
Gezellig in je eentje, Goodbye?
Nou, reuze!![]()
Ik ben "The Blind Side" aan het kijken, leukAl heb ik zo'n naar voorgevoel dat het geen Happy Ending heeft. En ik houd van Happy Endings zo af en toe
![]()
500 days of Summer ook eindelijk gezien, wat een schattige filmAutumn, hihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Swietje het volgende:
Nouk!![]()
J.t leuk autootje!![]()
GB, bedankt voor je lieve woorden![]()
Nynke, je lijstje ziet er goed uit, heerlijk! En lekker wezen shoppen
Als je er zin in hebt gewoon meegaan en voor jezelf bedenken wat wel en niet kan. Gewoon niet teveel brood en sauzen, komt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Swietje het volgende:
Nouk!![]()
J.t leuk autootje!![]()
GB, bedankt voor je lieve woorden![]()
Nynke, je lijstje ziet er goed uit, heerlijk! En lekker wezen shoppen
Nee, dit is geen goed lijstje..Ik moet op m'n kop krijgen voor de dropjes, de toblerone en de chocolademuffin. En het ontbreken van groente...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Te laat. Ben al weer terug in A'dam. Ga zo fijn naar het strand naar een feestje in een strandtent denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:09 schreef P.F. het volgende:
Tink! Regel een kaartje voor valtifest!
Chillaxedquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef j.t het volgende:
Zo, heb mn eerste guacamole gemaakt en hij is lekkerrr
Je komt al gauw bij een belezen man als Steven Seagal uit natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Je wilt muscles en brains? Veeleisend hoor.
Ja dat ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Swietje, ik vind het echt laag hoe je ouder zich opstellen. Hebben ze niet door dat dat soort opmerkingen kwetsend zijn? Gewoon wat van zeggen, hoor!![]()
Zin in. Maar ik ben ook heel lui en weet neit of ik me van de computer en tv kan losrukkenquote:
Tis weekend hoor, kom opquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dit is geen goed lijstje..Ik moet op m'n kop krijgen voor de dropjes, de toblerone en de chocolademuffin. En het ontbreken van groente...
'k was aan het minderenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NoukDaar was je toch al van af, was je opnieuw begonnen?
Die rotzooi maakt je kapot van binnen, pas op!
Bedankt :], ik gebruik nu activia yoghurt na het eten. Werkt bij mij ook primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Way to go Miss Nouk![]()
![]()
En misschien een tip die ook werkt voor jou: elke dag een probiotisch drankje zoals bijvoorbeeld yakult drinken. Goed voor je darmen![]()
Hihihihihiquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:14 schreef Merel het volgende:
Ik heb een leenfiets! Wel met hulpmotor, dus dat fietsen naar m'n werk is opeens zo'n geweldige workout niet meer
Heb wel ontdekt dat de sportschool waar ik nog elke maand ¤20 aan betaal zonder ooit te gaan nu ook een vestiging naast m'n werk heeft. Dus misschien kan ik dat ook wel handig gaan combineren.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:16 schreef sigme het volgende:
Swietje, ik vroeg het al eerder, maar hoe zien jouw nabije toekomstplannen eruit met betrekking tot thuiswonen?
Ik zou je voorbeeld moeten volgen, enige keer dat ik normaal avondeten gehad heb is gister, omdat ik toen bij mn ouders atquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Fijn dat het goed gaat Noukje
Ik heb net sinds weken weer eens fatsoenlijk gekookt voor mezelf en thuis. Het was zo lekker![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:33 schreef sigme het volgende:
Swietje, zou je wat hebben aan een dietist die jou een fatsoenlijke eetlijst voorschotelt waarmee je je ouders de mond kan snoeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aaaaAAAAAAH.. hoe open ik een nieuw topic
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |