Er was ook ooit het idee om positieve notes te plaatsen of het nog bestaat weet ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
"1 notes" meerfout?Ergens de afgelopen 7.5 jaar heb ik kennelijk wat stouts gezegd!
ik ook!!quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wéét gewoon dat ik FOK! dik winstgevend zou kunnen maken.
Is het nu ook wel hoor, al die Ads...quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wéét gewoon dat ik FOK! dik winstgevend zou kunnen maken.
whuut nou wil ik mijn notes eigenlijk ook wel zienquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is een soort naslagwerk van alle paraltjes die je hebt gepost![]()
[ afbeelding ]
Als je er 50 hebt bij elkaar gespaard dan is het je geld wel waard. Kan je uitprinten voor het nageslachtquote:Op zondag 5 september 2010 13:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
whuut nou wil ik mijn notes eigenlijk ook wel zien![]()
En dan kan ik er een leuk boekje van maken![]()
En word ik misschien zelfs nog rijk
Ik ben een stoere jongenquote:
Zemmeltjequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tnx, maar gaat niet gebeuren.
KLB 2.0quote:Op zondag 5 september 2010 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had noooit notes maar sinds klb2.0 heb ik er opeens 154, wat de neuk is dat dan!???
Ik wil hier een verklaring voor!
In 2 weken tijd zoveel notes?quote:
Ik had vandaag in KLB feedback gepost dat ik Symphonic irritant vind aangezien ik dat andere ook heb zien doen daar dacht ik dat er geen vuiltje aan de lucht was. Niets is minder waar, post werd verwijdert en kon weer een note op me conto bijschrijven.quote:Op zondag 5 september 2010 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In 2 weken tijd zoveel notes?
Ik heb nieteens zoveel posts man, wat de fuck ze proberen mij er gewoon in te luizen he daar achter in die crewshit, ik heb ze helemaal door
quote:Op zondag 5 september 2010 12:40 schreef nikky het volgende:
Er was ook ooit het idee om positieve notes te plaatsen of het nog bestaat weet ik niet. Die positieve notes werden gebruikt om aan te geven of iemand geschikt zou zijn als moderator bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |