Dat vind ik dan weer niet, dat hij de bijnaam "de rat" heeft verbaast me niets.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verhagen heeft wel iets aandoenlijks
In de onderwereld van Den Haag?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet, dat hij de bijnaam "de rat" heeft verbaast me niets.....
LOL.. daar had ik dan overheen gelezen.... nou ja, een garantiecertifiicaat dat je in een Fiat Panda uit 86 vindt zal ook weinig waarde hebben, vooral als het het garantiecertificaat van die auto isquote:
Ssst!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ben je van 86?....nah dat wist ik echt niet
Hihihihi! Leandra maakte een foutje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.. daar had ik dan overheen gelezen.... nou ja, een garantiecertifiicaat dat je in een Fiat Panda uit 86 vindt zal ook weinig waarde hebben, vooral als het het garantiecertificaat van die auto is
Die wist ik dan weer wel, omdat ik wist dat ik 20 jaar scheel met dat Schnitzeltjequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ben je van 86?....nah dat wist ik echt niet
waarom....ik moet zelf elke keer gniffelen als ik zeg uit welk jaar ik ben en uit welk jaar D_K komt en dan vooral bij officiële instanties...die zie je dan echt denken van:quote:
Ja, dat zwanger zijn valt niet mee.... ik zit ook al van "huh??" naar een 5-sterren Sudoku te kijken, terwijl ik ze vroeger zo oploste, tegenwoordig ben ik al blij als een 3-sterren Sudoku zo luktquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihihihi! Leandra maakte een foutje!
*huppelt weg
Krijgen jullie vader/dochter korting?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom....ik moet zelf elke keer gniffelen als ik zeg uit welk jaar ik ben en uit welk jaar D_K komt en dan vooral bij officiële instanties...die zie je dan echt denken van:![]()
![]()
![]()
dat zou echt knap zijn aangezien ik ouder benquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijgen jullie vader/dochter korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |