Moejje ook niet doen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:05 schreef Mirjam het volgende:
ik had gewoon 4 mails en 4 pm's, ik ga ook eens een avondje weg
kennelijk jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moejje ook niet doen!thuisblijven is beter, en dan constant f5'en op je berichtjes
Joysa weltrusten!
whehe herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, de assistente van mijn noodtandarts had gewoon rode nagelsMijn moeder heeft trouwens 6 potjes precies dezelfde chocoladebruine lak, allemaal van een ander merk
iets anders wil ze niet
Ohw,quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Diconnected het volgende:
GoedemiddaghNaja goed ben dus weeer een dag thuis van het werk, klote nacht gehad en ook nog eens opstaan met vervelende suikers
whooptafucking doo! Hoe bedoel je, ik heb geen stress
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Diconnected het volgende:
GoedemiddaghNaja goed ben dus weeer een dag thuis van het werk, klote nacht gehad en ook nog eens opstaan met vervelende suikers
whooptafucking doo! Hoe bedoel je, ik heb geen stress
zo laat nog?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zometeen naar de efteling
Ja we gaan voor die zomeravondenquote:
En niemand gaat ergens mee in. 'Ja ga dan zelf erin'. Ja dat is leuk, overal alleen in de rij enzoquote:
Je kunt vrij veel buffen voordat je de wrap eraf vijlt hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
whehhehe!
ik heb net toch maar weer een silkie gedaan, maar ik krijg ze gewoon niet supersmooth
ben bang dat als ik nog meer buf, ik de wrap er af vijl
ik lak nu Zoya Shawn, da's een vrij stevige creme dus dat lukt idd wel. Met een nfu oh holo is het overigens niet aan te radenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt vrij veel buffen voordat je de wrap eraf vijlt hoor![]()
Mijn silkies zijn ook nooit supersmooth, maar gewoon lakken helpt een boel
Sleur Nickquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niemand gaat ergens mee in. 'Ja ga dan zelf erin'. Ja dat is leuk, overal alleen in de rij enzo
Die durft niet eens in de pythonquote:
Bwhehehe, die artiesten (quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja we gaan voor die zomeravonden![]()
Met schoonfamilie mee dus wordt een hele zuippartij![]()
EN ER KOMEN ZO'N LEUKE ARTIESTEN
Yay!! Leuk he??quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben m'n wieltjes aan het lakken![]()
Word alleen beetje licht in m'n hoofd van al die dampen
sow, weet je wat pas evil is? Die nagellijm van essencequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben m'n wieltjes aan het lakken![]()
Word alleen beetje licht in m'n hoofd van al die dampen
Dat is waar!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jup, ik moet toch iets doen vandaag
Thanx!! Je bent liefquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
succes Lin, je mag altijd tegen me aan mekkeren als het tegen zit![]()
Omg yeah die heb ik een keer gesnoven ja, echt evilquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sow, weet je wat pas evil is? Die nagellijm van essence
Ik ben helemaal niet zo gevoelig voor dampen maar argh! Ik ging er gewoon van tranen
da's normaal als je nog niet zo lang naar de sportschool gaat. Ze muscles, zey heavy!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanaf maandag ook echt weer goed beginnen met sporten enzulks. Is echt nodig. Maar t weirde is dat m'n broeken wel allemaal losser zitten dan voorheen maar nog steeds hetzelfde weeg
Hoe ga je het aanpakken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en willen jullie me vanaf maandag mentaal bijstaan?? Ik ga voor de volgende 8 kilo er af....
Ga je niet ook meer vocht vasthouden?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's normaal als je nog niet zo lang naar de sportschool gaat. Ze muscles, zey heavy!
Ik ga weer weightwatchen. Was de vorige keer erg goed bevallen, dus dat ga ik maar weer doenquote:
Die heb ik net gekocht!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sow, weet je wat pas evil is? Die nagellijm van essence
Ik ben helemaal niet zo gevoelig voor dampen maar argh! Ik ging er gewoon van tranen
Hoe gaat het met je project 33 in 333?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
je houdt van sporten idd ook vocht vast
Oh tof joh! Bij mij ging het wat minderquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga weer weightwatchen. Was de vorige keer erg goed bevallen, dus dat ga ik maar weer doen
Dat is wel een heeeeeeeel lang plateau.. daar zou ik ook echt moedeloos van worden!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh tof joh! Bij mij ging het wat minder?Heb op een gewichtsplateau gestaan van een jaar
Ik at te weinig, maar het as ook niet duidelijk hoeveel meer ik kon eten, en dan gaat het mbij mij mis.
Goed dat je het weer probeert!
Matig, kaakontstekingen en vakansie werken niet echt meequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je project 33 in 333?
Dat klinkt ook heel logisch!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel een heeeeeeeel lang plateau.. daar zou ik ook echt moedeloos van worden!
ja, die eerste 8 kilo is er ongeveer nog steeds af, en nu wil ik wel weer een volgende ronde gaan doen. Als ik het zo voor mezelf ophak in kleinere stukjes, zie ik er een stuk minder tegenop en ik denk dat het dan wel gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |