ja dat had ze zelf al gemeldquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Groetjes van sharaan. Ze heeft t lekker warm daar
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/boobs-or-i-move-him-closer/
lololololdie koppen van die meiden
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef kieskleurig het volgende:
Oef sommige dingen van die moonbuggy site![]()
Die oogmake-up, van Lindytje geloof ik, was echt mooi opgebracht
wantzquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
http://img.moonbuggy.org/giant-rubber-duckie/![]()
![]()
En toch is dat heel bijzonder hequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig
leuk hoor, mijn ouders hebben alleen foto's.
Er is wel een filmpje dat met zo'n 8 mm camera is gemaakt de dag na mijn geboorte, zo een zonder geluid. Zie je mijn papa met z'n afrohaar en zeiksnor rood van trots met zo'n babietje door de kamer lopen, inclusief bell bottom jeans en fout strak overhemd![]()
What, huge! Ik zou me eerst een ongeluk schrikkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
http://img.moonbuggy.org/giant-rubber-duckie/![]()
![]()
daarom vind ik die mensen in OUD ook zo gaar. Niks over jezelf los willen laten, je kop niet op de foto, maar ondertussen worden de larven wel met naam en toenaam genoemd en wordt elke poep en scheet breed uitgemeten, inclusief foto's.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En toch is dat heel bijzonder heZo authentiek ook. Lijkt me toch heel vaag als je over 20 jaar je babyjaren ergens op een weblog terug moet lezen....
Hoop voor je dat het past, ruimte isquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
Goed nieuws, misschien past mijn bed in het nisje in mijn kamer. Dus als ik mijn bed daar kan plaatsen, heb ik opeens veel meer ruimte.
hamsterfail!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:
De hamster is kwijt. Kwijt ja.
Er bleek een stukje van z'n kooi open te staan, oeps. Ik denk dat ie naar buiten is gegaan
Het is zeker's ding, ik heb die kooi de laatste paar dagen niet aangeraakt.. dus ja. Nu is ie kwijt.
Ja! En het is altijd zoveel ruimte dat daar verloren gaat, want ik kan er niets meer neerzetten dan een paar boekenkasten en dan heb ik een ruime vierkante meter waar ik niets anders meer mee kan...quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het past, ruimte is
Oh, bah, hoop dat je hem vindtquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Er bleek een stukje van z'n kooi open te staan, oeps. Ik denk dat ie naar buiten is gegaan
Het is zeker's ding, ik heb die kooi de laatste paar dagen niet aangeraakt.. dus ja. Nu is ie kwijt.
Dat had m'n zwager oid ook een keer. Kwamen ze het beest in de wasmachine tegen. (Die niet aan het draaien was geweest, dus beest leefde nog.) Stomme beesten zijn het ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Zeker een hamsterfail!! Bwhehe.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hamsterfail!
Of het was graseter
ben je verdrietsig?
Ik ken het euvel, heb ik in het hok waar ik nu zit ook last van. Gelukkig is m'n pa handig met klussen, het is nu een boekenkastwand geworden. (De luxe van twee hokkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! En het is altijd zoveel ruimte dat daar verloren gaat, want ik kan er niets meer neerzetten dan een paar boekenkasten en dan heb ik een ruime vierkante meter waar ik niets anders meer mee kan...
gaar wijfquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker een hamsterfail!! Bwhehe.
Ach, ik was niet heel erg aan het beestje gehecht. Ik vond m heel cute hoor, maar ik zal er denk ik niet om huilen, ik heb nu meer zoiets van:
Maar stel dat we m ergens dood vinden, dan zal ik wel een beetje treuren...
gewoonquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom maakt die post me nou weer een gaar wijf??
Inderdaad...quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
dus hamsters gaan in ovens en wasmachines zitten?
geen wonder dat ze zich in zo'n rap tempo moeten voortplanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |