SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Dit plaatste ik over mijn schoolweekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Dit plaatste ik over mijn schoolweekTuurlijk ben je trots op jezelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de 1e week lukt kun je alles
![]()
He bah, en dan ook nog twee dagen werken... sterkte meid!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef Mss het volgende:
Mijn weekend is voorbij. Hell, mijn vakantie is voorbij. Morgen & zondag werken, en vanaf maandag weer aan de studie!
quote:Ik ben vandaag in de Efteling geweest was leuk en niet te druk
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Is het een teken dat ik knallende koppijn voel opkomen als ik me aan mijn bureau installeer om te gaan studeren?
Hmm, ja, dan wordt het lastiger... Kun je niet morgen studeren ofzo? Of heb je dan te weinig tijd?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar ik loop achterEn ik wil voor m'n volgende inleveropdracht ook een hoog cijfer
Ja op zich wel, maar dan is iedereen thuis (=herrie) mja zo werkt het eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan wordt het lastiger... Kun je niet morgen studeren ofzo? Of heb je dan te weinig tijd?
Ik ga vandeweek (misschien zondag?) even kijken hoeveel die op Nubar violet sparkle lijkt. Als ze erg gelijk zijn, mag je de mijne wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Paarse HKAls iemand die nog tegenkomt
Mijn zilveren heeft geen print meer want aceton
![]()
Ik ben verkouden en net neusspray gebruikt maar meteen pijn in hoofddie gebruik ik niet meer dus
Gehehequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn moeder heet de Awakening collectie gekocht
Yepquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
GeheheAls ze ze toch leuk vindt
Ze had vandaag Luxe op van Orlyquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn moeder zou die wel op haar tenen doen, maar op d'r vingernagels alleen lichte kleurtjes. Moet zeggen dat ik het ook niet vind staan bij d'r andersMaar dat is omdat ze altijd sheer kleurtjes draagt.
De ene kan een lager bedrag aangeven dan het werkelijk is. Dat deden ze eerder ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb twee invoices van TD, krijg ik dan ook twee pakketjes?
Dat lijkt me inderdaad een raar gezichtquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn moeder draagt nooit nagellak, ze is tandartsassistente en onder die handschoentjes houden lakken het nooit lang vol. Daarbij ziet het er ook niet mooi uit als je bv donkerblauw ophebt door die handschoentjes
Nee klopt, daar red je het niet. Op eBay trouwens ook niet. Er staat een Duitse shop op die wel aardige prijzen heeft, maar pas bij een grotere bestelling.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef Daph_ het volgende:
Hmm dan denk ik dat eBay inderdaad je beste optie is, want Chez Delany gaat dat niet halen denk ik
oh, de assistente van mijn noodtandarts had gewoon rode nagelsquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn moeder draagt nooit nagellak, ze is tandartsassistente en onder die handschoentjes houden lakken het nooit lang vol. Daarbij ziet het er ook niet mooi uit als je bv donkerblauw ophebt door die handschoentjes
heeerlijk eigenwijze mamaquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, de assistente van mijn noodtandarts had gewoon rode nagelsMijn moeder heeft trouwens 6 potjes precies dezelfde chocoladebruine lak, allemaal van een ander merk
iets anders wil ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |