SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Dit plaatste ik over mijn schoolweekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Dit plaatste ik over mijn schoolweekTuurlijk ben je trots op jezelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de 1e week lukt kun je alles
![]()
He bah, en dan ook nog twee dagen werken... sterkte meid!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef Mss het volgende:
Mijn weekend is voorbij. Hell, mijn vakantie is voorbij. Morgen & zondag werken, en vanaf maandag weer aan de studie!
quote:Ik ben vandaag in de Efteling geweest was leuk en niet te druk
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Is het een teken dat ik knallende koppijn voel opkomen als ik me aan mijn bureau installeer om te gaan studeren?
Hmm, ja, dan wordt het lastiger... Kun je niet morgen studeren ofzo? Of heb je dan te weinig tijd?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar ik loop achterEn ik wil voor m'n volgende inleveropdracht ook een hoog cijfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |