die oude hadden wij ook. ik vind deze wel minder charme hebben omdat ze niet tingelenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ohhh, ik wil deze!
[ afbeelding ]
Wij hadden vroeger ook zoiets, daar moesten 4 kerstboomkaarsjes onder, ik wil er graag weer eentje hebben
Yep ken ik...sterker nog...het ding moet nog ergens bij mijn broer op zolder liggen. Wij hadden een goudkleurigequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ohhh, ik wil deze!
[ afbeelding ]
Wij hadden vroeger ook zoiets, daar moesten 4 kerstboomkaarsjes onder, ik wil er graag weer eentje hebben
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef Syrena het volgende:
Impregneerspray hebben ze? Waar staat die ongeveer?
Oh ja!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ohhh, ik wil deze!
[ afbeelding ]
ze tingelen niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef piepkuiken21 het volgende:
die oude hadden wij ook. ik vind deze wel minder charme hebben omdat ze niet tingelen
Zo een heb ik ook gekocht!1 Vorig jaar zag ik ze liggen bij intratuin voor 5 euro... beetje duur vergeleken bij de action nu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ohhh, ik wil deze!
[ afbeelding ]
Die staan in de rij van de schoenen en tassenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef Syrena het volgende:
Impregneerspray hebben ze? Waar staat die ongeveer?
Ja dan gaat hij eindelijk open kan niet wachten!! moet daar dan toch werken:P lang geduurt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Morgen gaat ie hier open dus kan ik ook weer ff neuzen.
Dat ja, heb ik vandaag ook gekocht voor 99 centenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:05 schreef Actionm het volgende:
[..]
Die staan in de rij van de schoenen en tassen
Maar ze tingelen niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ohhh, ik wil deze!
[ afbeelding ]
Hoe kom jij aan een foto van mijn tingelding?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Zo eentje was het!
[ afbeelding ]
O, kijk! Ze zijn nog te koop!
En in Duitsland ook (zelfs goedkoper als je daar woont)
Dat is hem.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat is hem hè? Ik heb hem inmiddels besteld (op die Duitse site)
Ik vond hem op MP en heb toen gezocht op de Duitse naam op het doosje uit de advertentie.
(quote:
die had ik vorig jaar gekocht, errug leuk...alleen, als je dus te kleine kaarsjes hebben, dan draaien die dingen niet, en heb je te lange kaarsen, verbranden die houten plaatjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:11 schreef piepkuiken21 het volgende:
in Duitsland hebben ze ook van die mooie carrousels, die gaan draaien als je er een kaarsje onder zet, erg mooi dat houtsnijwerk
Precies dezelfde in mijn ouderlijk huis.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Zo eentje was het!
[ afbeelding ]
O, kijk! Ze zijn nog te koop!
En in Duitsland ook (zelfs goedkoper als je daar woont)
Ja, daarom durf ik zo'n houten ding niet aan. Maar nu krijg ik dus weer een heule echte metalen net als vroegerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:21 schreef brunette82 het volgende:
die had ik vorig jaar gekocht, errug leuk...alleen, als je dus te kleine kaarsjes hebben, dan draaien die dingen niet, en heb je te lange kaarsen, verbranden die houten plaatjes
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Tingelding, ik ga straks een topic erover openen in FEE!
Pics of schriftelijk verslag wat je gekocht hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef sproetjes het volgende:
ik heb gisteren de action geplunderd met wat spulletje voor de woonkamerheel ander gezicht nu
eeehm... 4 "harige" kussentjes.. 2 bruine, 2 zwarte.. 3.89 per stuk ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Pics of schriftelijk verslag wat je gekocht hebt.
Pssttquote:
Oeh, die woondekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eeehm... 4 "harige" kussentjes.. 2 bruine, 2 zwarte.. 3.89 per stuk ofzo
2 zwart witte foto's van new york in een zwarte lijst ( iets van 5.99 per stuk)
een kleinere zwart wit fotolijst(3.89)
een zwarte bak met 4 standaards voor kaarsen (4.95)
een zak mega theelichtjes
en 6 gevlochten placematjes (4 grijs 2 zwart)
oh en laatst zo'n fijne zachte deken, zwart met roze roosjes
moet nog terug voor zilvere fotolijstjes, om de huidige (rode) te vervangen
Hij kost hier bij de Action 7.95. Hij is ook echt superzachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, die woondekenzo'n mooie heb ik nog nooit gezien
hoe duur is 'ie?
Van de vachtwoondekens? Die heb ik ook als extra deken op mijn bed liggen als het koud is en ze isoleren heel goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef poemojn het volgende:
Die woondekens zien er wel leuk uitAlleen wat te klein voor me, ik zoek nog een soort sprei/plaid voor op bed (waterbed, om te isoleren als 't weer kouder wordt). Heeft de Action dat ook?
Ja en ook alle fietswinkels, ze hadden wel van die kabel sloten, maar die moest je verplicht gebruiken met een slot dat om het achterwiel gemonteerd moet worden. Ik zoek gewoon zoiets. Maar dan tussen de 1 en 1,5 meter Het slot moet gewoon in deze vorm blijven, dus niet gedwongen terugspringen in de irritante krul. .quote:
Ik heb zoiets als deze van de action. ¤4,70 was die volgens mij. Het slot is gewoon met een sleuteltje, maar kwa dikte en grootte klopt ie wel met het plaatjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ja en ook alle fietswinkels, ze hadden wel van die kabel sloten, maar die moest je verplicht gebruiken met een slot dat om het achterwiel gemonteerd moet worden. Ik zoek gewoon zoiets. Maar dan tussen de 1 en 1,5 meter Het slot moet gewoon in deze vorm blijven, dus niet gedwongen terugspringen in de irritante krul. .
[ afbeelding ]
Als ik je een tip mag geven... haal je sloten eldersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef Fusionfreak het volgende:
Mischien een vreemde vraag, ik ben op zoek naar een soepel kabelslot voor mijn fiets (dus niet zo'n spiraal geval) ik heb van een buurmeisje vernomen dat zij zo;n slot voor een paar maanden terug bij de Action gekocht had. Ik ben vandaag naar de Action geweest en ze hadden daar alleen van die gekrulde spiraalsloten liggen.die terugspringen in de spiraalvorm als je ze opend. Wie weet waar ik een soepel kabelsot voor de fiets kan kopen (1 tot 1,5 meter) dat niet terugkrult maar gewoon de vorm van een kabel blijft behouden als je het slot opend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |