abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:34:36 #251
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87451290
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
De schattigste oorwarmers bij de Action vandaan gehaald voor 59 cent :D O+
Oooh die heb ik gister ook zien liggen. Heb ze laten liggen omdat ik ze waarschijnlijk toch niet op doe / durf.. :@
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87451538
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is er geen action in het centrum van groningen. :'(
Bijna geen enkele Action zit volgens mij in het centrum van een stad/plaats. Niet de Actions die ik ken (Veendam, Stadskanaal, Winschoten en Zwolle).

Net weer bij de Action geweest in Assendorp. Jammer dat het er altijd zo rommelig is.

Anyways, de buit:

Fleecedeken (voor bij mijn vriend thuis, zelf al jaren eentje liggen, ook van de Action)
Sjaal
Wasmiddel voor donkere was
Kleine afwasborstel met dispenser
I reject reality and substitute my own
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:00:17 #253
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87452072
Die in Arnhem en Enschede zitten aardig in het centrum
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:26:13 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87452786
Zijn er meerdere in Arnhem? Ik weet er wel eentje maar die zit niet echt in het centrum, meer de kant van Duiven uit zeg maar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:43:11 #255
259233 GimmeGore
pi_87453284
Ja, er zitten er 2 in Arnhem, 1 op de Lelyweg en eentje aan de Steenstraat, dat is op loopafstand van het centrum
pi_87454073
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:34 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Oooh die heb ik gister ook zien liggen. Heb ze laten liggen omdat ik ze waarschijnlijk toch niet op doe / durf.. :@
Voor die 60 cent had je ze niet moeten laten liggen :{w en natuurlijk doe/durf je dat, het ziet er superschattig uit O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:00:07 #257
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87455803
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Voor die 60 cent had je ze niet moeten laten liggen :{w en natuurlijk doe/durf je dat, het ziet er superschattig uit O+
I know, O+ misschien neem ik ze de volgende keer mee, denk dat ik er deze week nog wel een keer kom..
:Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:02:45 #258
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87455886
Oh ff tussen 2 haakjes, die Opkikker soep die bij de 100 nieuwste artikelen staat (de groente-variant met name) is VIESSSS :r
En de kerstartikelen vind ik ook super lelijk, maar ieder zijn smaak he. oO<
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:05:07 #259
259233 GimmeGore
pi_87455964
De posterplakgumdingetjes van de Action werken voor geen meter.
De posters komen hier om de haverklap van de muur zetten.
pi_87457064
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ff tussen 2 haakjes, die Opkikker soep die bij de 100 nieuwste artikelen staat (de groente-variant met name) is VIESSSS :r
Dat van die Opkikker wist ik al, had ik nl. al eens zelf in een gewone winkel gekocht :')
Ze hadden zaterdag geen kerstbalhaakjes :o
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:14:27 #261
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_87458483
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is er geen action in het centrum van groningen. :'(
Wel vlakbij in de buurt! Ik moet d'r ook weer eens langs, :9 O+ .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:44:50 #262
259233 GimmeGore
pi_87461592
Score bij de action

11 blikjes energy drink
1 pak keukenrollen
1 paar schoonmaakhandschoenen
2 potjes dagravit multivitaminen
1 bus haarlak
1 pak gevulde speculaas koeken
1 rol Oreo's
pi_87461972

dekbedovertrek *O*
pi_87463166
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
dekbedovertrek *O*
Die is leuk! :D
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87463261
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wel vlakbij in de buurt! Ik moet d'r ook weer eens langs, :9 O+ .
Op google maps leek het nog best ver. :{
Maar misschien dat het met de fiets toch wel meevalt.
pi_87463278
quote:
[ afbeelding ]
dekbedovertrek *O*
Cool. O+
pi_87463444
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef CindieY het volgende:

[..]

Bijna geen enkele Action zit volgens mij in het centrum van een stad/plaats. Niet de Actions die ik ken (Veendam, Stadskanaal, Winschoten en Zwolle).

Net weer bij de Action geweest in Assendorp. Jammer dat het er altijd zo rommelig is.
Assendorp is wel heel dicht bij het centrum. :P

En ja, de rommeligheid ken ik. Heb er ook een verklaring voor. Als werknemer daar gaat alles om snelheid. De dozen uitpakken, in de schappen en klaar. Ik ben ontslagen omdat ik het niet snel genoeg deed, vond het ook belangrijk dat het netjes gebeurde. Ik kon er niet tegen dat het zo'n zooi was. Uiteindelijk waren dan net niet alle dozen uitgepakt en dus hebben ze mijn contract niet verlengd.

Daarnaast is het ook zo dat de vele klanten en ook kinderen overal in graaien. Dan blijft het niet allemaal netjes staan. Maar op zich vond ik die dozen in de gangpaden ook altijd zo lelijk en rommelig. :{

Het is een klein filiaal en vaak past een groot deel van de producten ook gewoon niet.
Dat moest je er dan voor zetten of er echt in proppen. :') Verschrikkelijk vond ik dat.
pi_87470476
Weer langs geweest....mijn knoopcelbatterijen gehaald en verder nog twee computerdingen als cadeautje voor een verjaardag...persoon (man) wil altijd nuttige dingen hebben en met twee computers in huis zijn dit nuttige dingen....een muismat met calculator en een schermschoonmaakset...samen met de andere cadeautjes die ik al gekocht had zal het weer een nuttige verjaardag worden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:35:32 #269
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_87500026
Is het nou trouwens waar dat de Action eigendom van de Aldi is? Dat "gerucht" heb ik al een paar keer gehoord?
Smell the flowers while you can....
pi_87500175
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die kip vind ik nou juist heel lekker O+

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Assendorp is wel heel dicht bij het centrum. :P

En ja, de rommeligheid ken ik. Heb er ook een verklaring voor. Als werknemer daar gaat alles om snelheid. De dozen uitpakken, in de schappen en klaar. Ik ben ontslagen omdat ik het niet snel genoeg deed, vond het ook belangrijk dat het netjes gebeurde. Ik kon er niet tegen dat het zo'n zooi was. Uiteindelijk waren dan net niet alle dozen uitgepakt en dus hebben ze mijn contract niet verlengd.

Daarnaast is het ook zo dat de vele klanten en ook kinderen overal in graaien. Dan blijft het niet allemaal netjes staan. Maar op zich vond ik die dozen in de gangpaden ook altijd zo lelijk en rommelig. :{

Het is een klein filiaal en vaak past een groot deel van de producten ook gewoon niet.
Dat moest je er dan voor zetten of er echt in proppen. :') Verschrikkelijk vond ik dat.
Snap het wel hoor, Action is nou eenmaal populair ;) Maar toch is de Action in Assendorp rommeliger dan andere Actions die ik ken. Maar ach, even door de rommel heen kijken en ik slaag er wel ;)
I reject reality and substitute my own
  FOK!fotograaf woensdag 13 oktober 2010 @ 19:13:31 #271
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_87505568
Vandaag weer langsgeweest, enorme tassen vol voor maar 25 euro. En het meeste had ik nog echt nodig ook :D (3 collegeblokken, handschoenen, bakblikken, wasknijpers, memoblaadjes, badkamermat etc. En dan nog wat spullen waar ik ook zonder had gekund zoals mutsje, snoep, minicomputermuis).

Oh en de action in Almere zit wel in het centrum! En is vrij ruim opgezet, het is er geen megabende (alleen de paden zouden breder kunnen).
pi_87508171
quote:
[ afbeelding ]
dekbedovertrek *O*
Leuk!

Ik heb er ook een overtrek gekocht, maar ik vind de stof erg dun. Volgens mij is die na een paar keer wassen door. Maar omdat hij zo dun is, is het wel handig meenemen op logeerpartijen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87508874
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk!

Ik heb er ook een overtrek gekocht, maar ik vind de stof erg dun. Volgens mij is die na een paar keer wassen door. Maar omdat hij zo dun is, is het wel handig meenemen op logeerpartijen.
Na een paar keer wassen had ik winkelhaken in mijn hoezen zitten. :') Maar eerder hebben hier mensen gepost die wel goede ervaringen hadden....verschillende partijen, verschillende kwaliteiten?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:43:25 #274
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87509627
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef trovey het volgende:

[..]

Na een paar keer wassen had ik winkelhaken in mijn hoezen zitten. :') Maar eerder hebben hier mensen gepost die wel goede ervaringen hadden....verschillende partijen, verschillende kwaliteiten?
Je hebt 3 merken ofzo van dekbedovertrekken. Ik geloof dat die KING van iets mindere kwaliteit is... ik weet zo snel even niet welk merk ik precies heb.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_87511426
Vandaag ook weer even geweest, voor die kekke stopcontactlampjes die bij de Blokker bijna dubbel zo duur zijn, maar de kwaliteit is dan ook wel wat minder, merk ik.
Verder een fietsbel, sokken, noodles, appelprikker veur de veugeltjes en mini-Twixjes en Marsjes.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')