Oooh die heb ik gister ook zien liggen. Heb ze laten liggen omdat ik ze waarschijnlijk toch niet op doe / durf..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
De schattigste oorwarmers bij de Action vandaan gehaald voor 59 cent![]()
Bijna geen enkele Action zit volgens mij in het centrum van een stad/plaats. Niet de Actions die ik ken (Veendam, Stadskanaal, Winschoten en Zwolle).quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is er geen action in het centrum van groningen.
Voor die 60 cent had je ze niet moeten laten liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oooh die heb ik gister ook zien liggen. Heb ze laten liggen omdat ik ze waarschijnlijk toch niet op doe / durf..
I know,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor die 60 cent had je ze niet moeten laten liggenen natuurlijk doe/durf je dat, het ziet er superschattig uit
Dat van die Opkikker wist ik al, had ik nl. al eens zelf in een gewone winkel gekochtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ff tussen 2 haakjes, die Opkikker soep die bij de 100 nieuwste artikelen staat (de groente-variant met name) is VIESSSS![]()
En de kerstartikelen vind ik ook super lelijk, maar ieder zijn smaak he.
Wel vlakbij in de buurt! Ik moet d'r ook weer eens langs,quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is er geen action in het centrum van groningen.
Die is leuk!quote:
Op google maps leek het nog best ver.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel vlakbij in de buurt! Ik moet d'r ook weer eens langs,![]()
.
Assendorp is wel heel dicht bij het centrum.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijna geen enkele Action zit volgens mij in het centrum van een stad/plaats. Niet de Actions die ik ken (Veendam, Stadskanaal, Winschoten en Zwolle).
Net weer bij de Action geweest in Assendorp. Jammer dat het er altijd zo rommelig is.
Die kip vind ik nou juist heel lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ff tussen 2 haakjes, die Opkikker soep die bij de 100 nieuwste artikelen staat (de groente-variant met name) is VIESSSS![]()
En de kerstartikelen vind ik ook super lelijk, maar ieder zijn smaak he.
Snap het wel hoor, Action is nou eenmaal populairquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Assendorp is wel heel dicht bij het centrum.
En ja, de rommeligheid ken ik. Heb er ook een verklaring voor. Als werknemer daar gaat alles om snelheid. De dozen uitpakken, in de schappen en klaar. Ik ben ontslagen omdat ik het niet snel genoeg deed, vond het ook belangrijk dat het netjes gebeurde. Ik kon er niet tegen dat het zo'n zooi was. Uiteindelijk waren dan net niet alle dozen uitgepakt en dus hebben ze mijn contract niet verlengd.
Daarnaast is het ook zo dat de vele klanten en ook kinderen overal in graaien. Dan blijft het niet allemaal netjes staan. Maar op zich vond ik die dozen in de gangpaden ook altijd zo lelijk en rommelig.![]()
Het is een klein filiaal en vaak past een groot deel van de producten ook gewoon niet.
Dat moest je er dan voor zetten of er echt in proppen.Verschrikkelijk vond ik dat.
Leuk!quote:
Na een paar keer wassen had ik winkelhaken in mijn hoezen zitten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb er ook een overtrek gekocht, maar ik vind de stof erg dun. Volgens mij is die na een paar keer wassen door. Maar omdat hij zo dun is, is het wel handig meenemen op logeerpartijen.
Je hebt 3 merken ofzo van dekbedovertrekken. Ik geloof dat die KING van iets mindere kwaliteit is... ik weet zo snel even niet welk merk ik precies heb.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Na een paar keer wassen had ik winkelhaken in mijn hoezen zitten.Maar eerder hebben hier mensen gepost die wel goede ervaringen hadden....verschillende partijen, verschillende kwaliteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |