Ah, fsck, op mijn leeftijd wordt je een beetje vergeetachtig. Ik weet zeker dat ik die ook nog ergens op een floppy heb staan.quote:
Ik heb Red dead redemption voor beide systemen al liggen ivm onze gezamelijke launch van gamingrouter en game.quote:
kweenie, komtie in steam?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef RetepV het volgende:
Hoe laat wordt die playable demo eigenlijk geleaked, weet iemand dat al?
Een f*cking dikke PC natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar koop ik nu een PS3 of een xbox....
Tuurlijk niet. Ik ga geen brakke windows bak kopen voor 1 game.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een f*cking dikke PC natuurlijk.
Maar wel 5 jaar oude hardware in een te klein doosje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Tuurlijk niet. Ik ga geen brakke windows bak kopen voor 1 game.
quote:This personal affront to Duke leads him on a mission to kill everything in his way, including a giant alien queen with three breasts. And in typical Duke fashion, after seeing the entirety of this tri-boobed enemy, the hero quips, "Hell, I'd still hit it."
bron
Bootcamp?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ga geen brakke windows bak kopen voor 1 game.
Dan is een 360 of PS3 idd wel een betere keuzequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
OP een macbook? dacht het niet. Gewoon een xbox of ps3 op mijn 50" HD TV
Ook wel grappig dat ze een Sony Bravia gebruiken, Xbox360 controllers en misschien wel een PC om het spel volledig tot zijn grafische recht te laten komen.quote:
IP lijkt verkocht aan gearbox.quote:© 1999-2010 -- All rights reserved. Gearbox Software, LLC. Duke Nukem, the Duke Nukem nuclear symbol, Duke Nukem Forever, Gearbox Software and the Gearbox logo are registered trademarks of Gearbox Software, LLC in the U.S. and/or other countries and used here under license. All rights reserved. This Game is published and distributed by 2K Games, a subsidiary of Take-Two Interactive Software, Inc. 2K Games, the 2K Games logo and Take-Two Interactive Software are all trademarks and/or registered trademarks of Take-Two Interactive Software, Inc. The ratings icon is a trademark of the Entertainment Software Association. All other marks are property of their respective owners.
www.dukenukem.com
ja en wellicht moeten we hierna twintig jaar wachten op een nieuwe dukequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel de laatste échte duke nukem game.
[..]
IP lijkt verkocht aan gearbox.
Ik ben eerder bang dat we nu elk jaar een duke nukem krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja en wellicht moeten we hierna twintig jaar wachten op een nieuwe duke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |