Lekker 1,5 uur in de rij staan om een paar minuten DNF te spelen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik neem aan van wel, daarom ga ik erheen
We wachten nu al ruim 10 jaar.. dan kunnen die 1,5 uur er ook nog wel bijquote:Op maandag 20 september 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lekker 1,5 uur in de rij staan om een paar minuten DNF te spelen?
Heb je dit echt zelf verzonnen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:32 schreef LangeJan het volgende:
Wel ironisch dat DNF in de autosport staat voor Did Not Finish.
Ja, maar er zijn 5 miljard andere mensen op de wereld die het evt. ook verzonnen zouden kunnen hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je dit echt zelf verzonnen?
Die "grap" wordt al sinds 1999 gemaakt en is inmiddels niet meer zo heel grappig...quote:
Die hebben het 11 jaar geleden al verzonnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn 5 miljard andere mensen op de wereld die het evt. ook verzonnen zouden kunnen hebben.
Daar ben ik dan lekker laat mee. Maar goed. Ga maar verder,.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben het 11 jaar geleden al verzonnen.
quote:Dear Customer,
We are pleased to inform you that 'Duke Nukem Forever' is now available to order. Click on the link below to pre-order now!
http://www.play.com/play2(...)17249366&source=9316
If you have any further queries please visit our helpdesk http://www.play.com/helpdesk
Kind regards,
The Play.com Team
Na Dodenherdenking en Bevrijdingsdag, de Dag van Duke!!!!!!! 06-05-11quote:Het wachten is bijna voorbij. Duke Nukem Forever zal hier eindelijk uitkomen op 6 mei, in de Verenigde Staten al op 3 mei. Game Informer heeft de datum via bronnen weten te achterhalen, waarop de president van Gearbox, Randy Pitchford, het nieuws bevestigde. Let's Rock!
06-05-11 is precies 9 jaar nadat Fortuyn neer werd geschoten!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Launchdatum Duke Nukem Forever bekendgemaakt
[..]
Na Dodenherdenking en Bevrijdingsdag, de Dag van Duke!!!!!!! 06-05-11
Hey, 6+5 = 11? Toeval?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |