quote:2K Games will unveil "something big" on the first day of the Penny Arcade Expo this week and will stream the announcement on the internet.
You'll be able to tune in at the 2K Games Live site from 10am PDT (6pm BST / 7pm CEST) today.
De Duke is zo sexy symmetrisch inderdaad!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Je zou maar precies dezelfde aderen hebben op beide armen...
Volgens mij zijn wij gewoon Central European Summer TIme, zal het ff checken...quote:
Forever!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd... Duke leeft!
Ja ja .. komt goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van jou terwijl je je schoen aan het opeten bent hè?
Appelsientje was dat ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Was er in de vorige topics ook niet iemand die beweerde een kledingstuk op te eten als Duke Nukem binnen periode x uitkwam?
Ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef Q. het volgende:
Zullen we niet eerst de aankondiging van vanavond afwachten?
Ja nog ff... en dan moet ik zeker mijn hele klerenkast op etenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef msnk het volgende:
http://twitter.com/JSJakaDukeNukem/status/22835364723
Beter een flauw garpjuh
[..]
Appelsientje was dat ook
SPANNNNNEND!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Randy Pitchford (van Gearbox Software) op PAX:
[ afbeelding ]
*meldt*quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef msnk het volgende:
Hoeveel mensen zouden zelfmoord plegen als dit een grapje bleek te zijn?
quote:
quote:
Ik was 2, herinner mij daar echt geen fuck vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef RetepV het volgende:
Ik weet nog hoe de wereld was voordat Duke bestond. Wie wil me aanraken?
Toen moest je inbellen met een BBS als je een spel wilde downloaden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef RetepV het volgende:
Ik weet nog hoe de wereld was voordat Duke bestond. Wie wil me aanraken?
Edit: Of eet jij je sokken niet op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
Kan iemand alvast de quotes verzamelen van de unbelievers en de mensen die hun sokken gaan opeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |