En als de dokter zegt dat je eerst moet uitzieken luister dan naar hem/haar en ga niet toch huppelen in Heemskerk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
griep betekent veel slapen... werd net om 13.55u weer wakker![]()
haren gewassen en nu gauw naar de dokter en misschien nog iets meer slapen tot 18.30u
onee, eerst na dokter teruglezen![]()
zin om met mij bij Geuren en Kleuren in berg en dal te gaan eten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
griep betekent veel slapen... werd net om 13.55u weer wakker![]()
haren gewassen en nu gauw naar de dokter en misschien nog iets meer slapen tot 18.30u
onee, eerst na dokter teruglezen![]()
wanneer en waar ligt dat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
zin om met mij bij Geuren en Kleuren in berg en dal te gaan eten?
zo ja laat dit dan even voor 15:30 uur weten, dan bestel ik 2 voordeel bonnen. (30€ pp exl. drank)
werd om 11u wakker gebeld of ik kon dansen. Zei toen dat ik ging slapen en t ging proberen. Zit nu beroerd in wachtkamer dokter maar tis nu te laat om af te zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En als de dokter zegt dat je eerst moet uitzieken luister dan naar hem/haar en ga niet toch huppelen in Heemskerk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zei toen dat ik ging slapen en zij hun optreden in hun reet kunnen steken.
Als je ziek bent, ben je ziek en moet je uitzieken en niet verder roofbouw plegen door toch te gaan dansen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
werd om 11u wakker gebeld of ik kon dansen. Zei toen dat ik ging slapen en t ging proberen. Zit nu beroerd in wachtkamer dokter maar tis nu te laat om af te zeggen![]()
Ja DEquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets lijkt mij idd ook prima ja
niet altijd ja zeggen FF
Ze. Is. Ziek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
zin om met mij bij Geuren en Kleuren in berg en dal te gaan eten?
zo ja laat dit dan even voor 15:30 uur weten, dan bestel ik 2 voordeel bonnen. (30¤ pp exl. drank)
bij mij in de buurt. (dorpje tegen Nijmegen aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer en waar ligt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |