En als de dokter zegt dat je eerst moet uitzieken luister dan naar hem/haar en ga niet toch huppelen in Heemskerk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
griep betekent veel slapen... werd net om 13.55u weer wakker![]()
haren gewassen en nu gauw naar de dokter en misschien nog iets meer slapen tot 18.30u
onee, eerst na dokter teruglezen![]()
zin om met mij bij Geuren en Kleuren in berg en dal te gaan eten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
griep betekent veel slapen... werd net om 13.55u weer wakker![]()
haren gewassen en nu gauw naar de dokter en misschien nog iets meer slapen tot 18.30u
onee, eerst na dokter teruglezen![]()
wanneer en waar ligt dat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
zin om met mij bij Geuren en Kleuren in berg en dal te gaan eten?
zo ja laat dit dan even voor 15:30 uur weten, dan bestel ik 2 voordeel bonnen. (30€ pp exl. drank)
werd om 11u wakker gebeld of ik kon dansen. Zei toen dat ik ging slapen en t ging proberen. Zit nu beroerd in wachtkamer dokter maar tis nu te laat om af te zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En als de dokter zegt dat je eerst moet uitzieken luister dan naar hem/haar en ga niet toch huppelen in Heemskerk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zei toen dat ik ging slapen en zij hun optreden in hun reet kunnen steken.
Als je ziek bent, ben je ziek en moet je uitzieken en niet verder roofbouw plegen door toch te gaan dansen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
werd om 11u wakker gebeld of ik kon dansen. Zei toen dat ik ging slapen en t ging proberen. Zit nu beroerd in wachtkamer dokter maar tis nu te laat om af te zeggen![]()
Ja DEquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets lijkt mij idd ook prima ja
niet altijd ja zeggen FF
Ze. Is. Ziek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
zo ja laat dit dan even voor 15:30 uur weten, dan bestel ik 2 voordeel bonnen. (30¤ pp exl. drank)
bij mij in de buurt. (dorpje tegen Nijmegen aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer en waar ligt dat?
braam was net wakkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
Braam was er niet, dus ik raakte in paniek
is t zeker. en ja lekker he? Ik had een fles 15 jaar oude... mmm zo zoet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:02 schreef Bluezz het volgende:
Oude balsamicoZo lekker stroperig... gisteravond bij onze vrienden, lieten ze ons ook nog een gekregen fles zien, maar 8 jaar oud, maar dat zag er al zoooo lekker uit.
Leuke winkel Elf !
Zo weinig?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:32 schreef AnneX het volgende:
Alhoewel de linkjes van ons verblijf zijn binnen.
Een beetje jammer - internet reisbureau - dat alle info per .pdf binnenkomt.
Wel 15 blz.
ik heb nog geen ontbijt of lunch gehad xdquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog steeds geen lunch gehad. En over twee uur moet ik weer eten
ben denk nu te laat (net thuis) maar sorry, een beetje ver. dan wil ik je eerst gewoon een keer zienquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:02 schreef z80 het volgende:
[..]
bij mij in de buurt. (dorpje tegen Nijmegen aan.
en wanneer? wanneer we beide kunnen.
de voordeel bonnen zijn een aantal maanden geldig.
geen probleem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben denk nu te laat (net thuis) maar sorry, een beetje ver. dan wil ik je eerst gewoon een keer zien
verantwoordelijkheidsgevoel enzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ziek bent, ben je ziek en moet je uitzieken en niet verder roofbouw plegen door toch te gaan dansen.
Ze zoeken dan maar een oplossing ervoor. Net zoals jij vaak op het laatst ergens voor wordt opgeroepen.
ja DEquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets lijkt mij idd ook prima ja
niet altijd ja zeggen FF
Dokter heeft naar mn longen geluisterd en ze waren schoon. ze dacht nml aan bronchitis maar dat heb ik dus nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef AnneX het volgende:
FFT : als je niet naar je CUL vriendjes en -dinnetjes luistert ... doe jij dan wél wat de dokter zegt?
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
dierenliefhebbers, uw hart breekt bij het zien van dit filmpje;
een meisje met een emmer met jonge huilende puppy's die ze in een stromende rivier gooit
http://www.liveleak.com/view?i=398_1283279015
ik ben geen dierenliefhebber maar mn hart stokt wel
ja ik wist al niet wat ze zei... maar het schijnt dat ze misschien ¤ 5000,- moet betalen. haar broer heeft het gefilmd dus misschien hebben ze zoveel puppy's gekregen dat hun ouders zeiden; "doe maar weg, hoe dan ook. want we kunnen echt niet zoveel puppy's aan."quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij zijn het Russen. In de laatste seconde zegt ze: 'vot'. Betekent 'kijk' of 'zo, klaar'.
Nou idd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
heb ruim een jaar vrijwilligerswerk voor de WSPA gedaan, heb genoeg ellende gezien in die tijd voor een leven lang en meer.
maar die zijn beroemdquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En als je tegen Z80 nee durft te zeggen kan je ook nee zeggen tegen je manager.
Grote en beroemde artiesten laten optredens ook vervallen als ze ziek geworden zijn.
ahh vandaar toen ik naar Circus Renz ging...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou idd.![]()
Ik ben een tijdlang in het circusleed gedoken, daar is ook erg veel mis onder het mom van : alles voor het plezier van de mensen
Wat denk jezelf dat er gebeurt met die hondjes? Die verzuipen.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ahh vandaar toen ik naar Circus Renz ging...
ik heb een hekel aan circussen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou idd.![]()
Ik ben een tijdlang in het circusleed gedoken, daar is ook erg veel mis onder het mom van : alles voor het plezier van de mensen
Vooral de 'wilde' dieren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:06 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een hekel aan circussen.
sowieso clowns
maar natuurlijk vooral om de dieren.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan ook niet tegen clowns.
Weet je waar ik als kind helemaal panisch van werd?
[ afbeelding ]
they're aliiiiive!!!
Vind ze nu nog niks.
je had zo'nquote:
haha ik kan niet tegen poppen (doen me denken aan Chucky)quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan ook niet tegen clowns.
Weet je waar ik als kind helemaal panisch van werd?
[ afbeelding ]
they're aliiiiive!!!
Vind ze nu nog niks.
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
ik snap eerlijk gezegd ook nooit waarom mensen ernaar kijken, zulke filmpjes..
als je het nou per ongeluk tegenkomt ofzo maar met waarschuwingen erbij, toch klikken?
Ik kijk ook niet naar filmpjes van Pakistaanse jongeren die gelyncht worden of stenigingen... jullie wel?
ik wel, om vervolgens de halve dag spijt te hebben. net als gewoon thrillers, of een bokswedstrijd of agenten die iemand in elkaar beuken. ik kan nergens tegen en toch doe ik het iedere keer weer. eigen schuldquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
als je het nou per ongeluk tegenkomt ofzo maar met waarschuwingen erbij, toch klikken?
Ik kijk ook niet naar filmpjes van Pakistaanse jongeren die gelyncht worden of stenigingen... jullie wel?
Toevallig in NOVA wat filmpjes gezien van stenigingen. Maar zelf zou ik het nooit opzoeken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
Jij had de link ook al gezienquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
zo ja laat dit dan even voor 15:30 uur weten, dan bestel ik 2 voordeel bonnen. (30¤ pp exl. drank)
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij had de link ook al gezien
wou er heen met vriendinnen maar we hebben eigenlijk allemaal geen geld
dat denk ik altijd wel maar dat zal later wel vies gaan tegenvallenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leven van een student is zwaar
Me neither! Ik weet wel dat het bestaat, ik hoef het niet te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
meevallen bedoel je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dat denk ik altijd wel maar dat zal later wel vies gaan tegenvallen
tijdens je studie? ja veel thuisstudie en werk, veel verslagen en groepswerken... ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben. vooral van de groepsopdrachten. ik kwam op de één of andere manier altijd in het stomste groepje wat niet meewerkte en waar ik uiteindelijk het meeste deed. en ze haalden mijn geweldig goede gemiddelde van de afgelopen jaren omlaagquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee...ik ga het later vast drukker krijgen en een stuk minder vakantie dan nu
waar staat die afkorting voor?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef golfer het volgende:
ER-VIP's van gisteravond bekeken.
Dat kan nog een leuke serie en veel vermaak opleveren.![]()
alleen jammer dat bepaalde beelden geblurd werden
Expeditie Robinson met 'BN-ers en BE-ers' , hoewel ik maar 3 van de 16 mensen kende voordat ik ze hier in dit programma zag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
waar staat die afkorting voor?
Als beste? nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tijdens je studie? ja veel thuisstudie en werk, veel verslagen en groepswerken... ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben. vooral van de groepsopdrachten. ik kwam op de één of andere manier altijd in het stomste groepje wat niet meewerkte en waar ik uiteindelijk het meeste deed. en ze haalden mijn geweldig goede gemiddelde van de afgelopen jaren omlaagmaar goed; slaagde uiteindelijk alsnog als beste van de opleiding
![]()
*nerd mode uit*
Dirty old manquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef golfer het volgende:
ER-VIP's van gisteravond bekeken.
Dat kan nog een leuke serie en veel vermaak opleveren.![]()
alleen jammer dat bepaalde beelden geblurd werden
goeie deal hè?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]jij bent vrolijk
@ Aure, hmmm jij bent dus raar........kan ik nog van de meet afzien?
Leuk raar dan is het goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Leuk raar ben ik he!Je wilt echt wel naar de pyjamameet
Ik ga taart bakken denk ik
Of cupcakes.
Ja, het is weekendquote:
Haha nee hoor weinig psycho aan mij... Vraag maar aan FF (of P, sun of tav) die hebben me gezienquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk raar dan is het goedzolang je maar geen psycho bent
Cupcakesik zal eens verzinnen wat ik zal maken
Ik ben blij om je zo vrolijk te zienquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het is weekend![]()
en ik heb lekker gewerkt en heb echt weer even de lol in mijn werk terug geloof ik
![]()
Oh en Aure is lief![]()
Of ze raar is weet ik niet, is me niet opgevallen, maar dat komt misschien omdat mensen mij ook niet altijd even normaal vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook niet helemaal normaal dus dan geloof ik wel dat het goed komt
Maar Aure zet eens foto's in je foboanders weet ik niet naar wie ik moet uitkijken
Hihi dankjequote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het is weekend![]()
en ik heb lekker gewerkt en heb echt weer even de lol in mijn werk terug geloof ik
![]()
Oh en Aure is lief![]()
Of ze raar is weet ik niet, is me niet opgevallen, maar dat komt misschien omdat mensen mij ook niet altijd even normaal vinden![]()
Van een poesch ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
leven van een student is zwaar
Sarabi; Aure is psychoquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha nee hoor weinig psycho aan mij... Vraag maar aan FF (of P, sun of tav) die hebben me gezien
Goed gedaon wijffie, een heule week gewerktquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, het is weekend![]()
![]()
Ik vond je heel normaal, leuke uitstralingquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha nee hoor weinig psycho aan mij... Vraag maar aan FF (of P, sun of tav) die hebben me gezien
die vraag zie ik nu al 3x voorbij komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat is nou dat kleine pittige kaasje wat je me gaf, weet je dan nog
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij om je zo vrolijk te zienen zeker dat het werk weer leuk is
Ja, heeft er ook wel mee te maken dat ik nu fulltime het jaar ben begonnen denk ik. Ik werk eind van de week en dan zijn ze echt wel drukker en ik nog fris en wil aan de slag en zo. Maakt me wel een beetje de boeman heb ik nu het idee. Niet tof.. Hoop nu door deze start er beter in te zitten als mijn collega terug komt! Het is echt een leuk klasje namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kon ook niet goed gaan zo.quote:
ik ken je al hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en voor de mensen die 'nieuw' zijn sinds ik niet meer meepostte hier:
hoi, ik ben MoBlo![]()
Ja, Wat mot jequote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
Ze kijkt ook echt zo van 'laat me met rust, ik lig hier gewoon lekker te liggen"
thanks ik kijk nuquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu op nederland 1, persconferentie...
Ohja, het kaasje.. er zaten er 2 in toch? Ik heb eigenlijk geen idee meer welke dan groot of klein was en ben ook vergeten welke er al in zat. Maar ik heb er iig een licht gekleurd en volgens mij iets zacht Frans kaasje bij laten doen. Ik wil eigenlijk vanavond even langs gaan daar, kijk ik even of die er nog ligt. Maar wat die ander was weet ik niet.. Zat er ook geen stickertje meer op of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed gedaon wijffie, een heule week gewerkt
Wat is nou dat kleine pittige kaasje wat je me gaf, weet je dan nog
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
hoi, ik ben MoBlo![]()
oeeh lekker Aure!! ik ga dan voor de risolles! 2e pogingquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Leuk raar ben ik he!Je wilt echt wel naar de pyjamameet
Ik ga taart bakken denk ik
Of cupcakes.
dattumquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan circussen.
sowieso clowns
maar natuurlijk vooral om de dieren.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij om je zo vrolijk te zienen zeker dat het werk weer leuk is
Ben foto's aan t uploaden maar het wil even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook niet helemaal normaal dus dan geloof ik wel dat het goed komt
Maar Aure zet eens foto's in je foboanders weet ik niet naar wie ik moet uitkijken
Ik post zo de linkjes wel
![]()
Haha FF, grapjas![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeeh lekker Aure!! ik ga dan voor de risolles! 2e poging
Ohja,! Dan zat die grotere er al in idd. En dan is het idd een Frans kaasje. lag er specialiteit toen ik het pakketje ging kopen.. heb die er bij laten doen omdat het me wel lekker leekquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Op de wat grotere stond boerenbelegen. Die kleine is lekker pittigen zou zo maar frans kunnen zijn
erg herkenbaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Aure het volgende:
Ik ben zo blij he, ik voel me zo op mn plek bij deze opleidingSorry als jullie gek worden van mijn geklef met mn opleiding, maar het is echt een opluchting dat de start zo goed is gegaan en ik me nu al helemaal thuis voel. Ik kan ook echt niet wachten tot de lessen echt beginnen en ik straks stage mag gaan lopen
Hoi MoBlo!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
hoi, ik ben MoBlo![]()
ik denk dat we alledrie extra grote pyjama's aan moeten trekken voor al het eten wat we gaan etenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:03 schreef Aure het volgende:
[..]misschien doe ik er ook wel wat hartigs bij
Even kijken nog!
Ik ben nu net begonnen aan de kunstacademie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
erg herkenbaarwat doe je?
jemig jij bent wel heel erg blij met schoolquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Aure het volgende:
Ik ben zo blij he, ik voel me zo op mn plek bij deze opleidingSorry als jullie gek worden van mijn geklef met mn opleiding, maar het is echt een opluchting dat de start zo goed is gegaan en ik me nu al helemaal thuis voel. Ik kan ook echt niet wachten tot de lessen echt beginnen en ik straks stage mag gaan lopen
ah, dus ook meteen een beroepsopleiding, dus je weet waar je 't voor doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben nu net begonnen aan de kunstacademie, opleiding docent beeldende kunst en vormgeving!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom zwaai je niet terug naar mij
Ja sorry schat, iemand moet het brood op tafel zetten hequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Bluezz het volgende:
Hij is superlekker.
Dat wilde ik ff aan je kwijt.
Al 10 pogingen langMaar ja, jij werkt alleen maar
Die staat geregistreerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
Morgen gaan we trouwens naar Foodelicious Olijfoliën van de tap halen. Fijne winkel is dat
Heb ook bedacht dat ik wat oude balsamico wil halenen als we toch in Rotjeknor zijn gaan we ook meteen even naar Kookpunt, een hele grote kookwinkel. Kijken of ik nog wat leuks kan vinden. iets van le creuset bijv
goeie, wij eten zondag pizza en bedacht door jouw post ook om dan vanavond alvast m'n deeg te maken!quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat we alledrie extra grote pyjama's aan moeten trekken voor al het eten wat we gaan eten![]()
oja, chips mag natuurlijk niet ontbreken he! ik = chipsverslaafd
Neequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig jij bent wel heel erg blij met school![]()
heb je sjans met een leuke docent ofzo
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dus ook meteen een beroepsopleiding, dus je weet waar je 't voor doettof!
enthousiasme over je opleiding zou je nooit in moeten dammen, ook niet op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nigella + afvallen gaan zó niet samen![]()
maar probeer vooral haar Brandy Bacony Chicken eens, zó lekker
Je kreeg een Nespresso apparaat dus??quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiavond allemaal trouwensBen weer terug
Fotoshoot ging best goed
Leuk geld verdienen zo
En even langs bij mijn ouders: Nigella was inmiddels ook binnen en ik kreeg nog een nespresso in mijn handen geduwd. Dat kwam goed uit want de Senseo heeft inmiddels wel ene beeetje zijn beste tijd gehad na 8 jaar.
meestal is de eerste schaal al leeg voor iemand anders met zn hand erin kan duiken, en dan word ik altijd boos aangekekenquote:
oooh ook goed hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef Aure het volgende:
NeeMaar wel leuke mensen in mn klas en ik heb het gewoon nu al naar mn zin haha
Nigellaquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Soms he, moet je gewoon ff de slechte dingen eten
Daarna kun je er weer tegenaan voor een tijdje
Maar vertel eens...in welk boek vind ik dat recept?
Jou soms is weer een paar weken voorbij P.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
ooh ken het niet maar dat klinkt al errug goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Nigella + afvallen gaan zó niet samen![]()
maar probeer vooral haar Brandy Bacony Chicken eens, zó lekker
Ja. Sorryquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kreeg een Nespresso apparaat dus??
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nigella
Oh en haar recepten ooknatuurlijk
zag paar dagen geleden toevallig een aflevering van haar. ze ging zitten en haar lichaam klopt niet echt qua verhoudingen. slank gezicht, slanke schouders maar heupen/billen/bovenbenen passen daar écht niet bijquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nigella
Oh en haar recepten ooknatuurlijk
Nigella Expressquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. SorryDat bedoel ik idd
[..]
Met jou kan ik praten
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jou soms is weer een paar weken voorbij P.![]()
Heerlijk voluptueus.. zoals een echte Vrouw (met een grote V) hoort te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zag paar dagen geleden toevallig een aflevering van haar. ze ging zitten en haar lichaam klopt niet echt qua verhoudingen. slank gezicht, slanke schouders maar heupen/billen/bovenbenen passen daar écht niet bij
Wat lief zeg! Ik wil m ook! Veel lekkerder dan senseo, dat begin ik nu steeds viezer te vindenquote:
Die heb ik ookquote:
bacon bakken in een pan zodat al het vet er uit komt en tot het krokant is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ken het niet maar dat klinkt al errug goedik krijg na die vis ineens zo'n vreselijke trek overal in
Daar was ik na een week al klaar mee, Senseo is zo overschat imo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat lief zeg! Ik wil m ook! Veel lekkerder dan senseo, dat begin ik nu steeds viezer te vinden
klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bacon bakken in een pan zodat al het vet er uit komt en tot het krokant is.
Uit de pan halen en brandy bij het vet gooien en even laten inkoken.
De bacon in stukjes snijden en in de kip proppen en het vet/brandy mengsel over de kip gieten
en dan in de oven in de braadslee, en eventueel tussendoor met een kwast nog even het brandy/vet spullie vanuit de braadslee over de kip smeren
laat Tav grillenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik ging een lappie vlees grillen!!Niet te snel posten liefjens, dan kan ik het niet meer bij benen
Te lang niet geweest hequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
ah, stelletjes hier? ik moet er weer even in komen![]()
neequote:
TAV = vriend van Sunquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
ah, stelletjes hier? ik moet er weer even in komen![]()
ik moet zo ook maar eens richting keuken... *snotter*
Miep, miep...en ik kan Woody Woodpecker nadoen en ik heette eerst Faithy.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
hoi, ik ben MoBlo![]()
Ik had er ook kunnen gaan zitten, de teksten zijn zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
*noted*
en nu even een avocado slachten terwijl Geertje zijn gal spuwt
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar was ik na een week al klaar mee, Senseo is zo overschat imo.
En dan echt 7 keer achter elkaar precies hetzelfde zeggen en maar Zwartepieten richting anderen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik had er ook kunnen gaan zitten, de teksten zijn zo voorspelbaar
Een veldbed en een verpleegkundige.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
heeft iemand nog tips wat ik mee kan nemen?
Dat dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Nee, FF. Het toverwoord voor al je narigheid is om te stoppen met die roofbouw op je lichaam is ziekmelden.
Weekje of 2 schat ik.
rare zin maar goed gemeend
Faithy, wiesda?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Miep, miep...en ik kan Woody Woodpecker nadoen en ik heette eerst Faithy.
ik vind het gewoon moeilijk dat ik 2 banen heb die te weinig mensen hebben om je te kunnen ziekmelden. en dan voel ik me verantwoordelijk als ik thuis zit en er misschien iets in de soep loopt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Nee, FF. Het toverwoord voor al je narigheid is om te stoppen met die roofbouw op je lichaam is ziekmelden.
Weekje of 2 schat ik.
rare zin maar goed gemeend
Dan moet je er misschien voor kiezen wat minder activiteiten ernaast te doen. Keuzes maken en niet alles willen doen. En voldoende rust pakken. En voldoende gezond voer eten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het gewoon moeilijk dat ik 2 banen heb die te weinig mensen hebben om je te kunnen ziekmelden. en dan voel ik me verantwoordelijk als ik thuis zit en er misschien iets in de soep loopt.
ik snap dat je het goed meent, thanks!!
haha nee idd geen medelijden met mij hebben, tis mijn eigen schuld. ik moet het zelf maar oplossen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
*burp* dat was lekker..
@ FF: echt.. ik heb zooooo geen medelijden met je als je wél gaat en daarna heel zilueg bentJE BENT ZIEK!!
Niet gaan, is hun probleem en niet de jouwe..
![]()
Echt, laat toch niet zo over je lopen mens!
Sorry voor de toon, maar het irriteert me inmiddels mateloos eerlijk gezegd.. je doet het echt jezelf aan nu!![]()
(en als het me niets zou schelen hoe het met je gaat zou ik ook niet zo reageren)
Het erge is: ik herken dat gevoel donders goed. Ik vind het ook niet tof als ik weet dat mijn klas van 30 leerlingen opgedeeld moeten worden. Daar hebben mijn collega's geen trek in. En het is echt niet tof als een invaller je klas moet draaien en het is een zootje. Het onderwijs van die kinderen staat dan feitelijk gewoon stil. Maar ziek is gewoon ziek!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het gewoon moeilijk dat ik 2 banen heb die te weinig mensen hebben om je te kunnen ziekmelden. en dan voel ik me verantwoordelijk als ik thuis zit en er misschien iets in de soep loopt.
ik snap dat je het goed meent, thanks!!
Ze vond het zielig voor jequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nee idd geen medelijden met mij hebben, tis mijn eigen schuld. ik moet het zelf maar oplossen.
misschien goed nieuws; agent belde net. ze vond het zielig voor me en heeft me liever zaterdag en zondag dan vnv (zaterdag en zondag hoef ik niet te dansen, alleen lopen) en ze heeft iemand gebeld die nu met haar moeder overlegt. wordt binnen 2 minuten teruggebeld
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nee idd geen medelijden met mij hebben, tis mijn eigen schuld. ik moet het zelf maar oplossen.zij moeten het maar zelf oplossen
misschien goed nieuws; agent belde net. ze vond het zielig voor me en heeft me liever zaterdag en zondag dan vnv (zaterdag en zondag hoef ik niet te dansen, alleen lopen) en ze heeft iemand gebeld die nu met haar moeder overlegt. wordt binnen 2 minuten teruggebeld
ik wilde precies hetzelfde typenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze vond het zielig voor je![]()
Het is haar eigen belang dat ze morgen en zondag iemand heeft. Denk dat dat bij haar bovenaan staat
Ik kwam niet eens zo ver met lezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is haar eigen belang dat ze morgen en zondag iemand heeft. Denk dat dat bij haar bovenaan staat!
SorryMaar het komt nu allemaal niet echt op me over als van "god, wat zorg ik goed voor mijn personeel"
waarom moeten mensen misbruik maken van iemand met goede bedoelingen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef TAV74 het volgende:
FF, je moet echt eens iets gaan doen om wat assertiever te worden. Je bent een schat, maar je vraagt er gewoon om om misbruik van je te maken, en teveel mensen ruiken dat op een kilometer afstand.
truste ouwequote:
Omdat de wereld vol zit met egocentrische mensen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom moeten mensen misbruik maken van iemand met goede bedoelingen?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, heeft er ook wel mee te maken dat ik nu fulltime het jaar ben begonnen denk ik. Ik werk eind van de week en dan zijn ze echt wel drukker en ik nog fris en wil aan de slag en zo. Maakt me wel een beetje de boeman heb ik nu het idee. Niet tof.. Hoop nu door deze start er beter in te zitten als mijn collega terug komt! Het is echt een leuk klasje namelijk
GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ga ik dan makenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeeh lekker Aure!! ik ga dan voor de risolles! 2e poging
Jij bent goed in pizza's zag ik net op facebookquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En wat ga ik dan makeniets makkelijks
Verzin wat leuksquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent goed in pizza's zag ik net op facebook
Jip&Janneke champagnequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowieso
Zal ik anders voor de wijn zorgenben ik ook goed in, of Jip & Janneke champagne
Aha ik schrok alquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik hoef niet per se te drinken
ergens ook wel. ze wil liever dat ik goed uitrust en me morgen hopelijk beter voel en dat is toch aardig. ze kan ook zeggen; je gaat vnv en je ziet maar (zei ze eerst). anyway, ander meisje was richting mij en moest weer terug, heel sneu, en ik had mn make up al op maar ik moet nu weer in de relaxmood zakken want ik blijf thuisquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is haar eigen belang dat ze morgen en zondag iemand heeft. Denk dat dat bij haar bovenaan staat!
SorryMaar het komt nu allemaal niet echt op me over als van "god, wat zorg ik goed voor mijn personeel"
oh P. zegt pizza; dat mag hoor, lekkeerrrrrrrr (wel met extra cheesequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en wat wordt hetquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...ik ging ook iets te eten scoren
ah ja ik drink niet, vind het niet zo lekker. en moet ook nog rijden natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha ik schrok almaar ik zorg voor de Jip&Janneke champagne
past beter bij de film
mag ik raden? met avocadoquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:zelfgemaakte wraps
nu met de tweede lading bezig
uiteraardquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag ik raden? met avocado
ik vind avocado niet lekkerquote:
Oh nee die heb ik niet... En die van mn ouders is kapot dus dat gaat ook niet werken..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja ik drink niet, vind het niet zo lekker. en moet ook nog rijden natuurlijk!
Aure je hebt vast en zeker geen oude videorecorder? ik heb Sjakie & de Chocoladefabriek alleen op videoband
whut????quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:lekker Moblo!
lurk hier overigens wel eens mee voor degenen die denken whut?
Het is toch een pyjamapartyquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja ik drink niet, vind het niet zo lekker. en moet ook nog rijden natuurlijk!
Aure je hebt vast en zeker geen oude videorecorder? ik heb Sjakie & de Chocoladefabriek alleen op videoband
ik ga morgen naar de media markt kado kopen voor verjaardag vriendin. dan kijk ik gelijk of ze hem nog hebben. paar maanden geleden zag ik em op dvd daar nmlquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh nee die heb ik niet... En die van mn ouders is kapot dus dat gaat ook niet werken..
Dat klinkt goed, wat is het recept daarvoor?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
zelf maistortilla; s maken is lekker en makkelijk he moblo? ik maak ze sinds kort ook zelf. Lekker
quote:
oooh ja ik wist niet dat dat mocht/kon. maar gezellig hoor!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is toch een pyjamapartyDan moet je blijven slapen hoor
Wat een combi'squote:Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind avocado niet lekkerzie een collega iedere ochtend avocado's door de midden snijen, gat in het midden vullen met poedersuiker en lepelen.... maar ik vind guacamole ook vies
![]()
diezelfde collega eet trouwens al het beleg wat niet gesmeerd kan worden met vlokken dus regelmatig eet ze broodjes boterhamworst met vlokken. anders kan ze niet slikken zegt ze
super simpel!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, wat is het recept daarvoor?
gewoon ouderwets sla met tomaat, komkommer, gekookt ei, croutons/pijnboompitten, blokjes feta/kaas en thousand island of honing mosterd dressingquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier staan de opperdoezen in de oven en samen met een stukje gegrild vlees op bot(gemarineerd), heb nu alleen even geen zin en inspiratie voor de sla.
Ja mag hoor als je dat leuk vindt!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh ja ik wist niet dat dat mocht/kon. maar gezellig hoor!!
Haha dat is heel simpel inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
super simpel!
Voor 4 stuks:
85 gr bloem 42 gr maismeel 14 gr maizena halve EL olie
Samvoegen, kneden, in 4 delen verdelen, onder theedoek 10-15 minuutjes laten rusten, uitrollen en in droge koekenpan bakken (kort)
kom je dan niet ineens 's nachts met je pyjama uit de tv gekropen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja mag hoor als je dat leuk vindt!Geldt voor Sarabi ook natuurlijk
hihi ja dat heb ik allemaal wel staanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon ouderwets sla met tomaat, komkommer, gekookt ei, croutons/pijnboompitten, blokjes feta/kaas en thousand island of honing mosterd dressing
Ik hoop het niet zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kom je dan niet ineens 's nachts met je pyjama uit de tv gekropen?
pfoeh gelukkig maarquote:
die ken ik denk, van Remia ofzo toch? Italiaans en Griekse mix. sorry voor mijn saaie sla-inspiratie maar die dingen vind ik altijd wel het lekkerstquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hihi ja dat heb ik allemaal wel staan
Heb nog allerlei pitjes in mix
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die ken ik denk, van Remia ofzo toch? Italiaans en Griekse mix. sorry voor mijn saaie sla-inspiratie maar die dingen vind ik altijd wel het lekkerst
Heel erg voorspelbaar pride en prejudice..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Hey lui,
Even een leuk vraagje, mischien dat jullie kunnen helpen. Ik zoek nog een leuk Engels boek om voor school te lezen. Mischien weten jullie een leuk boek? Het boek moet aan twee voorwaarden voldoen. Het moet geschreven zijn door een Engelse of Amerikaanse auteur, uiteraard in het Amerikaans/Engels, en geen vertaling. En het mag niet in 1 van de onderstaande genres vallen, want uit die genres heb ik al een boek.
Fantasy
Sci-Fi
Adventure
Ik ga het teruglezenwant ben nu ff een vriendin ophalen, alvast hartstikke bedankt !
Ik vind eigenlijk wel dat je Animal Farm van George Orwell een keertje gelezen moet hebben als je dat al niet hebt gedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Hey lui,
Even een leuk vraagje, mischien dat jullie kunnen helpen. Ik zoek nog een leuk Engels boek om voor school te lezen. Mischien weten jullie een leuk boek? Het boek moet aan twee voorwaarden voldoen. Het moet geschreven zijn door een Engelse of Amerikaanse auteur, uiteraard in het Amerikaans/Engels, en geen vertaling. En het mag niet in 1 van de onderstaande genres vallen, want uit die genres heb ik al een boek.
Fantasy
Sci-Fi
Adventure
Ik ga het teruglezenwant ben nu ff een vriendin ophalen, alvast hartstikke bedankt !
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
lekker Moblo!
lurk hier overigens wel eens mee voor degenen die denken whut?
wij doen gewoon bloemtortilla's, met een deel gewoon tarwemeel en een deel typo 00quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
quiche was lekker
zelf maistortilla; s maken is lekker en makkelijk he moblo? ik maak ze sinds kort ook zelf. Lekker
dattumquote:
Hoe oud zijn de kinderen aan wie je 't voor gaat lezen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Hey lui,
Fantasy
Sci-Fi
Adventure
Hij moet het zelf lezen voor schoolquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe oud zijn de kinderen aan wie je 't voor gaat lezen?
Oe gaaf, ik wist niet dat daar een boek van wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel erg voorspelbaar pride en prejudice..
Nooit van gehoord aure, welk genre is dat? ga ik morgen ff bij de bieb kijken.quote:Animal Farm van George Orwell
Goeie FF, maar is dat niet een adventure?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Charlie & The Chocolate Factory
Mijn anglisten hart huilt écht heel hard nu....quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe gaaf, ik wist niet dat daar een boek van waswelk genre valt dat?
Roman denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe gaaf, ik wist niet dat daar een boek van waswelk genre valt dat?
[..]
Nooit van gehoord aure, welk genre is dat? ga ik morgen ff bij de bieb kijken.
23quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe oud zijn de kinderen aan wie je 't voor gaat lezen?
hihihihihiquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn anglisten hart huilt écht heel hard nu....
Mijn hart troost het jouwequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn anglisten hart huilt écht heel hard nu....
http://en.wikipedia.org/wiki/Extremely_Loud_and_Incredibly_Closequote:
Romanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Roman denk ik
Animal farm is ook erg goed om te lezen inderdaad.
Is goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja mag hoor als je dat leuk vindt!Geldt voor Sarabi ook natuurlijk
Ik heb wel zulk lang zwart haarquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kom je dan niet ineens 's nachts met je pyjama uit de tv gekropen?
nee hahaha, eerder een kinderboek. voor 23-jarigen denk te kinderachtig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
Goeie FF, maar is dat niet een adventure?![]()
ik kom niet meer hoor!!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wel zulk lang zwart haar
Nouja sinds een paar dagen highlights en ben ik een stuk minder zwart.....is wel wennen
Ik bescherm je welquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kom niet meer hoor!!!!!
is niet echt lekker voor te lezen... vind ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Romandaar teken ik voor, pride en predudingges
word het denk ik
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kom niet meer hoor!!!!!
Je moet wel even doorzetten ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet echt lekker voor te lezen... vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eng maar jullie komen zo cool en lief overquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
nog zeker een maand maar heb er echt zin in! een pyjama/film/eet/slaapfeestje met 2 leuke meiden samen!![]()
heb nu de film aan; helaas strepen erdoor maar blijft nog steeds een favo
Tuurlijk komt het goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het eng maar jullie komen zo cool en lief overdat moet helemaal goedkomen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goedWe zijn hartstikke leuk
Ik heb er ook echt al zin in haha
mijn ervaring ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
en mijn ervaring met CUL mensen is alleen maar goeddus die meet van jullie moet wel goed komen
je eet de laatste avonden erg laat!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...eindelijk mijn boodschappenlijst klaar. Tijd voor boodschappen en avondeten
Ga je me weer alleen laten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...eindelijk mijn boodschappenlijst klaar. Tijd voor boodschappen en avondeten
Meets zijn meestal haske leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het eng maar jullie komen zo cool en lief overdat moet helemaal goedkomen
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meets zijn meestal haske leuk
Eten is klaar![]()
hmm ik kan hem niet op bol vinden anders had ik hem wel besteldquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga morgen naar de media markt kado kopen voor verjaardag vriendin. dan kijk ik gelijk of ze hem nog hebben. paar maanden geleden zag ik em op dvd daar nml
Hey MLletje, gezellie dat je komt whutten hierquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Hier staan de opperdoezen in de oven en samen met een stukje gegrild vlees op bot(gemarineerd), heb nu alleen even geen zin en inspiratie voor de sla.
Zélfs Peequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
en zelfs PdeHoog heb ik wel 's gezien
Beunkster?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
en hoe heette die dude ookalweer met z'n moleculair koken?! moleculair hertog ijs
opzich wel.quote:
nee, dat was die met die vriendin die 't niet leuk vond, toch? Of was hij ook van 't moleculair koken?quote:
Nicequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en broek-geslaagdwederom broekmaat 32 of L
![]()
Die stijl was wel een beetje wat ik in gedachten had bij mijn jurkjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Sarabi, wat vind je van deze dame (haar stijl dan dus vooral)? Imelda May
Plaat van haar vind ik erg cool, op LL 'ontdekt', maar vooral haar kledingstijl is inspirerend
Ik heb er nog nachtmerries van.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
en mijn ervaring met CUL mensen is alleen maar goed![]()
Nog ff haar officiele website er bij gezetquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die stijl was wel een beetje wat ik in gedachten had bij mijn jurkjes![]()
Ze ziet er leuk uit
Petjequote:
Leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey MLletje, gezellie dat je komt whutten hier![]()
Heb nog even wat foto's voor het K&W topic bij elkaar gesprokkeld
Dat ook, samen met Euc_quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat was die met die vriendin die 't niet leuk vond, toch? Of was hij ook van 't moleculair koken?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lein!![]()
nog bedankt voor jullie kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |