quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Held!
Scheelde zaterdag enorm bij het knipperen qua strooilicht, en die pilaren zijn nu ook een stuk minder nadrukkelijk aanwezig
Preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en tegen de tijd dat jij een tvp geplaatst hebt is dit topic alweer bijna vol
lovely je aangestoken? of anders om?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:53 schreef Cryothic het volgende:
Ik was ziek, dus niet op werk, dus weinig achter pc.
Nu weer aan t werk... sort of...
Ik had net alweer mijn eerste 'quote fail' dus ik ben weer bijna beterquote:Op woensdag 8 september 2010 12:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoi hoi![]()
tis wel erg rustig de laatste dagen
Het is een cirkel he? Vakantie = voorbij, de R zit in de maand, de kinderen brengen het virus thuis,de ouders krijgen er last van, en zodra die beter zijn worden de kinderen ziek, waarna de ouders dan weer de sjaak zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
lovely je aangestoken? of anders om?
Ik klinkt nog verkouden en ik hoest af en toe nog flink, dus ook vanmorgen onder mijn rijles, fikse hoestbuiquote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben nu echt weer bijnaaaa beter
Wie nietquote:Op woensdag 8 september 2010 13:27 schreef lynda het volgende:
* lynda wil op vakantieeeeeeeeeeeeeeee..
waarheen?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:31 schreef lynda het volgende:
Ik weet dat we nog gaan ook voor 1 maart
Ach arm ding!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik klinkt nog verkouden en ik hoest af en toe nog flink, dus ook vanmorgen onder mijn rijles, fikse hoestbui
Waar het warmer is dan in NL en maximaal 6 uur vliegen.quote:
Lang leve honing, thijmsiroop, sabbelsnoepjes en strepsilsquote:Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ach arm ding!
Ik moet dit jaar ook nog ergens 2 weken vrijnemen
Ik zou Tunesie doen, Canarische eilanden is erg in trek bij ouderen in de wintermaanden om te overwinterenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:41 schreef lynda het volgende:
Waar het warmer is dan in NL en maximaal 6 uur vliegen.
Daarheen![]()
Zal iets van de Canarische eilanden of Tunesië worden.. Tips?
Nouja en vooral, als het kan ook gewoon lekker doenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:54 schreef lynda het volgende:
Hangt beetje van gebied af hadden we al gehoord! Dus daar kijken we wel goed naar uit whehe.
Ow en verder zijn we al blij als het maar beter is dan hier in NL.
We zijn heel gauw tevreden dit jaar![]()
Wat is volgens jou dan een asociale vakantie?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef lynda het volgende:
Jij snapt hemEchte echte asociale vakantie doen we daarna wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |