Welk stel danquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je de laatste topics terugleest weet ik niet wie de grootste zeikerds zijn.
Laat dat stel gewoon met rust i.p.v. de hele tijd erop af te geven.
Ja tuurlijk! Lekker lakkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga jij de Untried lakken ooit nog eens proberen?
Het mooiste rode kruisje wat ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
De clou is alleen te zien in de naam, maar vond hem wel toepasselijk
Alles is toch net buiten beeld?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
kon daar geen NSFW disclaimer boven?
super!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:14 schreef bleiblei het volgende:
SQ, reisverzekering is afgesloten bij mijn WG.
Als je over de A16 gaat zal je wel wat last hebben ja...maar als je er tussen 5 en 7 moet zijn heb je toch tijd zat. Dan vertrek je om half 4 (zodat je normaal gesproken om 5 uur aankomt)...je zal echt niet later dan 6 uur aankomen dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:02 schreef Inu het volgende:
File-goeroes hier, aij hef a kwestjon:
We moeten tussen 5 en 7 in Burgh-Haamstede zijn vanuit Dordrecht, hoe laat zouden we dan weg moeten? Normaal gesproken rij je er ongeveer anderhalf uur op...
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet zo goed ben in de weg vinden zonder Tomtom en Job is er nog slechter in, dus kleine weggetjes is niet echt een optiequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je over de A16 gaat zal je wel wat last hebben ja...maar als je er tussen 5 en 7 moet zijn heb je toch tijd zat. Dan vertrek je om half 4 (zodat je normaal gesproken om 5 uur aankomt)...je zal echt niet later dan 6 uur aankomen dan.
En anders rij je via strijen binnendoor en dan een stukje A29 naar het zuiden.
Royal Bank of Scotland?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:35 schreef bleiblei het volgende:
Mooi.
Eerst vertellen ze in RTLZ hoe kut het gaat met RBS, in het reclameblok erna beginnen ze met een RBS reclame dat ze 300 jaar ervaring hebben, het een betrouwbare partij is en dat je daar al je geld moet neerzetten.
Ik vertrouw banken sowieso niet die ineens 2 procent meer rente geven dan andere banken....quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:35 schreef bleiblei het volgende:
Mooi.
Eerst vertellen ze in RTLZ hoe kut het gaat met RBS, in het reclameblok erna beginnen ze met een RBS reclame dat ze 300 jaar ervaring hebben, het een betrouwbare partij is en dat je daar al je geld moet neerzetten.
precies, dat kàn toch ook gewoon niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vertrouw banken sowieso niet die ineens 2 procent meer rente geven dan andere banken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |