No offense, maar ik vind het een van de saaiste clubs van Nederland. Klein stadion, nauwelijks publiek. En bijna allemaal geleende Feyenoorders.
Volgens mij hangt daar altijd wel een leuke sfeer als je het mij vraagt.
Ajax-2 zou op de sloffen kampioen zijn geworden.
Feyenoord 1 en Feyenoord 2 in de hoogste competitie!
quote:Wat je leuk noemt zonder de steun van F'noord had het daar altijd een kale vlakte gebleven.
Op woensdag 22 mei 2002 20:57 schreef SignOTheTimes het volgende:
Pardon?Volgens mij hangt daar altijd wel een leuke sfeer als je het mij vraagt.
Toen ze nog geen samenwerking hadden met Feyenoord, was het ook helemaal niets. Toen stonden ze steeds in de onderste regionen van de eerste divisie.
Ze hadden toen amper een stadion, net een amateurveld.
quote:Beetje spanning tijdens de wedstrijden is toch leuk ?
Op woensdag 22 mei 2002 21:26 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Wie moet er dan promoveren? Den Haag??? Dat is net weer gestaakt. Bovendien betekent Den Haag in Ere divisie 34 risicowedstrijden
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 21:29 schreef TheFluGuy het volgende:
Beetje spanning tijdens de wedstrijden is toch leuk ?
Ze willen ons er gewoon niet hebben en flikken ze het op een of andere manier zodat de supporters flippen en daardoor de wedstrijd gestaakt wordt.
quote:Jij gelooft ook alles wat er op teletext staat, ik heb hier naar de radio zitten luisteren en het was een sleutelbos en een broekriem. dus dat verhaal van teletekst is bullshit !
Op woensdag 22 mei 2002 21:31 schreef CAZZO het volgende:
Laat die Hagenezen nog maar mooi een paar seizoenen op het laagste nivo verpauperen
[..]
supporters nemen geen fietskettingen mee het stadion in
quote:TT liegt nooit,de radio wel
Op woensdag 22 mei 2002 21:36 schreef TheFluGuy het volgende:Jij gelooft ook alles wat er op teletext staat, ik heb hier naar de radio zitten luisteren en het was een sleutelbos en een broekriem. dus dat verhaal van teletekst is bullshit !
quote:LOL
Op woensdag 22 mei 2002 21:40 schreef CAZZO het volgende:[..]
TT liegt nooit,de radio wel
Ach, we zullen het zo wel zien op SBS
quote:Ik kan me wel voorstellen dat je het niet met mij eens bent.
Op woensdag 22 mei 2002 22:51 schreef Cecilio het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk gewonnen van sparta.
Nu afmaken tegen volendam en je moet maar eens op sbs kijken
Wat nou geen sfeer. Het was een supersfeer.
Volgend jaar idd lastig, maar ik ben allang blij met deze prachtige overwinning.
En een saaie club is het al helemaal niet
Ik weet niet of je lid bent van de VI maar anders moet je het stukje over excelsior in het begin maar eens lezen.
Vroeger was Excelsior misschien ook wel een heel andere club dan de laatste jaren.
Maar sinds de samenwerking met Feyenoord is het in mijn ogen toch wel een beetje een Feyenoord filiaal. Veel spelers zijn eigendom van Feyenoord en ze hebben zelfs een tijd lang dezelfde shirtsponsor gehad.
Maar goed, ze zijn er sportief gezien wel beter op geworden. Want daarvoor stond Excelsior bijna steeds onderaan.
quote:Ikzelf ben al wat bekomen van de emoties maar vEgmond was echt loslopend wild vanavond in Het Zuiderpark, maar ja, als je zo systematisch Den Haag loopt te naaien vraag je erom.
Op woensdag 22 mei 2002 22:51 schreef Cecilio het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk gewonnen van sparta.
Nu afmaken tegen volendam en je moet maar eens op sbs kijken
Wat nou geen sfeer. Het was een supersfeer.
Volgend jaar idd lastig, maar ik ben allang blij met deze prachtige overwinning.
En een saaie club is het al helemaal niet
Ik weet niet of je lid bent van de VI maar anders moet je het stukje over excelsior in het begin maar eens lezen.
quote:Jawel alleen zit er dan een maximum aan (5 ofzo), maar er zijn allemaal manieren om dat te omzeilen.
Op woensdag 22 mei 2002 23:47 schreef BobRooney het volgende:
Als Excelsior volgend seizoen ere-divisie speelt, leent Feyenoord volgens mij geen spelers meer uit aan ze.
Had nog leuker geweest als Sparta ook nog in de eredivisie had gespeeld, 3 rotterdamse cluppies, maar ja mischien volgend jaar
quote:Met 55 contractspelers kun je inderdaad wel een leuk tweede elftal neerzetten
Op woensdag 22 mei 2002 20:57 schreef tong80 het volgende:
Moest verboden worden.Ajax-2 zou op de sloffen kampioen zijn geworden.
quote:Dat bedoel ik dus, maar ik heb er vertrouwen in dat het volgend jaar wel weer lukt voor sparta
Op donderdag 23 mei 2002 08:06 schreef Cecilio het volgende:
Ja daar hoop ik ook op maar op 1 of andere manier komen Sparta en Excelsior altijd in dezelfde nacompetitiepoule terecht.
Volgend jaar moeten wij de nacompetitie gewoon ontlopen door 15e te worden, en Sparta moet volgend jaar gewoon promoveren (anders ben ik bang dat het ook afgelopen is met die club).
quote:Excelsior mag in de ere-divisie slechts 5 huurlingen van Feyenoord op het veld hebben staan!
Op woensdag 22 mei 2002 23:47 schreef BobRooney het volgende:
Als Excelsior volgend seizoen ere-divisie speelt, leent Feyenoord volgens mij geen spelers meer uit aan ze.
toevallig spelen ze de laatste wedstrijd tegen excelsior.
denk je nu echt dat excelsior er vol tegenaan gaat?
ik dacht het niet.
zolang het feyenoordbestuur de dienst uitmaakt in kralingen is het altijd competitie vervalsing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |