spummslut!quote:
Ik sorteer alles op kleur, heb dus sowieso alle merken door elkaar staan. Ik vind het veel te onoverzichtelijk voor mezelf om op merk te sorterenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik word namelijk debiel van een helmer waar 20+ merken door elkaar staan
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik sorteer alles op kleur, heb dus sowieso alle merken door elkaar staan. Ik vind het veel te onoverzichtelijk voor mezelf om op merk te sorteren
Slaap lekker mirannie!! Gelukkig wordt het al donker, misschien helpt dat wat..quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef mirannie het volgende:
Nou ben ik de hele dag al zo gaar als een kanarie van het vroege werken en nu moet ik onderhand naar bed (want wekker om 3:20) en nu is de ergste vermoeidheid wel weer weg. Wisseldiensten: je natuurlijke klok altijd naar de klote![]()
Welterusten ladies voor straks!! Ik ga toch maar vast in bed liggen.
Ik heb het ook geprobeerd maar voor mij werkt het niet. Als ik wil gaan lakken bedenk ik me in welke kleur ik zin heb, en dan trek ik zo het laadje open om te kijken welke lakjes ik in die kleurgroep heb.... en als ik dan eerst 6 laadjes open moet trekken gaat dat niet zo handigquote:Op donderdag 2 september 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen!! Wat dat betreft ben ik een ontzettende structopaat, alles moet op merk bij elkaar, en dan gesorteerd op kleur
Dat is waar, maar daarom heb ik nagelwielenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd maar voor mij werkt het niet. Als ik wil gaan lakken bedenk ik me in welke kleur ik zin heb, en dan trek ik zo het laadje open om te kijken welke lakjes ik in die kleurgroep heb.... en als ik dan eerst 6 laadjes open moet trekken gaat dat niet zo handig
Ik heb vakantie.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al 43 uur gewerktEn morgen nog een hele dag
heb ik ook... Dus toen heb ik alles op mp gezet ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen!! Wat dat betreft ben ik een ontzettende structopaat, alles moet op merk bij elkaar, en dan gesorteerd op kleur
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef mirannie het volgende:
Nou ben ik de hele dag al zo gaar als een kanarie van het vroege werken en nu moet ik onderhand naar bed (want wekker om 3:20) en nu is de ergste vermoeidheid wel weer weg. Wisseldiensten: je natuurlijke klok altijd naar de klote![]()
Welterusten ladies voor straks!! Ik ga toch maar vast in bed liggen.
Dat dus Catrice vind ik wel goed te doenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lak toch echt liever met orly dan met essence. Daarom koop ik het ook niet meer
Ja, dat wil ik misschien ook gaan doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook... Dus toen heb ik alles op mp gezet ook.
Ik ook hoor! De rest van essence gaat er dan ook uit, behalve de LE's. (quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lak toch echt liever met orly dan met essence. Daarom koop ik het ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |