abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85995125
Ik wil graag een vliegticket kopen voor iemand die buiten de EU woont. kan ik dit gewoon doen via een site als vliegtickets.nl? Ik kan de tickets wel op een andere naam zetten, maar ik vraag me af of er nog problemen kunnen zijn met betalingsbewijzen etc? Ik ben van plan het te betalen met Ideal.

alvast bedankt!
  PR/Manusje van alles donderdag 2 september 2010 @ 19:35:08 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_85995291
Waarom koopt die persoon niet zelf dat ticket?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_85995431
Omdat ik veel meer geld te besteden heb? Verder zijn er op de koreaanse sites geen acties te vinden als op de sites hier in Nederland.
pi_85995516
Die persoon kan toch ook van deze sites gebruik maken....
Stink er niet in...
All management is Strategic Management.
pi_85995653
Ik stink helemaal nergens in? Het gaat hier niet om een internetcontact uit thailand oid.

Situatie: Al een jaar mijn vriendin, ben daar al 2 keer geweest en zij is eerder naar nederland gekomen (Op eigen kosten) om mij te bezoeken.

Nu wil ik echter het ticket voor haar kopen, is dat mogelijk?
pi_85995654
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef GodsSon het volgende:
Die persoon kan toch ook van deze sites gebruik maken....
Stink er niet in...
Ik gok dat TS deze persoon wel persoonlijk kent..
pi_85995677
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef happynjitram het volgende:
Ik stink helemaal nergens in? Het gaat hier niet om een internetcontact uit thailand oid.

Situatie: Al een jaar mijn vriendin, ben daar al 2 keer geweest en zij is eerder naar nederland gekomen (Op eigen kosten) om mij te bezoeken.

Je zou het ticket toch op haar naam kunnen zetten?
  PR/Manusje van alles donderdag 2 september 2010 @ 19:46:59 #8
Toezicht is gezond!
pi_85995709
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef happynjitram het volgende:
Omdat ik veel meer geld te besteden heb? Verder zijn er op de koreaanse sites geen acties te vinden als op de sites hier in Nederland.
Heeft je Koreaanse vriendin al een visum?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 september 2010 @ 19:47:02 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_85995714
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef happynjitram het volgende:

Even werven :D

Vriend/vriendin in het buitenland #5

Lijkt me inderdaad dat het wel kan als je gewoon al haar gegevens enzo hebt, en betalingswijze maakt toch niet uit? Als het maar betaald wordt :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_85995753
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom koopt die persoon niet zelf dat ticket?
Zomaar een idee hoor, heeft het geld er niet voor (op het moment bv)

Waarom open je er je eigen topic niet over "waarom koop je tickets voor anderen?"

FFS.

Mijn vader koopt genoeg tickets voor z'n keniaanse familie van z'n vrouw.
pi_85995774
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je zou het ticket toch op haar naam kunnen zetten?
Dat klopt, bij het betaalscherm moet ik de gegevens van mezelf invullen ( de koper) en daarna moet ik de gegevens invullen van degene die de reis maakt. Alleen die gegevens bestaan alleen uit naam en geboortedatum. Het lijkt me geen probleem, maar kon er niets over op de site vinden.
  PR/Manusje van alles donderdag 2 september 2010 @ 19:48:36 #12
Toezicht is gezond!
pi_85995780
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Zomaar een idee hoor, heeft het geld er niet voor (op het moment bv)

Waarom open je er je eigen topic niet over "waarom koop je tickets voor anderen?"

FFS.

Mijn vader koopt genoeg tickets voor z'n keniaanse familie van z'n vrouw.
Ik mag het toch vragen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 september 2010 @ 19:49:40 #13
284411 crew  heywoodu
pi_85995826
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef happynjitram het volgende:

[..]

Dat klopt, bij het betaalscherm moet ik de gegevens van mezelf invullen ( de koper) en daarna moet ik de gegevens invullen van degene die de reis maakt. Alleen die gegevens bestaan alleen uit naam en geboortedatum. Het lijkt me geen probleem, maar kon er niets over op de site vinden.
Je kunt ook even mailen/bellen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_85995843
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Ik mag het toch vragen!
Fucking net zo dom als in een topic "ik wil m'n auto blauw spuiten" vragen "waarom niet groen?"
  PR/Manusje van alles donderdag 2 september 2010 @ 19:53:26 #15
Toezicht is gezond!
pi_85995971
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Fucking net zo dom als in een topic "ik wil m'n auto blauw spuiten" vragen "waarom niet groen?"
Vragen stellen mag niet meer ;( de reden of motivatie achter iets is inderdaad ook wel heel erg dom! :')

Je ziet wel vaker mannen op FOK! die hun thaise of filipijnse liefde naar nederland willen halen en iets anders aantreffen dan dat ze verwacht hadden. :')
pi_85996027
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Hoezo, als je mensen kan behouden voor fouten is het toch mooi meegenomen. Er zijn genoeg mensen die in de simpelste scams trappen in Nederland.
Kan je wel een topic openen met een Waarom vraag maar dat is pure forumvervuiling als je het mij vraagt. Nu heeft iedereen een antwoord en is het duidelijk hoe het in elkaar zit, mooi toch!
All management is Strategic Management.
pi_85996058
Bedankt allemaal, denk dat ik het maar gewoon ga bestellen, niet alsof mij ooit is gevraagd hoe ik mijn ticket heb betaald..

Ze blijft trouwens maar 3 maanden, dus kan gewoon op toeristenvisum verblijven.

Bedankt voor de hulp, en de vooroordelen! :')
pi_85996113
TS, ik heb een vriendin van buiten de EU en ik heb ook wel eens een vliegticket voor haar geboekt. Ik boekte via vliegwinkel.nl en vulde haar naam exact zoals in het paspoort in. Ging goed! Geweldige maand gehad. :)
  PR/Manusje van alles donderdag 2 september 2010 @ 19:57:30 #19
Toezicht is gezond!
pi_85996127
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:55 schreef happynjitram het volgende:
Bedankt allemaal, denk dat ik het maar gewoon ga bestellen, niet alsof mij ooit is gevraagd hoe ik mijn ticket heb betaald..

Ze blijft trouwens maar 3 maanden, dus kan gewoon op toeristenvisum verblijven.

Bedankt voor de hulp, en de vooroordelen! :')
Heujj, echt. Ze komen voorbij hoor... Die mensen met een buitenlandse bruid die ze nog nooit gezien hebben en vervolgens tot op het bot uitgekleed worden.
pi_85996300
Ja, dat hoor ik wel vaker ja 8)7
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 september 2010 @ 20:05:08 #21
284411 crew  heywoodu
pi_85996370
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Heujj, echt. Ze komen voorbij hoor... Die mensen met een buitenlandse bruid die ze nog nooit gezien hebben en vervolgens tot op het bot uitgekleed worden.
Inderdaad, maar dat is wel een heel erg klein deel :D
Er zijn wel heel veel relaties op lange afstand die wél echt zijn he ;)

Succes met bestellen TS ^O^
  donderdag 2 september 2010 @ 20:12:40 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85996603
Hoort geen probleem te zijn. M'n vader boekt ook altijd tickets voor mij en m'n broertje en zusje, en we hebben nog nooit problemen ermee gehad. Zelfs nooit een vraag erover.
Zolang de maatschappij het geld binnen heeft zul je ze niet horen klagen ;)
  donderdag 2 september 2010 @ 20:13:37 #23
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_85996645
Iedereen kan een vliegticket boeken en betalen voor iemand anders! Als je maar de juiste paspoortgegevens invult.

Succes!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')