Ik gok dat TS deze persoon wel persoonlijk kent..quote:Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef GodsSon het volgende:
Die persoon kan toch ook van deze sites gebruik maken....
Stink er niet in...
Je zou het ticket toch op haar naam kunnen zetten?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef happynjitram het volgende:
Ik stink helemaal nergens in? Het gaat hier niet om een internetcontact uit thailand oid.
Situatie: Al een jaar mijn vriendin, ben daar al 2 keer geweest en zij is eerder naar nederland gekomen (Op eigen kosten) om mij te bezoeken.
Nu wil ik echter het ticket voor haar kopen, is dat mogelijk?
Heeft je Koreaanse vriendin al een visum?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef happynjitram het volgende:
Omdat ik veel meer geld te besteden heb? Verder zijn er op de koreaanse sites geen acties te vinden als op de sites hier in Nederland.
Even wervenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef happynjitram het volgende:
Ik stink helemaal nergens in? Het gaat hier niet om een internetcontact uit thailand oid.
Situatie: Al een jaar mijn vriendin, ben daar al 2 keer geweest en zij is eerder naar nederland gekomen (Op eigen kosten) om mij te bezoeken.
Nu wil ik echter het ticket voor haar kopen, is dat mogelijk?
Zomaar een idee hoor, heeft het geld er niet voor (op het moment bv)quote:Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom koopt die persoon niet zelf dat ticket?
Dat klopt, bij het betaalscherm moet ik de gegevens van mezelf invullen ( de koper) en daarna moet ik de gegevens invullen van degene die de reis maakt. Alleen die gegevens bestaan alleen uit naam en geboortedatum. Het lijkt me geen probleem, maar kon er niets over op de site vinden.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je zou het ticket toch op haar naam kunnen zetten?
Ik mag het toch vragen!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Zomaar een idee hoor, heeft het geld er niet voor (op het moment bv)
Waarom open je er je eigen topic niet over "waarom koop je tickets voor anderen?"
FFS.
Mijn vader koopt genoeg tickets voor z'n keniaanse familie van z'n vrouw.
Je kunt ook even mailen/bellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Dat klopt, bij het betaalscherm moet ik de gegevens van mezelf invullen ( de koper) en daarna moet ik de gegevens invullen van degene die de reis maakt. Alleen die gegevens bestaan alleen uit naam en geboortedatum. Het lijkt me geen probleem, maar kon er niets over op de site vinden.
Fucking net zo dom als in een topic "ik wil m'n auto blauw spuiten" vragen "waarom niet groen?"quote:
Vragen stellen mag niet meerquote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Fucking net zo dom als in een topic "ik wil m'n auto blauw spuiten" vragen "waarom niet groen?"
Hoezo, als je mensen kan behouden voor fouten is het toch mooi meegenomen. Er zijn genoeg mensen die in de simpelste scams trappen in Nederland.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Fucking net zo dom als in een topic "ik wil m'n auto blauw spuiten" vragen "waarom niet groen?"
Heujj, echt. Ze komen voorbij hoor... Die mensen met een buitenlandse bruid die ze nog nooit gezien hebben en vervolgens tot op het bot uitgekleed worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:55 schreef happynjitram het volgende:
Bedankt allemaal, denk dat ik het maar gewoon ga bestellen, niet alsof mij ooit is gevraagd hoe ik mijn ticket heb betaald..
Ze blijft trouwens maar 3 maanden, dus kan gewoon op toeristenvisum verblijven.
Bedankt voor de hulp, en de vooroordelen!
Inderdaad, maar dat is wel een heel erg klein deelquote:Op donderdag 2 september 2010 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heujj, echt. Ze komen voorbij hoor... Die mensen met een buitenlandse bruid die ze nog nooit gezien hebben en vervolgens tot op het bot uitgekleed worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |