Blackberry internet is duur. Iphone is van zichzelf al duur, Ik wil geen samsung, Wat zijn goeie andere androids dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:29 schreef GodsSon het volgende:
Geen van beide, is zoveel beters op de markt.
Android (Galaxy S/Desire)
Blackberry (9700)
iPhone (4)
Dit dus. De N97 zou ik zeker niet nemen (trage interface, software laat te wensen over), de N900 is nog wel te doen, maar een Android toestel biedt toch wel meer.quote:
Die ga ik checken.. Ik hoorde mijn vader zeggen dat zij hun bedrijfstelefoons hebben veranderd in HTC's maar daarna weer in iets anders omdat de HTC zo slecht was ofzo..quote:
Oudere HTC's wellicht, maar met de Desire is nauwelijks iets mis.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Die ga ik checken.. Ik hoorde mijn vader zeggen dat zij hun bedrijfstelefoons hebben veranderd in HTC's maar daarna weer in iets anders omdat de HTC zo slecht was ofzo..
Er kan een geheugenkaart in. Er zit er standaard 1 van 4GB bij.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:08 schreef sciter het volgende:
Het enige jammere aan de HTC is dat er maar 512 mb geheugen op zit. Op de Nokia N900 32 gb
veel beter. Uitstekend, zelfs.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef sciter het volgende:
En hoe gaat het Internet op de HTC? Beter dan op de N900?
Niet zomaar een HTC nemen he, wel een nieuwe generatie met android (bijv de desire). Als je goed wilt kunnen internetten zou ik ook geen wildfire nemen (scherm heeft een lage resolutie)quote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef sciter het volgende:
En hoe gaat het Internet op de HTC? Beter dan op de N900?
Heb het ook over de Desirequote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Niet zomaar een HTC nemen he, wel een nieuwe generatie met android (bijv de desire). Als je goed wilt kunnen internetten zou ik ook geen wildfire nemen (scherm heeft een lage resolutie)
Ja, dat breekt natuurlijk weer een vraag... Kan de HTC desire multitasken?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:39 schreef Athlon64x het volgende:
N900 natuurlijk heerlijk ding lekker multitasken en full size browser dus geen half werkende browser met andere mobiels en voipen
ja multitasken gaat prima bellen en msnen tegelijk of belt mattie op vraagt adres tijdens bellen even naar internet browser en hoplaquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, dat breekt natuurlijk weer een vraag... Kan de HTC desire multitasken?
En kan je voipen op N900?
Heb je het nu over de HTC of over de Nokia?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:42 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja multitasken gaat prima bellen en msnen tegelijk of belt mattie op vraagt adres tijdens bellen even naar internet browser en hopla
Noem eens 512 MB aan goedwerkende apps die je op je N900 wilt installeren?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:08 schreef sciter het volgende:
Het enige jammere aan de HTC is dat er maar 512 mb geheugen op zit. Op de Nokia N900 32 gb
Er bestaat ook muziek, want met de 3.5mm ingang kan ik gewoon mijn sennheisers gebruikenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Alxander het volgende:
[..]
Noem eens 512 MB aan goedwerkende apps die je op je N900 wilt installeren?
Muziek kan gewoon op HTC's sdkaart (tot 32 GB). HTC heeft ook een 3.5 mm jack. Bovendien heeft de HTC een supersnelle gpsfix en een capacitief touchscreen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Er bestaat ook muziek, want met de 3.5mm ingang kan ik gewoon mijn sennheisers gebruiken
N900 heeft trouwens ook een 3.5mm jack
God... dit is een moeilijke keusIk vind de N900 leuk klinken met linux en firefox en er robuust uitzien maar de HTC heeft betere specs..
+ Android. Hoe lekker de N900 mag werken is dat alleen al een reden om voor de HTC te gaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef Alxander het volgende:
[..]
Muziek kan gewoon op HTC's sdkaart (tot 32 GB). HTC heeft ook een 3.5 mm jack. Bovendien heeft de HTC een supersnelle gpsfix en een capacitief touchscreen.
hoezo 1 ghz qualcomm vs 600 texas instrument ghz mensen die blind staren op ghzquote:Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Er bestaat ook muziek, want met de 3.5mm ingang kan ik gewoon mijn sennheisers gebruiken
N900 heeft trouwens ook een 3.5mm jack
God... dit is een moeilijke keusIk vind de N900 leuk klinken met linux en firefox en er robuust uitzien maar de HTC heeft betere specs..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |