Dan zal je Jersey shore ook een mooie show vindenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh God, dat Oh Oh Cherso is hilarischWat een mensen
En die mogen allemaal stemmen ey...
Goed he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meer bomen, meer blaadjes, meer vertraging bij NS.. doe het.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Holy shit zeg,.... denk kijk even hoe de film Inception het doet!
http://www.imdb.com/title/tt1375666/
Geen idee waar jullie het over hebben, maar het klinkt echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Proestquote:
Heb inderdaad geschaterd Gijs!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even lachen dan maar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben, maar het klinkt echt verschrikkelijk.
quote:
Ben je verhuisd naar onder een steen?quote:
Beste TV van 2010 Gijs...quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben, maar het klinkt echt verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je verhuisd naar onder een steen?
Naar onder een steenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je verhuisd naar onder een steen?
Dan mag je hem volgende week donderdag met aflevering 2 ontmaagden.quote:
Nederlandse versie.quote:
Heb ik Guido's gemistquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan mag je hem volgende week donderdag met aflevering 2 ontmaagden.
22:00 uur, RTL5.
En nee, de bruintinten op je TV zijn niet stuk.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een Youtube link van wat ik gemist heb?
Weet niet of ik dat ga trekken Gijs. Was het tenenkrommend?quote:
Ziet er nog best goed uit ook he!quote:
Jaaaaaaaaaaaa...maar geweldige TV echt!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat ga trekken Gijs. Was het tenenkrommend?
Eindelijk wel. Verbaast mij ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er nog best goed uit ook he!
Zo tenenkrommend dat het geweldig is. Die wijvenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat ga trekken Gijs. Was het tenenkrommend?
Gijs help me dan. Welke zender,... is het op uitzending gemist of iets dergelijks!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk wel. Verbaast mij ook![]()
[..]
Zo tenenkrommend dat het geweldig is. Die wijven
Als je écht wil zien wat je HDTV kan, kijk dan Planet Earthquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Cho,
Nog een aanrader om je TV mee te ontmaagden!
Salo Or The 120 Days Of Sodom 720p BluRay
Ik heb het net gekeken op RTL gemist.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs help me dan. Welke zender,... is het op uitzending gemist of iets dergelijks!
Gijs dat lijkt me niet echt mijn ding,... jongelui die zich sexueel martelen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Cho,
Nog een aanrader om je TV mee te ontmaagden!
Salo Or The 120 Days Of Sodom 720p BluRay
Ja die lijkt me echt geweldig!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je écht wil zien wat je HDTV kan, kijk dan Planet Earth
Inderdaad, WTF is dat voor tipquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat lijkt me niet echt mijn ding,... jongelui die zich sexueel martelen?
[ afbeelding ]
Oh, je kent hem.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat lijkt me niet echt mijn ding,... jongelui die zich sexueel martelen?
[ afbeelding ]
Strol maakt me bang soms!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, WTF is dat voor tip
[ afbeelding ]
Allemaal gezien behalve anti-Christ!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh, je kent hem.Schijnt kunst te zijn. Ik trek hem ook niet. Staat op mijn "zal ik nooit kijken" lijstje met films. Samen met Hostel, Anti Christ, The Descent en Grave of the Fireflies.
......quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol maakt me bang soms!
Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture.
Hostel is awesomequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh, je kent hem.Schijnt kunst te zijn. Ik trek hem ook niet. Staat op mijn "zal ik nooit kijken" lijstje met films. Samen met Hostel, Anti Christ, The Descent en Grave of the Fireflies.
Het verhaal erachter en de motieven van de regisseur zijn wel boeiend om te lezen. Hij wilde een film maken die niemand zou trekken, maar ook fascisme aan de kaak stellen en in een tijd van seksuele vrijheid toch aantonen dat toch niet alles ok was. De regisseur is trouwens vlak voor het uitkomen van de film vermoord. Die zaak is in 2005 heropend omdat ze vermoeden dat de Italiaanse regering er iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol maakt me bang soms!
Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture.
De Top40, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit nummer stond op één toen ik geboren werd
http://www.top40.nl/ (links bovenin)
Blijkbaar. Zag net een topic en vond het wel komisch.quote:
Ik heb 2 sterretjes, wil je mijn derde zien?quote:
Ja inderdaad,.... talloze emo's,..... echt na elke uitspraak die ze doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb 2 sterretjes, wil je mijn derde zien?
Die gast Joker...helemaal stijf aan het trippen.
Barbie
Ik deze:quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit nummer stond op één toen ik geboren werd
http://www.top40.nl/ (links bovenin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |