Moest je dat effe melden.quote:
Jensen ben jij het zelf?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef heracles het volgende:
[..]
Moest je dat effe melden.
Ben gewoon niet gecharmeerd van Jensen of ben je gewoon een oppervlakkige gleuf.
Nog meer leuke opmerkingen over het uiterlijk van iemand anders. Mensen laten zich kennen hier.quote:
Niet iedereen is gezegend met een snelle spijsvertering. Dit is niet alleen beledigend voor Jensen.quote:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Jensen nee.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef heracles het volgende:
[..]
Moest je dat effe melden.
Ben gewoon niet gecharmeerd van Jensen of ben je gewoon een oppervlakkige gleuf.
elk pondje gaat door het mondje nomnomnomquote:Op donderdag 2 september 2010 23:49 schreef heracles het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met een snelle spijsvertering. Dit is niet alleen beledigend voor Jensen.
Of die mini-homo van Top Gear?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is die rechter Reed van Criminal Minds?
Daar past net een afbeelding van 600x400px op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:01 schreef Hyperdude het volgende:
27 Inch scherm; Jensen past er precies op.
Wat zou het uitmaken?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jensen is homo en dit is zijn liefje?![]()
Wat een lelijke dikkerd zeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef heracles het volgende:
[..]
Nog meer leuke opmerkingen over het uiterlijk van iemand anders. Mensen laten zich kennen hier.
Ik ruik een smeuïge anekdote!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Robert "grabbelton van Marbella"Jensen?
Nee man, Frank Dane is toch veel groter!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:43 schreef baquelappe het volgende:
Ik zeg het is zijn broertje, kijk en vergelijk.
Alleen dan wat aangekomen
Voilåquote:Op donderdag 2 september 2010
Zijn we er dan eindelijk uit? Jensen is homo en dit is zijn liefje?
( is er trouwens iemand met het hele artikel op fok? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |