Want homos kunnen geen cariere hebben in NL ?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoop het, is zijn carrière ook over
Dacht dat Jensen een homo basher was, denk aan Albert Verlindequote:Op donderdag 2 september 2010 19:22 schreef mirved het volgende:
[..]
Want homos kunnen geen cariere hebben in NL ?
Als Jensen een carrière had in Iran o.i.d. maybequote:Op donderdag 2 september 2010 19:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoop het, is zijn carrière ook over
Die catfight tussen Jensen en Verlinde vind ik eerder een argument voor dat Jensen wél homoseksueel is. Heteroseksuele mannen hebben op een hele andere manier ruzie.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht dat Jensen een homo basher was, denk aan Albert Verlinde
Ik probeerde net als Jensen alles groter te maken dan het isquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef Brawler het volgende:
[..]
Als Jensen een carrière had in Iran o.i.d. maybe
Ach, ik zou het niet erg vinden hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik probeerde net als Jensen alles groter te maken dan het is
Volgens mij niet en volgens mij lopen ze hand in handquote:Op donderdag 2 september 2010 19:26 schreef baquelappe het volgende:
Is dat niet gewoon zijn broertje Frank?
Geef die statement eens af. Dat hij het zelf zegt? Bewijs?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef Lubbert het volgende:
Dat Jensen een homo is, was al veel langer bekend. Het domme volk dat 'm adoreert wil dat niet zien geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |