Ensafquote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef Ensaf het volgende:
Terechte klacht.
Doet me terugdenken aan een meisje met stoppels op d'r benen.
Nee ik hoef dat lelijke ding niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef RickoKun het volgende:
HOI!!!!!! Is er hier een vrouwelijke FOK! user die mijn penis in haar wil?!?!?!? OK PM DAN EVEN OK DOEI!!!!
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef RickoKun het volgende:
HOI!!!!!! Is er hier een vrouwelijke FOK! user die mijn penis in haar wil?!?!?!? OK PM DAN EVEN OK DOEI!!!!
wat voor haar.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef RickoKun het volgende:
Komt het dan niet donker terug? Snap echt niet waarom je dat bij lichtblonde haartjes zou doen, die zie je niet eens. Tenzij het echt mannenarmhaar is ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef Lentilka het volgende:
Armhaar scheren doe ik soms ook ookal zie je het niet eens omdat het lichtblonde haartjes zijn. maar vind harig lelijk bij vrouwen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:20 schreef wise het volgende:
[..]
wat voor haar.
blond, brunette of rood. Krullen, stijl of gemillimeterd¿
Hij is echt lekker sappig en dik hoor!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik hoef dat lelijke ding niet.
Nouja hoeft niet, want het kan ook oorspronkelijk donker zijn en blond geworden door de zon. En als het dan opnieuw groeit en nog niet zoveel zon heeft gehad.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Lentilka het volgende:
Nee het komt helemaal niet donker terug, das een fabeltje. En ik vind het minder mooi dus ik doe het ookal ziet niemand anders het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |