quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Die is inderdaad voor de klapjosti's onder ons.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Die is inderdaad voor de klapjosti's onder ons.
waarvan?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:23 schreef Knevelt het volgende:
Psssst TS, pics voor de geheime betekenis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Knevelt het volgende:
[..]oke, dan heb ik het toch goed begrepen, nee je krijgt geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pics van me, ben je pedo ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef MarkyB het volgende:is meer "hihi"
is meer "tering geil"
dat is meer:quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oke, dan heb ik het toch goed begrepen, nee je krijgt geenpics van me, ben je pedo ofzo?
Hoezo ben ik een pedo als ik een foto van een eend vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx!
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Ja idd, ik heb hem 1 keer in een bericht gezet, volgens mij in een topic over puddingquote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef KlappernootatWork het volgende:Ik vraag me trouwens af waar deze voor is.. Ik zie hem zelden langskomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |