Precies. En popcorn halen voor de film, wat te drinken in de pauze.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat vermoeide gevoel en die kleine oogjes als je naar buiten strompelt
Ik mis dat dus echt nietquote:Op woensdag 1 september 2010 22:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies. En popcorn halen voor de film, wat te drinken in de pauze.
Kies jij maarquote:
The Expendables hadden we het hier over.quote:
Drie dagen. Morgen eerste twee uur vrij ennn moet morgen 3e/4e inschrijven met een medestudent voor een opdracht maar heb nog geen partnerrrrquote:
Welke? Dat figuur van 14?quote:
Maf dat je pas op een donderdag begint? Ik ben ook al sinds maandag aan de gang.quote:
Ik dacht dat mods altijd een goede smaak moesten hebben.quote:
Maandag en dinsdag is bij ons stage en woensdag vrij.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Maf dat je pas op een donderdag begint? Ik ben ook al sinds maandag aan de gang.
Soms is het beter om op neutraal terrein wat te gaan doen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Welke? Dat figuur van 14?
En ik kan hier ook wel zorgen voor een dame tijdens t film kijken, lekker op de bank of in bed op mijn kamer
Ik dus elke dag elke week van half 9 tot 6quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Drie dagen. Morgen eerste twee uur vrij ennn moet morgen 3e/4e inschrijven met een medestudent voor een opdracht maar heb nog geen partnerrrrfuuuuck. Beetje naar.
En vrijdag eens per twee weken vrij
Wat huillach je dan dat ik al begonnen ben?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag is bij ons stage en woensdag vrij.
Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat mods altijd een goede smaak moesten hebben.
Ik doelde meer op die deadline, dat ie een beetje vroeg is gesteld.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat huillach je dan dat ik al begonnen ben?
Ik heb geen bank op mijn kamer dus veel keuze naast t bed is er niet als je tv wilt kijken. Paar kussens tegen de muur en je kan er prima zittenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Soms is het beter om op neutraal terrein wat te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |