Ik zal het opnemen in m'n testament. Een blauw kleurtje voor KOM. Ik kan me voorstellen dat je hunkert naar het respect, dat ik met deze kleur altijd en overal heb mogen ontvangen.quote:
Als je kleurtje dan naar KOM gaat, wil ik de bijbehorende toegang tot admin wel hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal het opnemen in m'n testament. Een blauw kleurtje voor KOM. Ik kan me voorstellen dat je hunkert naar het respect, dat ik met deze kleur altijd en overal heb mogen ontvangen.
In Admin kunnen alleen de diverse soorten admins. Ik ben maar een mod. Heb alleen toegang tot de forumcrew.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:48 schreef E.T. het volgende:
Als je kleurtje dan naar KOM gaat, wil ik de bijbehorende toegang tot admin wel hebben
Eerlijk zullen we alles delen
dat is alleen maar de nieuwe naamquote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In Admin kunnen alleen de diverse soorten admins. Ik ben maar een mod. Heb alleen toegang tot de forumcrew.
Je doet mee aan Moeders voor Moeders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Weer een paar buisjes bloed armer.
Ook gewoon op vrijdag he, gewoon vlak voor het weekend. A. weet dat hij de klus gewoon klaart en om half 5 in zijn bolide op weg naar het bier zit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:49 schreef KingOfMars het volgende:
En ook zo kalm he. Doet -ie gewoon ff zo'n migratie. Alsof het niet is. Niets!
Oeh, een portemonne! Gimme, gimme!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Joene het volgende:
KOM, kijk dan wat er op mn bureau ligt
[ afbeelding ]
Ik wil 'mquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Joene het volgende:
KOM, kijk dan wat er op mn bureau ligt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |