Ik vind het sneu dat je je daartoe leent...quote:Op woensdag 8 september 2010 23:37 schreef spuitje het volgende:
En ja hoor, het is weer een feit. Jacq heeft de opdracht van Snorremans keurig utgevoerd, heel Wannadoo Frankrijk is weer in de ban op de chat van Snorremans.
Nou ja, Snor en Jacq weer blij
Ze is moderator he bij Snorremans. En Snorremans heeft vanmiddag de opdracht gegeven dat 4 mensen weer geband moesten worden. Dus dan doet Jacq dat. Anders is ze haar baantje als moderator kwijt denk ik. Alleen weten ze niet wat mijn IP is dus bannen ze heel wannadoo.frquote:Op woensdag 8 september 2010 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat je je daartoe leent...
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet alle chats altijd in de gaten hou, vandaar dusquote:Op woensdag 8 september 2010 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gezien jouw intelligentie valt het me tegen dat je uit deze post cw niet hebt kunnen destilleren, offff wilde je liever dat een ander de naam zei?
Dat dat kan in Nederland.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef spuitje het volgende:
Snorremans is boos. Boos? Nee, diep verontwaardigd! Iemand heeft hem viesnek genoemd omdat hij al dagen hetzelfde shirt draagt. Hoe durven ze?? Hij die nooit scheldnamen gebruikt "viesnek" noemen! Hij kan er maar niet over uit! Dat dat allemaal zo maar kan.
Dat vind ik nou ook hoor viesnek dat kan niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef spuitje het volgende:
Snorremans is boos. Boos? Nee, diep verontwaardigd! Iemand heeft hem viesnek genoemd omdat hij al dagen hetzelfde shirt draagt. Hoe durven ze?? Hij die nooit scheldnamen gebruikt "viesnek" noemen! Hij kan er maar niet over uit! Dat dat allemaal zo maar kan.
Tja mij maakt het niet uit, heb geen geur pcquote:Op donderdag 9 september 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
Tsja, cap van afgelopen maandag.
[ afbeelding ]
Vier dagen in hetzelfde overhemd dus.
Ja hoor, wat Snorremans betreft kan en mag alles, zolang hij het zelf zegtquote:Op donderdag 9 september 2010 20:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook hoor viesnek dat kan niet.
Vuile smerige stink aap ...zou dat wel kunnen???
Zie net dat ie huilie doet dat ze het nog steeds over hem hebben ....ze kopieeren texten van de chat op een zeker forum voor hem om mee te lezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja hoor, wat Snorremans betreft kan en mag alles, zolang hij het zelf zegtZodra anderen het zeggen kan het niet meer.
dat is dat kiekenkotforum zeker? ik heb daar wel eens gekeken niet veel zaaksquote:Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Zie net dat ie huilie doet dat ze het nog steeds over hem hebben ....ze kopieeren texten van de chat op een zeker forum voor hem om mee te lezen.
Er is al zeker 2 uur niets over hem gezegd maar nog steeds hebben ze het opo de chat SIO over hem..
Nou dream on ..ze zijn hem allang vergeten en het is er verktes gezellig ook nog...
Geloof het wel dat in mekaar geflanst standaart dingetje met die suf genaaide haan..waar anders plaatsen ze alle gekopieerde texten van de chats die hun niet mogen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
dat is dat kiekenkotforum zeker? ik heb daar wel eens gekeken niet veel zaaks
je bedoeld vast kaat, die draait al wat bigbrothers mee, dat is bijna een cultuserquote:Op donderdag 9 september 2010 21:07 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Geloof het wel dat in mekaar geflanst standaart dingetje met die suf genaaide haan..waar anders plaatsen ze alle gekopieerde texten van de chats die hun niet mogen.
Nee joh gewoon dat KK gedoe .alles kan en mag achter een geniepig gesloten forum..quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
je bedoeld vast kaat, die draait al wat bigbrothers mee, dat is bijna een cultuser
Gezellig, hier die haan, ik heb al een tijdje vrijwillig een ban op dat kiekenkot anders, vond het niveau eeeh laag soms en werd niet goed van dat geroddel.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
je bedoeld vast kaat, die draait al wat bigbrothers mee, dat is bijna een cultuser
Trouwens Seventhday, ken ik jou ergens van? Waarschijnlijk gebruik je elders een andere naam maar goed, neemt niet weg dat ik het grof vind van je.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gezellig, hier die haan, ik heb al een tijdje vrijwillig een ban op dat kiekenkot anders, vond het niveau eeeh laag soms en werd niet goed van dat geroddel.
Even weten: sufgenaaide haan? Verder goed, waar slaat dit op.
Beetje misselijk omdat te schrijven zeg!
dat zei ik niet kaat lees goed, ik sta aan jou kantquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Trouwens Seventhday, ken ik jou ergens van? Waarschijnlijk gebruik je elders een andere naam maar goed, neemt niet weg dat ik het grof vind van je.
Helemaal mee eens, vond het alleen zacht uitgedrukt nogal onbeschofd en ik hoop dan ook dat dit snel ophoud.quote:
jou sexleven zal mij een zorg zijn maar bigbrotherposters herken ik welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vond het alleen zacht uitgedrukt nogal onbeschofd en ik hoop dan ook dat dit snel ophoud.
Oke, Seventhday, ik begriijp het, alleen niet waarom iemand dat schrijft.
Heb overigens al ruim 16 jaar een relatie en een fijn sexleven.![]()
jammer bbfrance en bbuk waren wel leuk maar er is geen animo meer voor mensen kijken liever naar afzeikshit als kuthastalent en debielfactorquote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef Kaat38 het volgende:
Haha, tja en nu doen we het met opaatje, overigens volg ik geen buitenlandse BB's etcetera, ben wat afgekickt daarvan
yep, om moedeloos van te worden alhoewel ik moet toegeven bij HGT zaten wel een paar aardige.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
jammer bbfrance en bbuk waren wel leuk maar er is geen animo meer voor mensen kijken liever naar afzeikshit als kuthastalent en debielfactor
opa is in een belachelijke discussie met een een of andere zelfingenomen relmod genaamd BLINDEVINK elke reactie leverde me een kick op ik heb het wel gehad nou daar met die haantjesquote:Op donderdag 9 september 2010 22:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
yep, om moedeloos van te worden alhoewel ik moet toegeven bij HGT zaten wel een paar aardige.
Hoest met opaatje, nog in zijn rose hemd gewikkeld? Krat al leeg?
Ach, volgens mij gaat het inmidels nergens meer over..............quote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
opa is in een belachelijke discussie met een een of andere zelfingenomen relmod genaamd BLINDEVINK elke reactie leverde me een kick op ik heb het wel gehad nou daar met die haantjes
Niet gaan draaien Kaat, je wilde weg omdat je je zin niet kreeg, bij het ene forum staat je dit niet aan en bij het andere dat niet, sommige gaan daar niet in mee en dat is nu net iets waar je niet tegen kan.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gezellig, hier die haan, ik heb al een tijdje vrijwillig een ban op dat kiekenkot anders, vond het niveau eeeh laag soms en werd niet goed van dat geroddel.
Even weten: sufgenaaide haan? Verder goed, waar slaat dit op.
Beetje misselijk omdat te schrijven zeg!
Gewoon zielig doen ..en een zwakke mod unbant je weer..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij gaat het inmidels nergens meer over..............
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 06:19 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Gewoon zielig doen ..en een zwakke mod unbant je weer..
Maar niet bij die 4 van fok die blijven geband..ene mitch probeerd het nog maar niks hoor dus het wachten is nu op de volgende rel,en je mag niets meer zeggen je moet alleen maar aardig tegen die kwal doen..we zullen zien .
Zo krijg je ook een chat op de knieen natuurlijk want dat is schijnbaar de bedoeling.
Alles wat bij hem zat zit nu op de andere chat te wachten tot er iets over snor wordt gezegd,in zijn eigen chat zat op een gegevenmoment nog maar 1 vieuwer zegt genoeg voor mij ....SIO moet kapot!! gewoon omdat het daar drukker is dan bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |