abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86255936
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Zie net dat ie huilie doet dat ze het nog steeds over hem hebben ....ze kopieeren texten van de chat op een zeker forum voor hem om mee te lezen.

Er is al zeker 2 uur niets over hem gezegd maar nog steeds hebben ze het opo de chat SIO over hem..
Nou dream on ..ze zijn hem allang vergeten en het is er verktes gezellig ook nog... *O*
dat is dat kiekenkotforum zeker? ik heb daar wel eens gekeken niet veel zaaks
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_86256134
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

dat is dat kiekenkotforum zeker? ik heb daar wel eens gekeken niet veel zaaks
Geloof het wel dat in mekaar geflanst standaart dingetje met die suf genaaide haan..waar anders plaatsen ze alle gekopieerde texten van de chats die hun niet mogen.

:W
pi_86258378
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:07 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Geloof het wel dat in mekaar geflanst standaart dingetje met die suf genaaide haan..waar anders plaatsen ze alle gekopieerde texten van de chats die hun niet mogen.

:W
je bedoeld vast kaat, die draait al wat bigbrothers mee, dat is bijna een cultuser
pi_86259169
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

je bedoeld vast kaat, die draait al wat bigbrothers mee, dat is bijna een cultuser
Nee joh gewoon dat KK gedoe .alles kan en mag achter een geniepig gesloten forum..
pi_86259750
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Gezellig, hier die haan, ik heb al een tijdje vrijwillig een ban op dat kiekenkot anders, vond het niveau eeeh laag soms en werd niet goed van dat geroddel.
Even weten: sufgenaaide haan? Verder goed, waar slaat dit op.
Beetje misselijk omdat te schrijven zeg!
pi_86259828
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Gezellig, hier die haan, ik heb al een tijdje vrijwillig een ban op dat kiekenkot anders, vond het niveau eeeh laag soms en werd niet goed van dat geroddel.
Trouwens Seventhday, ken ik jou ergens van? Waarschijnlijk gebruik je elders een andere naam maar goed, neemt niet weg dat ik het grof vind van je.
pi_86260044
pi_86260067
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Trouwens Seventhday, ken ik jou ergens van? Waarschijnlijk gebruik je elders een andere naam maar goed, neemt niet weg dat ik het grof vind van je.
dat zei ik niet kaat lees goed, ik sta aan jou kant
pi_86260113
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, vond het alleen zacht uitgedrukt nogal onbeschofd en ik hoop dan ook dat dit snel ophoud.
Oke, Seventhday, ik begriijp het, alleen niet waarom iemand dat schrijft.
Heb overigens al ruim 16 jaar een relatie en een fijn sexleven. *O*
pi_86260324
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, vond het alleen zacht uitgedrukt nogal onbeschofd en ik hoop dan ook dat dit snel ophoud.
Oke, Seventhday, ik begriijp het, alleen niet waarom iemand dat schrijft.
Heb overigens al ruim 16 jaar een relatie en een fijn sexleven. *O*
jou sexleven zal mij een zorg zijn maar bigbrotherposters herken ik wel
pi_86260408
Haha, tja en nu doen we het met opaatje, overigens volg ik geen buitenlandse BB's etcetera, ben wat afgekickt daarvan :D
pi_86260532
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef Kaat38 het volgende:
Haha, tja en nu doen we het met opaatje, overigens volg ik geen buitenlandse BB's etcetera, ben wat afgekickt daarvan :D
jammer bbfrance en bbuk waren wel leuk maar er is geen animo meer voor mensen kijken liever naar afzeikshit als kuthastalent en debielfactor
pi_86261044
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

jammer bbfrance en bbuk waren wel leuk maar er is geen animo meer voor mensen kijken liever naar afzeikshit als kuthastalent en debielfactor
yep, om moedeloos van te worden alhoewel ik moet toegeven bij HGT zaten wel een paar aardige.
Hoest met opaatje, nog in zijn rose hemd gewikkeld? Krat al leeg?
pi_86261071
Het moet eena afgelopen zijn met dat gezeikl tussen de chats.
Alhoewel de grootste zeikerd zich ineens erg rustig houdt!
Gister moest cw zijn hartje nog luchten bij Opa omdat hij niet gedag werd gezegd op de chat van Peter door een andere chatter, tis toch wat hè?
En dan konstateren de heren dat ik wel gedag wordt gezegd, oeiiii
Heb mijn naam on stream horen noemen, laat mij er lekker buiten zou ik zeggen!!!
En als iemand er voor kiest Cw geen gedag te zeggen dan is dat de keuze van die persoon!
pi_86261264
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:49 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

yep, om moedeloos van te worden alhoewel ik moet toegeven bij HGT zaten wel een paar aardige.
Hoest met opaatje, nog in zijn rose hemd gewikkeld? Krat al leeg?
opa is in een belachelijke discussie met een een of andere zelfingenomen relmod genaamd BLINDEVINK elke reactie leverde me een kick op ik heb het wel gehad nou daar met die haantjes
pi_86261287
Pfff...........luister net even mee, maar Snorremans heeft het nog steeds over de in zijn ogen onterechte ban. Het zit hem echt heel erg dwars.
pi_86261316
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

opa is in een belachelijke discussie met een een of andere zelfingenomen relmod genaamd BLINDEVINK elke reactie leverde me een kick op ik heb het wel gehad nou daar met die haantjes
Ach, volgens mij gaat het inmidels nergens meer over..............
pi_86265082
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Niet gaan draaien Kaat, je wilde weg omdat je je zin niet kreeg, bij het ene forum staat je dit niet aan en bij het andere dat niet, sommige gaan daar niet in mee en dat is nu net iets waar je niet tegen kan.
We weten dat je elke dag nog komt en dat is dan weer jou niveau.
Wees dan een grote meid en kom echt niet meer, ook niet onder het account van je vriend of dochter.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_86267275
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ach, volgens mij gaat het inmidels nergens meer over..............
Gewoon zielig doen ..en een zwakke mod unbant je weer..
Maar niet bij die 4 van fok die blijven geband..ene mitch probeerd het nog maar niks hoor dus het wachten is nu op de volgende rel,en je mag niets meer zeggen je moet alleen maar aardig tegen die kwal doen..we zullen zien .
Zo krijg je ook een chat op de knieen natuurlijk want dat is schijnbaar de bedoeling.
Alles wat bij hem zat zit nu op de andere chat te wachten tot er iets over snor wordt gezegd,in zijn eigen chat zat op een gegevenmoment nog maar 1 vieuwer zegt genoeg voor mij ....SIO moet kapot!! gewoon omdat het daar drukker is dan bij hem.

:N
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:53:51 #270
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_86267584
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 06:19 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Gewoon zielig doen ..en een zwakke mod unbant je weer..
Maar niet bij die 4 van fok die blijven geband..ene mitch probeerd het nog maar niks hoor dus het wachten is nu op de volgende rel,en je mag niets meer zeggen je moet alleen maar aardig tegen die kwal doen..we zullen zien .
Zo krijg je ook een chat op de knieen natuurlijk want dat is schijnbaar de bedoeling.
Alles wat bij hem zat zit nu op de andere chat te wachten tot er iets over snor wordt gezegd,in zijn eigen chat zat op een gegevenmoment nog maar 1 vieuwer zegt genoeg voor mij ....SIO moet kapot!! gewoon omdat het daar drukker is dan bij hem.

:N
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:15:00 #271
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86273557
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:25 schreef Toverheks het volgende:
opa raakt ontroerd over een operanummer lief gezicht, PB welk nummer grijpt opa zo aan???
Dat was het duet uit De Parelvissers.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:15:50 #272
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86273583
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
Tsja, cap van afgelopen maandag.
[ afbeelding ]
Vier dagen in hetzelfde overhemd dus. :r
Maar wel een overhemd van McGregor :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86273650
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat was het duet uit De Parelvissers.
dank je Pb O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:19:11 #274
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86273692
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

jammer bbfrance en bbuk waren wel leuk maar er is geen animo meer voor
Wie wil er nog BB als je nu ook naar echte culfiguren zoals Oop kunt kijken.. *G*
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86274450
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Maar wel een overhemd van McGregor :)
Al was het een gouden overhemd met diamanten... O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')