quote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat het (terecht) zwaar krijgen
Geef je mening eens over de oorlog in Irak? Gewoon even voor mijn totaalbeeldquote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Godverdomme wat een takkewijf
Om dit soort dingen kan ik zo kwaad worden he!
Gewetenloos
Kan je niet zonder.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gewoon even voor mijn totaalbeeld
Je bent te afhankelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kan hem wel direct afmaken, maar we zijn hier niet in KLB
Lekker wijf wordt gepaald door een gorilla en daarna drie hondenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat gebeurt er in dat filmpje?
Slap gevalquote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef Brennie het volgende:
Doe eens een waarschuwing in de OP man.. tering.
Ik heb niet gekeken, maar ik hoop dat ze met Joran in een cel belandt...quote:
Ik kan er niet tegen nee... en dat is vrij logisch. Laat jezelf eens nakijken, gek.quote:
Er is niet eens bloed te zien.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen nee... en dat is vrij logisch. Laat je zelf eens nakijken, gek.
Laat maar... wat een flauwekul hier.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Er is niet eens bloed te zien.
Kwestie van nek breken? dat ze de puppies weg gooit zal mij worst wezen, als ze maar niet lijden.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef tmffirework het volgende:
Ochja, 't is wel zielig natuurlijk. Maar een generatie terug gebeurde dit ook in Nederland met ongewenste honden. Het is niet meer van deze tijd, maar misschien in die landen nog wel.
Denk dat er nog wel dagelijks jonkies door de wc gespoeld worden. Per ongeluk toch een mannetje en een vrouwtje hamster gekocht ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef tmffirework het volgende:
Ochja, 't is wel zielig natuurlijk. Maar een generatie terug gebeurde dit ook in Nederland met ongewenste honden. Het is niet meer van deze tijd, maar misschien in die landen nog wel.
Ik heb genoeg gezien hoe dieren geslacht worden, of bloed uit hun nek laten stromen terwijl ze leven en vast gebonden zijn (en spartelen en janken).quote:Op woensdag 1 september 2010 23:21 schreef monkeybrain het volgende:
Maar ondertussen wel hamburgers en kipnuggets etenGa eens een docu bekijken hoe de fokkerij/slachterij dat stukje vlees op je bord legt
Kuikens door de versnipperaar
![]()
Wel humor dat iedereen zich druk maakt om dit filmpje terwijl de wereld echt veel gruwelijkere zaken kent waar niemand iets om geeft.
Puppies en zeehondjes doen het altijd goed
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef atyo473 het volgende:
Een kleine waarschuwing in de OP zou niet ongepast zijn.
Anyway, 4chan had gisteren haar identiteit volgens mij al achterhaald. Lang leve het internet.
Rules 1 and 2 newfagsquote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef Ireyon het volgende:
http://gawker.com/5626105(...)-puppy+throwing-girl
4chan
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat gebeurt er in dat filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |